Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som ikke kan håndtere bilen sin...

Så en bil som ble rygga i fordi hun som skulle parkere ikke så bakover når hun ikke klarte å kjøre inn på parkeringsplassen på første forsøk.

Det samme skjedde når jeg kom ut, en bil holder på å rygge ut uten å se seg for og bak kjører det en bil som må ta en skikkelig unnamanøvre for ikke å bli truffet.

Men jeg vil også irritere meg over de som "står og ser på" i den andre bilen. Det er en grunn til at bilene har TUTE! BRUK DEN FOR Å UNNGÅ SLIKE SITUASJONER!!!

Jeg er selv rogalending, men faen dere suger å kjøre bil.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Angående parkering. Jeg hadde vært på NAV, satt i bilen og skulle til å dra sånn egentlig. Men så var jeg skrubbsulten, så satt og spiste litt nøtter først.

Så kommer det ei frekk utenladsk kjerring som snakker gebrokkent norsk og bare freser ut om jeg har tenkt og dra eller ikke. Hun skulle nemlig i møte måtte jeg skjønne. Hvis hun kunne ha ventet i 2 min, så hadde hun sett at jeg hadde dratt. Hvis hun eventuelt hadde spurt på en høflig måte, så hadde jeg sagt jeg skulle dra. Men hun var så jævla frekk og ekkel. Så jeg sa nei, også geleidet jeg henne til en ulovlig parkeringsplass. :!: Eller, sånn halveis ulovlig. Spørs hvilken side hun parkerte på, men der det er lov og parkere bruker det og være fult. Hun: Kan jeg parkere der. Kan jeg parkere der? Kan jeg parkere der? Kan jeg parkere DER?? Jeg jada, ja, jo, jada.

Det gjorde litt godt, jeg hater slike folk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Bring it. Forventer nesten en reaksjon eller to mot meg her. :!:

Til mitt forsvar, så dro jeg ikke med en gang alikavel. Og hver besøkende har rett til og stå parkert i 2 timer.

Lenke til kommentar

Jeg satt helt vanlig på bussen å snakket med kompisen min, plutselig kjenner jeg det renner no fra nesa, jeg trodde det var snørr å trakk det inn og lot som ingenting.

så kjente jeg at det rant igjen. Å mye også, jeg tok hånda under for å se, og hånda var helt rød. Det rant noe jævlig mye blod fra nesa mi, jeg prøvde å late som ingenting og bare tok hodet skrått bakover. Flaut var det i tilleg, men det var heldig vis bare 2 som så det.

Så ut som at jeg hadde blitt banka av 6 hissige albanere i hungersnød.

hater når det skjer, og håper det aldri skjer igjen :ermm:

Lenke til kommentar

Angående parkering. Jeg hadde vært på NAV, satt i bilen og skulle til å dra sånn egentlig. Men så var jeg skrubbsulten, så satt og spiste litt nøtter først.

Hvorfor bruker du statens penger på nøtter, og hvorfor sløse du bort tiden du ellers kunne brukt på å komme deg i arbeid på å sitte og loke i bilen din? Og hvorfor har du i det hele tatt en bil?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...