Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg hater reiseartikler som er så mangelfulle at jeg kunne skrevet en bedre artikkel selv. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 At jeg har ingen verdens ting å gjøre i kveld. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Stemmen/Dialekten til Therese Johaug Endret 5. mars 2011 av UsedToBeSane 4 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Stemmen/Dialekten til Therese Jordhaug Den er jo deilig da! 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Stemmen/Dialekten til Therese Jordhaug Den er jo deilig da! Agreed. Dialekten gjør henne enda søtere. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Kjørte just til Lyngdal for å kjøpe et relè, fordi jeg trodde det var feilen med bilen. Har nå kommet hjem og kan glatt avkrefte det. FAEN! Lenke til kommentar
HOK Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Glatte fortau! Bruker så sykt mye mer energi på å løpe ute når det er glatt, og hvert eneste steg man tar glipper. Sommer=win Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Stemmen/Dialekten til Therese Johaug Je tye ho e suveren! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Stemmen/Dialekten til Therese Johaug Liker den dialekten, jeg! Edit: Velkommen etter, Bjørn Kristian.. Endret 5. mars 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Munnsår inni munnen irriterer 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jævla nett! Har brukt dobbelt så lang tid på og se noe enn det faktisk er, og nå datt hele jævelskapen ut, dvs jeg må se den timen om igjen, for og få med meg siste 10 min. åååå dritt. Jeg har bare lyst å slå inn skjermen på hele pcn så den knuser. ÅH. Blir sinna. Alt må klikke når det er 10 MIN igjen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 At youtube ENDA ikke har fikset lastingsproblemene sine. Helt seriøst spørsmål; hva er problemet? Hva er det som gjør at det er "ødelagt"? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg har bare lyst å slå inn skjermen på hele pcn så den knuser. ÅH. Blir sinna. Alt må klikke når det er 10 MIN igjen. Jeg må selvfølgelig spørre: Du er klar over at skjermen din ikke har noe som helst med internett å gjøre? 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ikke med pc-en heller, for den saks skyld. Med mindre hun har en Mac. Men det er ikke en pc. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Selvfølgelig er jeg klar over det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg ville heller optimalisert min størrelse til MAXIMUM DEVASTATION og trampet på den lokale ISP-sentralen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 jeg hadde heller kjøpt meg en ny pc er det jeg gjør når det blir problemer med min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå