NothinDoin™ Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Sist jeg sjekket så er dette en tråd der man kan skrive ting som irriterer. At dere blåste opp nynorskdiskusjonen ut i fra den lille kommentaren jeg postet er ikke min feil. Så da er det vel du som kan dra til helvete Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Så da er det vel du som kan dra til helvete Er på vei. OOOOOOOOMG PEEEERSOOO0NANGREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Stilig, men var ikke ment til deg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Sist jeg sjekket så er dette en tråd der man kan skrive ting som irriterer. At dere blåste opp nynorskdiskusjonen ut i fra den lille kommentaren jeg postet er ikke min feil. Så da er det vel du som kan dra til helvete Å herre Jemini, vi diskuterte på diskusjon.no KRISE! 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Akkurat. Vi diskuterte en ting som irriterer oss. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Sist jeg sjekket så er dette en tråd der man kan skrive ting som irriterer. At dere blåste opp nynorskdiskusjonen ut i fra den lille kommentaren jeg postet er ikke min feil. Så da er det vel du som kan dra til helvete Ok. Hvis det er sånn det er. NothinDoin™, og hans holdning til nynorsk irriterer meg 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Da skjønner jeg, men ikke bli så fryktelig sinna da.. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Iskalde do-seter irriterer dritten ut av meg... *knis, ordspill* 5 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Iskalde do-seter irriterer dritten ut av meg... *knis, ordspill* Enig, det gjør meg drittsur. BWAHAHAHAHAHAHAHAH 3 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det finnes èn årsak til at norske ungdommer klager over nynorsk: Latskap. Bullshit. Det er fordi de blir tvangsforet med noe som man ikke har bruk for, og som stjeler tiden fra andre nyttige fag. 2 Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Ad språkdebatt: Skjønner ikke at dere gidder å klage. Vi har kun 4 skriftspråk i Norge. I India har de 101 offisielle språk, og de er ikke engang i nærheten av å forstå hverandre. I Norge er det iallefall 2 som er relativt like og 2 som er "helt på bærtur".. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har vi ikke 6? Bokmål, nynorsk, nordsamisk, lulesamisk, sørsamisk og kvensk? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvem bryr seg? At vi må lære et minoritetsspråk er irriterende. 2 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har vi ikke 6? Bokmål, nynorsk, nordsamisk, lulesamisk, sørsamisk og kvensk? Føler meg litt dum nå. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Når i helvete ble nynorsk ett eget språk?... 1 Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det finnes èn årsak til at norske ungdommer klager over nynorsk: Latskap. Enig. Men så er jo nynorsk helt ufattelig unødvendig, så jeg skjønner at man klager over det. Hva er unødvendig med nynorsk? Som svelemoe sier, så er det mye "norskere" enn bokmål! Det er ikke unødvendig nei. Like unødvendig som at det finnes både britisk og amerikanske dialekter. Greit, ikke veldig sammenlignbart, men litt. Nynorsk er mer norsk. Det som er unødvendig med å lære nynorsk er at man aldri, absolutt aldri, vil få bruk for det i det daglige livet etter skolen. Snakk om waste of time! 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Når i helvete ble nynorsk ett eget språk?... Når begynte jeg å bry meg? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Når i helvete ble nynorsk ett eget språk?... Det er så store forskjeller at det kan kalles det. Hvis det ikke er et språk, hva er det da? Det er ikke en dialekt. Heller ikke en sosiolekt. Kanskje "Skrevet standard"? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Når i helvete ble nynorsk ett eget språk?... Når begynte jeg å bry meg? Yo! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå