Gjest medlem-1432 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Useriøst? Du vet, det motsatte av seriøst. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Nei, det motsatte av seriøst er frihet-glede-og-lykke-og-alt-som-er-bra-i-verden. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Dette irriterer: Mennesker er dumme. 3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Når så mange prøver, så må jo en person en eller annen gang få det til. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ser ut som de har fått det til på medaljene fra vancouver i alle fall. 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 FAENN!!!! Var så dum å lånte bilen til mora mi. Bilen er gammel, og når man skal starte den, så må man ikke dæve den. Det vet hun. Hun lot den dø ut uansett, og nå vil den ikke starte. Mest sansynelig et rèle som må bestilles, så jeg får ikke bil på bursdagen!! Faens kjerring... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Dette irriterer: Mennesker er dumme. har du ikke lest donald eller man må jo bite i gullet for å se om det er ekte Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Det ER ikke ekte. Dagens gullmedaljer er bare et tynt lag gull utenpå et billigere metall. Endret 4. mars 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Og det tror du Peanøtthjerneforbundet vet/skjønner? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Begynner på jobb klokka 7 i morgen. Mmm, deilig... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noe som irriterer veldig er "Feil tråd, dude". Ja, jeg skjønner at forskjellige folk har forskjellige preferanser, men det trenger man ikke presse på andre. inb4; blabla du har gjort det selv en gang 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei sorry azz, men jeg synes at å stå opp kl 7 på en lørdag for å jobbe er helt herlig. iKke min feil at dere er så rare. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Æsj da ble det ikke overtid i morra alikevel. Kunne gjerne trengt de pengene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det irriterer at jeg sitter omtrent 5min gange fra Universitetsplassen,men er lenket fast til stolen (jobben). Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Svensker som bruker mer tid på å klage over Petter Northug enn at de faktisk tok et sølv i ski-VM. Rapper denne fra Twitter: Kjære alle fra landet som har gitt verden Zlatan Ibrahimovic: Hold kjeften. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Petter Northug. Hvordan kan du irritere deg over norges råeste idrettsutøver? Så du sprinten idag?! Hvis du ikke trakk på smilebåndet er det to forklaringer: 1. Du er svensk. 2. Du er svensk. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå