Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har egentlig lite interesse for kvinner, og synes egentlig det er utrolig teit å sikle over kjendiser eller trutmunn-bilder i RPP.

 

Edit: Jeg er ikke homofil.

 

Hvertfall noen andre her inne som også mener det.

 

Regner med det!

 

En del av meg har bare lyst å være ungkar for resten av livet!

 

Hvorfor irriterer det deg?

 

Vet ikke! Fordi jeg liker dem ikke! De suger ut oppmerksomhet av gutter med vippetiss.

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Aseksualitet

Fra Wikipedia, den frie encyklopedi

Gå til: navigasjon, søk

 

Aseksualitet (av nektelsen a- og seksualitet) er et ord som enten kan bety ukjønnet formering hos en organisme, eller at et individ ikke har seksuelle følelser.

 

I forbindelse med mennesket vil ordet ha sistnevnte betydning. Det er ikke forsket særlig mye på denne tilstanden. Det fins mennesker som anser seg selv som aseksuelle og gir uttrykk for at de ikke føler noen seksuelle følelser. Det er delte meninger om dette bør anses som en seksuell orientering eller ikke.

Lenke til kommentar

Langt høyere enn 200 kr i hvertfall.

Eller i det minste et krav om at det ikke skal trekkes fortollingsgebyr som pleier å være det dobbelte av selve momsen når varen koster rett over 200kr. (Selv om det ikke er gjennomførbart.)

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Vet ikke! Fordi jeg liker dem ikke! De suger ut oppmerksomhet av gutter med vippetiss.

 

Da har du møtt feil kvinner. Jeg har selv lav interesse for jenter, men jeg har møtt noen greie jenter ihvertfall.

 

Jeg vet jeg har møtt feil kvinner. Problemet er at alt for mange er slik, og at det er flere ting med forhold og kvinner jeg ikke liker.

 

 

Jeg sier ikke at kvinner er dårligere enn menn. Bare at jeg ikke tåler å binde meg til noen av dem, om det er kvinner eller menn er likegyldig.

Lenke til kommentar

2. Betale for å GÅ PÅ DO over alt? Ikke rart byen ser jævlig ut, alle velger vel å pisse ute.

 

3. Parkeringsprisene.

Betale for å gå på do er av den enkle grunn at narkomane o.l skal bruke doene til narkotikabruk i den form at de ikke skal sitte der inne og sette sprøyter. Sikkert noen flere grunner også, men det er den ene jeg kjenner til.

 

Parkeringsprisene i Oslo er forøvrig skyhøye, og jeg tar aldri bilen til Oslo med mindre jeg er smertelig nødt til det. Heldigvis har jeg tilgang til tog 10 min unna som går rett til Oslo S.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...