Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, selvsagt. Denne leveregelen gjelder forsåvidt også kristendommen. Men når folk liksom sier at det er karma fordi de finner en 50-lapp på bakken og de var relativt snille og hjalp en gammel dame på bussen i går så blir det litt facepalm for meg, for da ser det mer ut som tilfeldigheter.

Nettopp! Hvis man derimot skulle få et hyggelig smil, og kanskje et kamferdrops for å hjelpe en gammel dame på bussen, da kan vi begynne å snakke :)
Lenke til kommentar

Men de som ikke gidder å jobbe bare fordi de skal drive dank hele dagen og bruke NAV-pengene på øl, brennevin og bensin, bør ryke og reise etter min mening, burde ha vært en tidsfrist på hvor lenge du mottar trygd når du ikke er i jobb. Er man interessert i å få jobb, så får man jobb! Da gjelder det ikke å spørre den eneste bedriften du kunne tenkt deg å jobbe i, men en bør være villig til å flytte på seg!

Norge er ikke skapt for å sitte på ræva!

Ja, jobb som telefonselger og Mcdonalds kan man nok få. Det er omtrent ingen interessert i. Skal man tvinge folk til å jobbe som telefonselger? Idiotisk piss.

Dessuten blir det merkelig å kritisere folk som mottar minimale NAV ytelser når 40 % i Norge jobber i det offentlige og mottar feite lønner og frynsegoder. Ineffektivt er det, og med enormt mange rare kontorer og enheter.

Vel, det går da an å jobbe som telefonselger inntil man finner seg en jobb man virkelig trives med. Har et håndfull av eksempler fra der jeg kommer fra, der "råne-ungdommer" lever på trygd, og de eneste de gjør om dagene er å forurense miljøet med sine harry-kasser som har blitt sponset av NAV, i tillegg til at de bor hjemme hos foreldrene.

Kjenner du ikke at du blir litt irritert over disse? Over 70 000 folk som ikke gjør en dritt for å bidra i det norske samfunnet (og da regner jeg ikke med uføretrygdede, de har faktisk en god grunn til å ikke arbeide) . Takker de øvrige makter for at vi ikke har samme velferdssystem som i USA, da ville en alvorlig sykdom blant disse personene ofte være synonymt med døden.

Lenke til kommentar

Jeg synes man skal prøve en jobb man er kvalifisert til. Det være seg telefonselger, lagermedarbeider eller søppelkjører. Dersom dette ikke fungerer, dersom det viser seg at personen har mentale hemmelser, støtter jeg at de blir trygdet. Men dersom de kan jobbe, må de jobbe.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over alle som tror på karma.

Karma er et lettfattelig prinsipp, som faktisk fungerer. Riktignok må man se større på det enn de aller fleste gjør, og da blir det også plutselig gjeldende for mange religioner. Gjør godt mot noen, og du får godt tilbake.

Ja, selvsagt. Denne leveregelen gjelder forsåvidt også kristendommen. Men når folk liksom sier at det er karma fordi de finner en 50-lapp på bakken og de var relativt snille og hjalp en gammel dame på bussen i går så blir det litt facepalm for meg, for da ser det mer ut som tilfeldigheter.

Slik jeg ser på karma så fungerer det slik at hvis du er snill mot folk rundt deg hjelper du til å gjøre andre folk glade osv/og da kan det hende at noe bra skjer med deg.

Edit: Og det samme med negativitet/dårlige ting.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

navlelo... er det noe mer irriterende enn det?

Ja.

rompelo ?

Det også. Men tenkte mest på ting som hitler, krig, død, fox news, westboro baptist church, bluescreen, ekstrem kulde, kvalme, misjonærer,eldre folk på butikken, eldre folk (med hatt) i trafikken, folk som trur at sjukdommane deira er eit greit samtaleemne, fjortisjenter, nemi, steve jobs, posten, folk med volvojakker og caps, 11-åringar på nettet, 4chan-kids, raywilliamjohnson, shanedawson, caps lock og ananas på pizza.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det også. Men tenkte mest på ting som hitler, krig, død,...*snip*...caps lock og ananas på pizza.

Tar meg friheten til en liten digresjon fra akkurat det punktet der.

Noe som irriterer meg vanvittig er folk som ikke har oppdaget stor forbokstav i bla. navn.

For øvrig skal ikke ananas på pizza forekomme.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...