djgudleif Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Lever på NAV mens jeg er arbeidsledig og venter på telefon fra manpower. Er ganske sykt å bare få penger sånn uten videre, omg omg. Føler at det er skikkelig urettferdig. JEG VIL JOBBE FOR PENGA ASAP. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Folk som ikke kan håndtere bilen sin... Så en bil som ble rygga i fordi hun som skulle parkere ikke så bakover når hun ikke klarte å kjøre inn på parkeringsplassen på første forsøk. Det samme skjedde når jeg kom ut, en bil holder på å rygge ut uten å se seg for og bak kjører det en bil som må ta en skikkelig unnamanøvre for ikke å bli truffet. Men jeg vil også irritere meg over de som "står og ser på" i den andre bilen. Det er en grunn til at bilene har TUTE! BRUK DEN FOR Å UNNGÅ SLIKE SITUASJONER!!! Jeg er selv rogalending, men faen dere suger å kjøre bil. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Skulle rygge ut av en overfull parkeringsplass, og måtte rygge inn på en handicap-plass for å kunne sette den i gir og kjøre ut derfra. Iløpet av de fem sekundene det tok meg å sette girspaken fra R til 1 kommer en gammel dame og skjeller meg ut for å stå på handicapplassen. Drit og dra. 1 Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Rygging og parkering.. Rygging og parkering.. Ett ord til dere: Parkeringsassistent Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg trenger ikke noen assistent. Jeg har full kontroll over Escargot-tralla mi. Jeg skulle kun ut av en parkeringsplass, og det var nødvendig å bruke en handicap-plass midlertidig for å snu. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Veggdyr irriterer meg grenseløst. Særlig siden vi fant noen i sted og både kompisen min og jeg alt har begynt å klø forferdelig igjen. >< Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 0 feil is how we roll Like greit. Da vet ikke du godt nok. Hørte at de skulle sette maksgrensen ned til 5 feil i år. På tide synes jeg! Da får jeg sette ræva i gir å ta teorien fort! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Angående parkering. Jeg hadde vært på NAV, satt i bilen og skulle til å dra sånn egentlig. Men så var jeg skrubbsulten, så satt og spiste litt nøtter først. Så kommer det ei frekk utenladsk kjerring som snakker gebrokkent norsk og bare freser ut om jeg har tenkt og dra eller ikke. Hun skulle nemlig i møte måtte jeg skjønne. Hvis hun kunne ha ventet i 2 min, så hadde hun sett at jeg hadde dratt. Hvis hun eventuelt hadde spurt på en høflig måte, så hadde jeg sagt jeg skulle dra. Men hun var så jævla frekk og ekkel. Så jeg sa nei, også geleidet jeg henne til en ulovlig parkeringsplass. :!: Eller, sånn halveis ulovlig. Spørs hvilken side hun parkerte på, men der det er lov og parkere bruker det og være fult. Hun: Kan jeg parkere der. Kan jeg parkere der? Kan jeg parkere der? Kan jeg parkere DER?? Jeg jada, ja, jo, jada. Det gjorde litt godt, jeg hater slike folk. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg hater folk som tar opp parkeringsplassene for å sitte i bilen å spise nøtter. 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Bring it. Forventer nesten en reaksjon eller to mot meg her. :!: Til mitt forsvar, så dro jeg ikke med en gang alikavel. Og hver besøkende har rett til og stå parkert i 2 timer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Sålenge parkeringsplasser er i bruk av en bil, er det OK. Hva parkeringsplassen brukes til utover at bilen står der er likegyldig. 5 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det gjorde litt godt, jeg hater slike folk. Rasist og trygdesnylter? Uff og uff. Abbo. Angrer ganske mye på min bestilling der nå, etter å ha lest omtaler . 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Nei det er jeg ikke. Du trenger ikke prøve og provosere, spar deg for energien. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Å og og feil irriterer ganske mye merker jeg.. 2 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg satt helt vanlig på bussen å snakket med kompisen min, plutselig kjenner jeg det renner no fra nesa, jeg trodde det var snørr å trakk det inn og lot som ingenting. så kjente jeg at det rant igjen. Å mye også, jeg tok hånda under for å se, og hånda var helt rød. Det rant noe jævlig mye blod fra nesa mi, jeg prøvde å late som ingenting og bare tok hodet skrått bakover. Flaut var det i tilleg, men det var heldig vis bare 2 som så det. Så ut som at jeg hadde blitt banka av 6 hissige albanere i hungersnød. hater når det skjer, og håper det aldri skjer igjen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Angående parkering. Jeg hadde vært på NAV, satt i bilen og skulle til å dra sånn egentlig. Men så var jeg skrubbsulten, så satt og spiste litt nøtter først. Hvorfor bruker du statens penger på nøtter, og hvorfor sløse du bort tiden du ellers kunne brukt på å komme deg i arbeid på å sitte og loke i bilen din? Og hvorfor har du i det hele tatt en bil? 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg nekter og svare mer på useriøse innlegg som kun angriper. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det gjorde litt godt, jeg hater slike folk. Rasist og trygdesnylter? Uff og uff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå