Diskutant Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 At jeg ikke gadd å stikke ut og kjøpe Spotify premium i dag. Kjøp på nettet. Da slipper du å reise deg fra stolen. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 De verste typene er de som drikker seg full og alltid snakker på vors om at "ikveld skal vi faan meg banke noen". Hva er poenget, ut på byen for å finne noen å slåss med. Get a life. Dette. De gjør noe en ikke liker/skjønner poenget med, og derfor må de skaffe seg et liv. Som om de har et stykk mindre liv enn en selv. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Men det som ble nevnt er jo faen ikke noe liv. Skulle gjerne brukt som argument at vold er forkastelig, men disse typene har aldri slått noen, de bare siet det og så er de for feige når det kommer til stykket. 2 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Hva er liv og ikke liv? Hva gjør ditt liv mer verdt enn andre? Jeg antar det er det du mener når du sier at de ikke har et liv. De lever, akkurat som meg og deg. Redigert: Hva med boksere? Har de et liv? Hvorfor i så fall? Fordi det er profesjonell vold? Endret 13. mars 2011 av Bozzeye Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Å sammenligne profesjonell boksing med noen som har lyst å slå ned random personer på byen er rett å slett usaklig. 5 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) NEEEEEEEIIII! Da runna bilen 100 000km. Surt! Regreima snart da? Den ble skiftet på rundt 70-75 000km (skiftet på grunn av alder, siden er 120 000km/8 år intervall) så det er heldigvis en stund til. Endret 13. mars 2011 av CFM Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Livene deres er ikke mindre verdt, de følger bare primitive impulser og mangler generelt kontroll og disiplin. De jobber ikke med seg selv og kommer til å faile med sine mål og ambisjoner. Dermed lever de ikke det livet de kunne levd. 1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 @co2: kakemot skrev at vold er forkastelig. Er profesjonell vold mindre forkastelig? Er det ok da? @kakemot: Jeg kan leve et helt annet liv, men jeg gjør ikke det. «Men det som ble nevnt er jo faen ikke noe liv.» Dette skrev du. Altså at de som bruker/ønsker å bruke vold slik, har ikke noe liv. Jeg tolket det som at du mente at deres liv er mindre verdt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Selvfølgelig er profesjonell vold mindre forkastelig da det er en tosidig avtale. Jeg er vel enig med deg, det er jo bare min subjektive mening at livene deres ikke følger en standard som jeg har satt en eller annen gang. Denne tråden er nok ikke stedet for rasjonell argumentering, ikke fra min side hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ser ikke hvorfor noen av dere irriterer dere over atomreaktorer. Den var bygd for 8.0 på skalaen, så kraftige jordskjelv skjer med gjennomsnittlig 1000 års mellomrom, japanerne kunne ikke vite at det var nær ett slikt jordskjelv når de bygde det. Atomkraft er den reneste formen for energigenerering inntil den går i luften, noe som har skjedd... 2-3 ganger so far? Vi har MANGE atomkraftverk i verden, 3 av dem har gått i luften fordi vi mennesker gjør feil... Fissjon er farlig, det er det meste av hva vi gjør på denne kloden. Sett dere inn i ting før dere klager. EDIT: Reformulering. Japan ligger på en av de mest aktive forkastningene kloden har å by på. De som bygde reaktoren visste dette. Og et jordskjelv på mer enn 8 har de ventet på lenge, og selv om de bygde reaktoren for å tåle 8, så er det utrolig idiotisk å ikke legge inn flere nødløsninger enn det de har gjort. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Enig med Gavekort. Det at ett fissjonskraftverk strever betyr ikke at det går i luften. Japan ligger på en av de mest aktive forkastningene kloden har å by på. De som bygde reaktoren visste dette. Og et jordskjelv på mer enn 8 har de ventet på lenge, og selv om de bygde reaktoren for å tåle 8, så er det utrolig idiotisk å ikke legge inn flere nødløsninger enn det de har gjort. Alle moderne fissjonskraftverk har ihvertfall 2-3 eller mer backup diesel generatorer. Hvis strømnett-tilgang og dieselgeneratorer blir ødelagt er det fortsatt lite sannsynlig at den går i luften eller smelter ned før de får kontroll nok til å forhindre det. Hvilken andre nødløsninger enn dieselgeneratorer tenker du på? Endret 13. mars 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Foreldre som er sure og grinete, skirker deg i trynet når du prøver så godt du kan å hjelpe med pc problemene. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Kjente jeg tente litt på pluggene når jeg se dette på db. Engler er sikkert fint det også, men jeg tror ikke vi skal satse på at englene kommer å rydder opp etter jordskjelvet og alt blir like bra etterpå. http://www.dagbladet.no/2011/03/12/nyheter/engleskolen/martha_louise/15791302/ Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Æreskultur, anftifa, sos-rasisme og "revolusjonære kommunister". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Vi skal faen meg ha Musikk prøve om Rocken's Historie i morgen, i stedet for Engelsk Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Rockens historie? Easy peasy lemon squeezy! 5 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) At jeg blir får invite til "La være å fylle drivstoff fredag 18/3-2011" på Facebook flere ganger om dagen. Dessuten er alle idiotene som skriver der irriterende og stygge Endret 13. mars 2011 av Vowels Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hvorfor skal vi la være å fylle drivstoff da? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Slett dem fra vennelisten da Irriterer meg at Pokey har vært forsvunnet i dag både fra tlf og skype så han får ikke vist meg vei tilbake til der vi bygget på Minecraft. Hater å gå meg vill på spill. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hvorfor skal vi la være å fylle drivstoff da? Fordi de som ikke har jobb synes det er så dyrt med bensin. Buhu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå