Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Vi skal ha matte tentamen i morgen, og lærerene nekter å fortelle oss hva vi må øve på. :wallbash:

Lenke til kommentar

Vi skal ha matte tentamen i morgen, og lærerene nekter å fortelle oss hva vi må øve på. :wallbash:

Da er de litt teite.

Men, mattetentamen, -øv på alt dere har lært så langt i år. Du går i tiende, gjør du ikke? Isåfall, øv på det dere lærte i 8. og 9. også.

Lenke til kommentar

http://www.aftenpost...icle4053881.ece

Disse individene går ikke under kategorien mennesker, og samtlige bør bli henrettet.

Jeg tuller ikke.

Så og si enig. De bør ikke henrettes, men hives ned i et fangehull der de kan sitte i x antall år.

Pappa er styrmann på hurtigbåt, og opplevde dette. Han synes hendelsen var særdeles ubehagelig og ringte til politiet med en gang det hadde skjedd. Hjalp sannsynligvis ikke da men ...

Lenke til kommentar

Da er de litt teite.

Men, mattetentamen, -øv på alt dere har lært så langt i år. Du går i tiende, gjør du ikke? Isåfall, øv på det dere lærte i 8. og 9. også.

For et jævla godt råd, Diskutant! :) Måten du trer frem på med slik en ydmyk holdning gleder meg fryktelig!

:nei2:

Vi har skrivedag i morra, i norsk for faen...

Protip til 'pmrosvik': Øv på det du ikke kan såklart!

Lenke til kommentar

Huh?

Må du ikke ha en sabla sterk laser om du skal lyse inn i et fly?

Jo.

Samfunnets største tapere greier å skaffe dette regner jeg med.

Jeg har nå tenkt hardt og lenge i ca. 15min og har enda ikke greid å finne ut personer som er lenger ned på rangstigen. De er rett og slett dødvekt.

Hadde jeg vært diktator hadde Norge sluppet disse menneskene.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har nå tenkt hardt og lenge i ca. 15min og har enda ikke greid å finne ut personer som er lenger ned på rangstigen. De er rett og slett dødvekt.

Voldtektsmenn.

Mordere.

osv.

Lenke til kommentar

Holder vel med en håndholdt 150-200mW laser, eller muligens litt sterkere?

Uansett så kan jeg ikke fatte hva folk tenker på. Hva er det de får ut av å gjøre noe sånt? Håper de at flyet kommer ut av kurs og i værste fall at et eller annet skjer under landingsfasen?

De skulle vært rundjult og tvangspult i ræva med slappikk av 11 brunstige negre i et nigeriansk fengsel.

Endret av CFM
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Voldtektsmenn.

Mordere.

osv.

Dette er mennesker som utfører mordforsøk på rundt regnet 150 pers. Hvordan er de høyere opp på rangstigen enn en vanlig morder?

Voldtektsmenn er jeg forsåvidt enig i. Men de er kun på lik linje.

Lenke til kommentar

*snip*

Hadde jeg vært deg, så ville jeg ikke hatt en slik kommentar ute på internett. Samt er det trolig sterkt imot retningslinjene her på forumet, og norske lover.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...