Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Irritere meg grenseløs når du er så snill å slipper en bil foran deg i rundkjøringen så tror neste man at han kan ta seg tid til å gi bånn gass for å komme før deg, og når du dermot må bråbremse og tar å trykker i hornet, så får du fingern.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er så jævlig irriterende når jeg er altfor snill.

Bli et egoistisk beist og drit i alle, det er en av de få veiene til ekstase og total lykke.

Nå sier jeg ikke at man skal være f.eks uhøflig eller bryte moraler, men oppfylle det som er av sin sanne egeninteresse.

Nå er jeg litt for snill selv, så jeg vet at det ikke er lett. Men jeg kan vedde på at hvis jeg alltid handla etter det som var best for MEG, så ville ikke folk mislikt meg av den grunn.

(Kanskje de som er ute etter å bruke meg men ikke får det til.)

Men jeg hadde vel uansett ikke brydd meg.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Problemet mitt er at folk kommer å forstyrrer meg i jobben, og jeg sier "greit, jeg kan ta en kikk på det" og nå som jeg har gjort det et par ganger så kommer de HELE FUCKINGS TIDEN og forventer at jeg skal gjøre det, når jeg jobber med noe HELT ANNET. Jeg har ikke viljestyrke til å si DET FÅR DU FINNE UT SELV DIN IMBESILL, DU JOBBER HER FFS, DET ER JOBBEN DIN Å FINNE DET UT.

Så jeg blir sittende med jobben deres...

Ellers jeg relativt egoistisk.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Jeg har ikke viljestyrke til å si DET FÅR DU FINNE UT SELV DIN IMBESILL, DU JOBBER HER FFS, DET ER JOBBEN DIN Å FINNE DET UT.

Så jeg blir sittende med jobben deres...

Skriv det ned på en lapp og gi det til dem. Evt. heng det utenfor døren din.

Lenke til kommentar

LIKER IKKE AT FOLK SKRIVER MELLOMROM MELLOM SISTE ORD I SETNINGEN OG F.EKS UTROPSTEGN!

Det er også rart at det er så mange som ikke klarer å huske at alle sammensatte ord på norsk skrives sammensatt.

(Er ikke sur på dette hele tiden, har bare vært innom en del sosiale nettverk nå nettopp...) realmad.gif

edit: opsideisi, skrev litt fort i sinne blush.gif

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar

LIKER IKKE AT FOLK SKRIVER MELLOMROM MELLOM SISTE ORD I SETNINGEN OG F.EKS UTROPSTEGN!

Det er oså rart at det er så mange som ikke klarer å huske at alle sammensatte ord på norsk skrives sammensatt noe særlig godt heller.

(Er ikke sur på dette hele tiden, har bare vært innom en del sosiale nettverk nå nettopp...) realmad.gif

Tror ikke det hjelper at du sitter med et par skrivefeil selv.

Lenke til kommentar

Jeg har en annen løsning: Kjøp deg skikkelige sko?

(hater slaps selv)

Har faktisk skikkelige sko :) Men når jeg løp sprutet det slaps opp på sidene og dermed ned i skoene og.

Det ville gjerne vært unngått hvis jeg brukte støvler da men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...