svelemoe Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Bluescreen før eg i det heile tatt får logga inn! 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Mobilversjonen av nettstedet til det lokale busselskapet har valgt å ikke inkludere lenker til PDF-rutetabellene. For ingen mobiloperativsystem har apps som leser pdf liksom! >_< Slå av mobilvisning, da blir siden som om du sitter på pcen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4053881.ece Disse individene går ikke under kategorien mennesker, og samtlige bør bli henrettet. Jeg tuller ikke. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Vi skal ha matte tentamen i morgen, og lærerene nekter å fortelle oss hva vi må øve på. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Vi skal ha matte tentamen i morgen, og lærerene nekter å fortelle oss hva vi må øve på. Da er de litt teite. Men, mattetentamen, -øv på alt dere har lært så langt i år. Du går i tiende, gjør du ikke? Isåfall, øv på det dere lærte i 8. og 9. også. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 http://www.aftenpost...icle4053881.ece Disse individene går ikke under kategorien mennesker, og samtlige bør bli henrettet. Jeg tuller ikke. Så og si enig. De bør ikke henrettes, men hives ned i et fangehull der de kan sitte i x antall år. Pappa er styrmann på hurtigbåt, og opplevde dette. Han synes hendelsen var særdeles ubehagelig og ringte til politiet med en gang det hadde skjedd. Hjalp sannsynligvis ikke da men ... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nah, de har ingenting til å tilføre samfunnet uansett. De er bare dødvekt. Kan like gjerne kvitte oss med de først som sist. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4053881.ece Disse individene går ikke under kategorien mennesker, og samtlige bør bli henrettet. Jeg tuller ikke. Hva slags laser bruker man da? Endret 8. mars 2011 av kammizez 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Vi skal ha matte tentamen i morgen, og lærerene nekter å fortelle oss hva vi må øve på. Da er de litt teite. Men, mattetentamen, -øv på alt dere har lært så langt i år. Du går i tiende, gjør du ikke? Isåfall, øv på det dere lærte i 8. og 9. også. For et jævla godt råd, Diskutant! Måten du trer frem på med slik en ydmyk holdning gleder meg fryktelig! :nei2: Vi har skrivedag i morra, i norsk for faen... Protip til 'pmrosvik': Øv på det du ikke kan såklart! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4053881.ece Disse individene går ikke under kategorien mennesker, og samtlige bør bli henrettet. Jeg tuller ikke. Hva slags laser bruker man da? Huh? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 For et godt råd, Diskutant! Problem? Hvorfor ikke øve på alt du ikke kan? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Huh? Må du ikke ha en sabla sterk laser om du skal lyse inn i et fly? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Huh? Må du ikke ha en sabla sterk laser om du skal lyse inn i et fly? Jo. Samfunnets største tapere greier å skaffe dette regner jeg med. Jeg har nå tenkt hardt og lenge i ca. 15min og har enda ikke greid å finne ut personer som er lenger ned på rangstigen. De er rett og slett dødvekt. Hadde jeg vært diktator hadde Norge sluppet disse menneskene. 2 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg har nå tenkt hardt og lenge i ca. 15min og har enda ikke greid å finne ut personer som er lenger ned på rangstigen. De er rett og slett dødvekt. Hadde jeg vært diktator hadde Norge sluppet disse menneskene. Voldtektsmenn. Mordere. osv. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Holder vel med en håndholdt 150-200mW laser, eller muligens litt sterkere? Uansett så kan jeg ikke fatte hva folk tenker på. Hva er det de får ut av å gjøre noe sånt? Håper de at flyet kommer ut av kurs og i værste fall at et eller annet skjer under landingsfasen? De skulle vært rundjult og tvangspult i ræva med slappikk av 11 brunstige negre i et nigeriansk fengsel. Endret 8. mars 2011 av CFM 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg har nå tenkt hardt og lenge i ca. 15min og har enda ikke greid å finne ut personer som er lenger ned på rangstigen. De er rett og slett dødvekt. Hadde jeg vært diktator hadde Norge sluppet disse menneskene. Voldtektsmenn. Mordere. osv. Dette er mennesker som utfører mordforsøk på rundt regnet 150 pers. Hvordan er de høyere opp på rangstigen enn en vanlig morder? Voldtektsmenn er jeg forsåvidt enig i. Men de er kun på lik linje. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Hadde jeg vært diktator hadde Norge sluppet disse menneskene. Endret 8. mars 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 For et godt råd, Diskutant! Problem? Hvorfor ikke øve på alt du ikke kan? Var det jeg sa. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Hadde jeg vært diktator hadde Norge sluppet disse menneskene. *snip* Hadde jeg vært deg, så ville jeg ikke hatt en slik kommentar ute på internett. Samt er det trolig sterkt imot retningslinjene her på forumet, og norske lover. Endret 8. mars 2011 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå