Analmeth Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er da helt normalt, med mindre man har et leksikon som hjerne. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det skjer meg ganske ofte hvis jeg tenker flere tanker om gangen. F:eks hvis jeg leser noe på pcen mens jeg skyper med noen. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Jeg har ikke sagt jeg ikke liker det. Det er filmer jeg føler jeg må se, men aldri hadde betalt for. Så om det ikke fantes muligheter for å laste den ned, hadde du kjøpt den da? Nei. Men hva skulle du da gjort med disse filmene du bare "måtte se"? Henger ikke helt på greip her... NEIDA! Jeg skal ikke starte noen sjørøver-diskusjon her. Endret 13. mars 2011 av Bordplate Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg har ikke sagt jeg ikke liker det. Det er filmer jeg føler jeg må se, men aldri hadde betalt for. Så om det ikke fantes muligheter for å laste den ned, hadde du kjøpt den da? Nei. Men hva skulle du da gjort med disse filmene du bare "måtte se"? Henger ikke helt på greip her... NEIDA! Jeg skal ikke starte noen sjørøver-diskusjon her. Det er forskjell på å føle at man må, enn at man FAKTISK må noe. Der untergang er en film jeg følte jeg måtte se, uten at jeg egentlig hadde så veldig lyst. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er forskjell på å føle at man må, enn at man FAKTISK må noe. Der untergang er en film jeg følte jeg måtte se, uten at jeg egentlig hadde så veldig lyst. Ja skjønner hva du mener egentlig! Det hender jeg må drite noe jææævlig, og da må jeg rett og slett gå! Selv om jeg kanskje er midt i en bra COD-fight eller noe sånt! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er forskjell på å føle at man må, enn at man FAKTISK må noe. Der untergang er en film jeg følte jeg måtte se, uten at jeg egentlig hadde så veldig lyst. Ja skjønner hva du mener egentlig! Det hender jeg må drite noe jææævlig, og da må jeg rett og slett gå! Selv om jeg kanskje er midt i en bra COD-fight eller noe sånt! Har du noen gang blitt invitert i et familieselskap du ikke vil gå i, men føler at du må for å ikke skuffe familien? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ærlig talt ikke...går om jeg vil, gir faen om jeg er for lat. I min ætt så har de på en måte forståelse for det Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Reklamene på britiske underholdnings-TV-kanaler. Fy faen. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Typisk hipstere Det var ikke veldig pent sagt. Nå ble jeg lei meg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg gjør alt for pluss 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Alle som klager over det Japanske fissjonskraftverket. For det første er alle som bor i Norge på andre siden av kloden, for det andre er sannsynligheten for at kraftverket går i luften eller smelter ned lav. Det finnes flere måter å kjøle ned en atomreaktor på, noen av dem inkluderer å gjøre atomreaktoren ubrukelig. Media sier det er mulig, ikke at det er høy sannsynlighet. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Kjemperekningar når man ikkje har pengar. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Folk som skriver på nynorsk uten å gi en stor advarsel først. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Vurderte å svare, men tenkte å følgje signaturen din i staden for. 5 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Skjønte ikke hvorfor han absolutt skulle ha kjempereker hvis han ikke hadde penger. Helt til jeg innså at han skrev på bullshit.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Folk som skriver på nynorsk uten å gi en stor advarsel først. Ja, tenke seg til at folk skriver på en målform som både er offentlig og tillatt på dette forumet. 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Skjønte ikke hvorfor han absolutt skulle ha kjempereker hvis han ikke hadde penger. Helt til jeg innså at han skrev på bullshit.. Eg veit ikkje heilt kva du snakkar om! Oksebæsj og greiar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå