Axin04 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Irritere meg grenseløs når du er så snill å slipper en bil foran deg i rundkjøringen så tror neste man at han kan ta seg tid til å gi bånn gass for å komme før deg, og når du dermot må bråbremse og tar å trykker i hornet, så får du fingern. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er så jævlig irriterende når jeg er altfor snill. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Pærradais hotell Endret 7. mars 2011 av Tsjuden 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Er så jævlig irriterende når jeg er altfor snill. Bli et egoistisk beist og drit i alle, det er en av de få veiene til ekstase og total lykke. Nå sier jeg ikke at man skal være f.eks uhøflig eller bryte moraler, men oppfylle det som er av sin sanne egeninteresse. Nå er jeg litt for snill selv, så jeg vet at det ikke er lett. Men jeg kan vedde på at hvis jeg alltid handla etter det som var best for MEG, så ville ikke folk mislikt meg av den grunn. (Kanskje de som er ute etter å bruke meg men ikke får det til.) Men jeg hadde vel uansett ikke brydd meg. Endret 7. mars 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Problemet mitt er at folk kommer å forstyrrer meg i jobben, og jeg sier "greit, jeg kan ta en kikk på det" og nå som jeg har gjort det et par ganger så kommer de HELE FUCKINGS TIDEN og forventer at jeg skal gjøre det, når jeg jobber med noe HELT ANNET. Jeg har ikke viljestyrke til å si DET FÅR DU FINNE UT SELV DIN IMBESILL, DU JOBBER HER FFS, DET ER JOBBEN DIN Å FINNE DET UT. Så jeg blir sittende med jobben deres... Ellers jeg relativt egoistisk. Endret 7. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har ikke viljestyrke til å si DET FÅR DU FINNE UT SELV DIN IMBESILL, DU JOBBER HER FFS, DET ER JOBBEN DIN Å FINNE DET UT. Så jeg blir sittende med jobben deres... Skriv det ned på en lapp og gi det til dem. Evt. heng det utenfor døren din. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jævla helvetes faen så kuk YouTube har blitt. Vevo overalt for det første, og nå nektes jeg å logge inn siden jeg ikke har en forpult Google-konto. Kjøss meg langt oppi ræva! 3 Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) LIKER IKKE AT FOLK SKRIVER MELLOMROM MELLOM SISTE ORD I SETNINGEN OG F.EKS UTROPSTEGN! Det er også rart at det er så mange som ikke klarer å huske at alle sammensatte ord på norsk skrives sammensatt. (Er ikke sur på dette hele tiden, har bare vært innom en del sosiale nettverk nå nettopp...) edit: opsideisi, skrev litt fort i sinne Endret 7. mars 2011 av Oysteinkn Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 LIKER IKKE AT FOLK SKRIVER MELLOMROM MELLOM SISTE ORD I SETNINGEN OG F.EKS UTROPSTEGN! Det er oså rart at det er så mange som ikke klarer å huske at alle sammensatte ord på norsk skrives sammensatt noe særlig godt heller. (Er ikke sur på dette hele tiden, har bare vært innom en del sosiale nettverk nå nettopp...) Tror ikke det hjelper at du sitter med et par skrivefeil selv. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jenter. Jenter de kommer og jenter de går. Ikke vær kresen å ta det du får! 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jenter. Jenter de kommer og jenter de går. Ikke vær kresen å ta det du får! Herlig :!: Takk for den Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Irriterer meg når jeg skal løpe til bussen og all slapsen gjør meg våt på føttene. Jeg har en annen løsning: Kjøp deg skikkelige sko? (hater slaps selv) Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg har en annen løsning: Kjøp deg skikkelige sko? (hater slaps selv) Har faktisk skikkelige sko Men når jeg løp sprutet det slaps opp på sidene og dermed ned i skoene og. Det ville gjerne vært unngått hvis jeg brukte støvler da men... Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Takk Ajaco, akkurat det jeg ønsket meg Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Irriterer meg skikkelig at jeg har så vondt ifra venstre skulderbladet og langt opp i nakken. Kan jo knapt nok snu på hodet Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Takk Ajaco, akkurat det jeg ønsket meg Etter å ha sett dine prestasjoner i fappetråden så kan jeg ikke si at jeg er overrasket. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Pokkers kjedelige vinterferie... har så ufattelig lyst til å handle meg noen Taylor Swift billetter og kjøre de 6 timene det tar til Oslo og deretter stoppe innom hytta på hjemveien. CAN IT BE DONE?!?! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det er fullt mulig, Amberlamps. Er flere på forumet som skal innom Taylor Swift óg. Ikke jeg, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå