fiskebollebiff Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 At jeg er mett, men fortsatt har lyst på mer å drikke. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jada, alltid greit å bli kjent med en person som skal inni deg. På godt og vondt. Den formuleringen... 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 At jeg ikke fikk hentet pakken som ligger å venter på meg på posten i dag. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 At jeg ikke gadd å stikke ut og kjøpe Spotify premium i dag. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Fantastisk! Må inrømme, jeg synes sånne bilder er litt kule! Litt barn må det gå an å være! Ja litt barnslig må man få lov til å være. Spesielt når det gjelder bil. Men, bilen er nå 9 år gammel så det var vel på en måte på tide at den rundet 100 000... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 At jeg ikke gadd å stikke ut og kjøpe Spotify premium i dag. Da endte du opp med å kjøpe fra datarommet istedenfor? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Nei er ganske nøyaktig 6 mnd til jeg blir 18 igjen så har ikke sånn gangsterkort Ikke at jeg har penger i banken heller da, jeg er raner skjønner du så har for det meste bare kontanter. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Akkurat nå irriterer Japan og enkelte atomreaktorer meg, greit nok at de har hatt en katastrofe, men jeg hater fremdeles den forbanna reaktoren som kan gå i lufta... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 At folk jeg digger å prate med skal sove. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det irriterer så grenseløst at landet med noen av de beste forskerne i verden har bestemt at det skal bygges atomkraftverk langs kysten i tsunami-utsatte områder. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Akkurat nå irriterer Japan og enkelte atomreaktorer meg, greit nok at de har hatt en katastrofe, men jeg hater fremdeles den forbanna reaktoren som kan gå i lufta... Bare gled deg til fusjon du, går det gale da kan det smelle til helvete. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 NEEEEEEEIIII! Da runna bilen 100 000km. Surt! Regreima snart da? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Irriterer meg at finnes idioter som mener det er en god ide å bygge en atomreaktor på en forkastning. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Fatter ikke hvorfor dere hisser dere opp, den atomreaktoren er ikke her men på andre sida av kloden. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Ser ikke hvorfor noen av dere irriterer dere over atomreaktorer. Den var bygd for 8.0 på skalaen, så kraftige jordskjelv skjer med gjennomsnittlig 1000 års mellomrom, japanerne kunne ikke vite at det var nær ett slikt jordskjelv når de bygde det. Atomkraft er den reneste formen for energigenerering inntil den går i luften, noe som har skjedd... 2-3 ganger so far? Vi har MANGE atomkraftverk i verden, 3 av dem har gått i luften fordi vi mennesker gjør feil... Fissjon er farlig, det er det meste av hva vi gjør på denne kloden. Sett dere inn i ting før dere klager. EDIT: Reformulering. Endret 13. mars 2011 av Kaymeerah 2 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Folk som insisterer på å meddele hvor fulle de er. Hver helg. Uten unntak. Er det så vanskelig å drikke med måte? Hvis målet er å bli sørpe full, kjør på, for all del, men la nå være å meddele det hver eneste gang. Prøver å avslutte samtalen like raskt hver gang. Ta et hint. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er ikke saken med fulle folk at de alltid benekter at de er fulle? Hehe, men jeg skjønner poenget ditt, hvorfor ikke drikke for å ha det moro istedenfor å se hvor full man kan bli. De verste typene er de som drikker seg full og alltid snakker på vors om at "ikveld skal vi faan meg banke noen". Hva er poenget, ut på byen for å finne noen å slåss med. Get a life. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Åja, jeg HAAAATER bikeweek daytona. Hva er poenget med motorsykler som er laget for mest mulig støy? R-sykler er helt greit, de bråker om du gir på, men de jævla chopperne og harleysa, fy faan, får lyst til å trekke et tau på tvers av gata slik at de faller av. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Fatter ikke hvorfor dere hisser dere opp, den atomreaktoren er ikke her men på andre sida av kloden. Hva med japanerene? Skal vi bare gi faen i de? Hva med nordmenn som bor der? Nordmenn som har venner og familie der? Alle livene som kan bli ødelagt, og har blit ødelagt, det bryr deg ikke? Kun fordi den ikke ligger i Norge? Skjerp deg. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det skjer ikke at en moderne atomreaktor går i luften. Det er kun media som hyper opp saken. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå