Sk!ppy Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Så jeg skal slå av adblock vær gang jeg er på diskusjon for at de skal få XX øre for meg vær sidevisning? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Du kan deaktivere adblock på akkurat diskusjon.no (samt andre sider du bruker ofte og ønsker å støtte) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Ikke diskuter med meg ang. dette temaet Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Du har for gode argumenter. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Unnskyld, da legger jeg meg nå, jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 hvem bryr seg? skal få meg pop up blocker jeg og. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Dølle, dvs. ikke nok saltet pistasjnøtter fra Rema Hater det der. Setter meg ned med pose nøtter, også er det nesten null salt på de. Det går igjen i alle posene av merket Landlord. Har kjøpt pistasjnøtter fra Bunnpris, Eldorado, og de er knall. Dessverre holder jo Bunnpris et uforskammet høyt prisnivå generelt sett. Ironisk navn. Endret 30. oktober 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har aldri vært noen storforbruker av AdBlock. Men da ITavisen hadde Flash-annonser med Crazy Frog MED LYD, da hadde jeg fått nok. Sider som holder reklamen til et akseptabelt nivå blir ikke AdBlocket hos meg. FlashBlock, er jeg derimot helt avhengig av. Noen ganger får ITavisen et innfall av vanvittige mengder reklame, med Flash-animasjoner rundt hele nettsiden. Når de gjør det, kan jeg ikke bruke siden uten FlashBlock. Nettleseren blir tregere enn Internet Explorer ville vært på Commodore 64. Med FlashBlock får jeg en grå firkant der annonsen eller YouTube-filmen skulle vært. Hvis jeg trykker på den, vises animasjonen som den skal. Dette hindrer at 10 animasjoner holder på samtidig. Sånt får PCen til å bli sirup. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg klarer over hodet ikke å bruke en PC uten AdBlock. På alt. Og det gjør jeg med god samvittighet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) AdBlock er overvurdert. Blokker innhold er mye kulere. Endret 30. oktober 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har aldri vært noen storforbruker av AdBlock. Men da ITavisen hadde Flash-annonser med Crazy Frog MED LYD, da hadde jeg fått nok. Hvem leser den jævla fjortis-scriptkiddie avisen? Det står jo nesten bare drit der. AdBlock er overvurdert. Blokker innhold er mye kulere. Hehe, nja... Blocking scripts ftw. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Nå må regnet slutte DA!! Det har ingen hensikt. Det er ikke noe som skal gro og vokse lenger. SLUTT!!! 3 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 At jeg må bruke lørdagen på å gjøre lekser, tid som jeg kunne ha brukt til å spille COD og minecraft -.- Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Vi skal "levere" en framføring vi skal ha de neste ukene i RLE. Det er fordi det er mange som kommer dagen de skal fremføre og spør om mer tid fordi de ikke er ferdig. Jeg bare fikser en korrupt .ppt fil. Jeg har alltid vært klar Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Hva med å faktisk gjøre den? Sorry, dumt spørsmål. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Fordi det er HELG Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 når skal du levere den? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 I morra skal vi bare legge ut powerpointen på fronter. Men jeg skal fremføre om to/fre uker. Mens noen skal fremføre på mandag Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Torrent stoppet på 99.9%, aiaiai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå