Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja det er rart med det for 50 år siden kunne de sikkert ikke fikse inter nett så lett men nå er det bare å ringe til han fyren og så kommer han hjem og setter opp min nye pc for bare 10 000 skjønner ikke hvorfor ikke alle bare gjør det istedenfor å sutre hele tiden

ja før måtte du liksom ringe til fyren og få han til å sette inter nett boksen sin ledning inn i utgangen til sikrings skapet og så må du liksom vente til nett leverandøren aktiverer tilkoblingen og alt det der mens i dag kjøper man bare ny pc og så er man ferdig det er mye billigere og mindre stress fordi da må jeg gjøre arbeid selv liksom XPXPXPXPXP

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gravide jenter med all slags drit om den ufødte ungen dems klistret på Facebook. Er ei her med en 3D-skanning av hodet til ungen som profilbilde, noe jeg syntes er å gå litt vel langt. Slikt er jeg minimalt interessert i å se hver gang hun skriver noe.

Lenke til kommentar

Linni Meister vil bli lege!

Herregud, kan virkelig ikke se hvordan dette kan få en god slutt. Lurer på hvor mange lærere hun må knulle på Bjørknes for at hun i det hele skal få gode nok karakterer til å studere medisin. Tror uansett at det aldri blir noe av dette, i og med at det virker som hun har en IQ tilsvarende sin egen alder. Barna mine skulle aldri i livet ha fått hatt henne som barnelege.

Eller hva synes dere?!

Lenke til kommentar

Linni Meister vil bli lege!

Herregud, kan virkelig ikke se hvordan dette kan få en god slutt. Lurer på hvor mange lærere hun må knulle på Bjørknes for at hun i det hele skal få gode nok karakterer til å studere medisin. Tror uansett at det aldri blir noe av dette, i og med at det virker som hun har en IQ tilsvarende sin egen alder. Barna mine skulle aldri i livet ha fått hatt henne som barnelege.

Eller hva synes dere?!

Jeg tror hun vil bli en ypperlig fastlege. Jeg ville uten tvil lagt helsen min i hennes hender.

Lenke til kommentar

Jeg også, egentlig. Poenget var vel bare det at jeg aldri kan tenke meg at hun i det hele tatt greier å fullføre medisinstudiet, kan ikke se for meg at hun har IQ nok til det. Leste forresten at hun tok jerntabletter mot høyt blodtrykk, haha :!:

Lenke til kommentar

Veit sjølvsagt korleis eg sjekkar om potetene er ferdige, men eg har sjekkar såpass mykje no at dei ser ut som sveitsarostar.

Du tvinger meg til å spørre, hvorfor skriver du på nynorsk? Jeg må anstrenge meg så mye mer når jeg leser.. :hrm:

Lenke til kommentar

Mor mi sovna, så her står eg utan å vite kor lenge poteter skal koke og når kjøtbollane skal i sausen.

Til du kan stikke en kniv inn i dem med lite motstand (skal være litt motstand). Når sausen er ferdig.

Edit: Hjelper lite å sitte her og surve. Det er ikke noen universal koketid på poteter. Koketiden bestemmes ut fra størrelse, type, melinnhold, og med eller uten skinn.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...