The Barnacle Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det er fullt mulig, Amberlamps. Er flere på forumet som skal innom Taylor Swift óg. Ikke jeg, dog. JEG JEG JEG JEG JEG JEG Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) fackk, trodde jeg hadde funnet noen billetter nå, minutter fra hytta mi på vei til Oslo - De var solgt. SKRIV SOLGT PÅ ANNONSEN! FFUUU Er jo ledige billetter på billettservice jo... utrolig bra at jeg IKKE har skaffet meg det bankkortet jeg trenger for å handle på internet FML Endret 8. mars 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Stemmeskiftet til lillebroren min. Vrir og vrenger på meg hver gang han åpner kjeften, veit det høres slemt ut, men jeg talker det ikke. er helt jævlig Lenke til kommentar
Populært innlegg Slimda Skrevet 8. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. mars 2011 Du vil ende opp med stemmeskifte selv når du en gang blir eldre. 12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nei, jeg hadde stemmeskifte for mange år siden. I do not get this.? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Kan ikke huske å ha hørtes rar ut i stemmeskiftet, jeg Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ikke jeg heller. Stemmen ble bare gradvis mørkere. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Så du høres ut som en jente ennå? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 FTW Eller at han aldri merket skiftet. Bare les gjennom innlegget hans et par ganger til, så forstår du hva han mener. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det var ment som en spøk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det var ment som en spøk. Virkelig?! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ingen annen utvei enn å gå til min far angående kjøp av billetter. Han kommer til å sette latteren i halsen... Min mor kommer til å freake fordi det blir for mye kjøring på 1 dag. KRYSS FINGRENE! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvis han flirer fordi du skal på konsert med hu, så svarer du tilbake med at "hu er jævlig deilig, og det er mest sannsynlig alle jentene som skal på konserten også". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Du vil ende opp med stemmeskifte selv når du en gang blir eldre. Kan du forklare den her, jeg skjønner ikke.. Stemme som i stortingsvalg? at jeg bytter hvilket parti jeg stemmer på når jeg blir eldre? har grublet lenge =( edit: Nvm jeg skjønte det nå. og ja, jeg lo.kthxbai. Endret 9. mars 2011 av Slettet+8723 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Mobilversjonen av nettstedet til det lokale busselskapet har valgt å ikke inkludere lenker til PDF-rutetabellene. For ingen mobiloperativsystem har apps som leser pdf liksom! >_< Endret 8. mars 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Så du høres ut som en jente ennå? Stemmer det. Har en vakker stemme som alle i ten sing koret mitt elsker Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Stemmer det. Har en vakker stemme som alle i ten sing koret mitt elsker Du vet at folk i ten sing kor gjerne er kristenpakk som ikke makter å være slemme? Kan være de bare vil blidgjøre deg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå