SnittLeif Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Forresten, "de har". Ikke "dem har". Forresten; nettopp, ikke nettop Forresten; "Putt dem i fengsel i stedet", ikke "putt de i fengsel istedenfor" Forresten; forresten; ikke forresten, Hvordan føltes det? Protip; bli perfekt, så kan du kommentere andres skrivefeil. Spesielt dumt er det vel å kommentere en dem/de-feil etter at du akkurat har lurva fra deg en selv? Og ja, jeg sier selvfølgelig med denne posten at jeg har rett til å kommentere dine skrivefeil fordi jeg er perfekt, og posten er ikke bare for å statuere et poeng. 8 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvorfor er du så ute etter å henge ut folk? 2 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvorfor ikke? Selveid er veleid. 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvorfor er du så ute etter å henge ut folk? Fordi det er kult, og du blir da sett på som kul på internett. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Og så kan det jo skje at du ikke trenger å stresse hjem etter jobb fordi 16-åringen din er hjemme alene og er sulten. Kanskje middagen allerede står klar når du kommer hjem? Hva får deg til å tro at en 16-åring idag frivillig bruker masse av tiden sin på å lage en middag til familien? Jeg er 16, og kan bekrefte at med matvarene som vanligvis ligger hjemme skjer ikke dette. Jeg liker å lage helt annerledes retter enn resten av familien (Mye, mye mer kjøtt, pasta, og kraftig mat med proteiner o.l). Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvorfor er du så ute etter å henge ut folk? Jeg antar det var meg du sikta til nå, og det gjør jeg ikke.Hvis det da var noen annen du sikta til så beklager jeg at jeg trodde det var tilsiktet meg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg haaater poteter!!!!! Når jeg flytter ut om non måneder så skal jeg faen meg aldri spise poteter igjen med mindre dem er fløtegratinerte eller gjort om til noe spiselig som f.eks chips! Ris og, fy FAEN jeg hater det. Skal faen meg bare spise KJØTT eller EKTE grønnsaker som ikke får meg til å ville ta en pistol til tinningen. Føler dette passet inn relatert til potetsnakket for noen sider siden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg er forsåvidt enig. jeg er dritlei av ris og poteter. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har ingenting mot poteter, men ris er jeg faen meg lei av! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har aldri spist så mye ris som jeg har gjort siste halvåret. gud jeg er lei Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Eg har ingenting gale å seie om poteter, smakar nammenam. Men ris smakar bajs utan gastromat. Får ikkje sove, skule i morgon. Fffffuuuu! Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Irriterer meg over at det er mandag i morgen Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Eg har ingenting gale å seie om poteter, smakar nammenam. Men ris smakar bajs utan gastromat. Enig. Får ikkje sove, skule i morgon. Fffffuuuu! Vi har vinterferie Endret 7. mars 2011 av turbolax Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Blir plaget av at det stadig blir flere sider som skal ha personlige opplysninger (mobilnummer med alt det innebærer) bare for at du skal kunne kommentere artikler. Så lenge du ikke har et reelt behov for å kontakte brukerne dine, så har du ingen rett på slike opplysninger. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Dem har da ikke noe samvittighet. Nei, vi burde ikke bruke resurser på slikt pakk. Bli kvitt dem for evig og altid! Neida, så hvis du hadde kvalt meg så har du ikke samvittighet? Folk har samvittighet selv om de dreper noen. Man trenger ikke å mangle samvittighet for å drepe. Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 At det kommer mer og mer snø, høylytte og oppmerksomhetssyke mennesker og gammelt brød! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Neida, så hvis du hadde kvalt meg så har du ikke samvittighet? Folk har samvittighet selv om de dreper noen. Man trenger ikke å mangle samvittighet for å drepe. Uansett hvor mye du kvervulerer, hadde jeg ikke hatt samvittighet til å kvele deg. men ok. Mener fremdeles det samme. Samvittighet eller ei. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Neida, så hvis du hadde kvalt meg så har du ikke samvittighet? Folk har samvittighet selv om de dreper noen. Man trenger ikke å mangle samvittighet for å drepe. Uansett hvor mye du kvervulerer, hadde jeg ikke hatt samvittighet til å kvele deg. men ok. Mener fremdeles det samme. Samvittighet eller ei. Herregud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå