Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere patetiske jantelov fjols som aldri har oppnådd noe som helst i livet og derfor skal kalle noen som er verdens beste i noe for patetiske for å kompansere for deres egne mangler kan dra dere til helvette vekk.

Irriterer meg over at jeg ikke har giddet å fikse steroen og at jeg ikke finner ut hva en heftig fet remix av en sang heter så jeg må laste ned videoen jeg fant den i for å deretter lage en lydfil ut av hele driten. Baah. Har liksom skullet gjøre det med den sangen i et halvt år nå.

Endret av ☭ FTW ☭
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som irriterer seg over sermonier.

Jeg har ikke noe imot det Northug gjorde idag. Han vant, ganske overlegent, så hvorfor ikke gjøre et poeng ut av det?

Joda, nå stiller jeg litt svakt, med tanke på at den eneste "sporten" jeg følger med på er Starcraft 2, og der er tilgjengelige sermonier populært. Så hvorfor ikke?

Vinner du? Og vinner du rått? Gjør et poeng ut av det.Bare ikke bring det ut utenfor selve kampen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Endelig en fridag, men så klart sliter jeg med å komme i gang. Stuen er mer rotete enn rommet til gutten i Zits, haug med oppvask, sengetøy som må vaskes og byttes og jeg kunne trenge en rengjøring selv.

Tillegg har jeg utsatt å kjøpe printer, så jeg må til jobben for å printe ut noen dokumenter.

Heldigvis er helga lang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...