Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er så sykt typisk Diskusjon.no. Det er som en dramatisk ungdomsskole det folk rotter seg opp og legger ord i munnen på andre. Jeg vedder på at halvparten av dere som sitter å argumenterer å roper til mamma for å skryte av at dere har retten på deres side ikke engang leser diskusjonen før dere svarer. Det blir litt som at det er kult å hate Apple fordi det er populært, eller mobbe folk som spiller WoW når du selv sitter forran tv. Kanskje man ikke skal forvente mye mer av tennåringer som sitter på gutterommet å leser det de vil lese, også gir de faen i hva det faktisk står. Må vel stoppe før jeg går for langt, men irriterende er det iallefall.

 

Tror du jeg kom hit for kaker og te? Alt det du never der heter å diskutere. Om du ikke tåler argumentene mine så får det være ditt problem.

 

Du sitter bare å spyr ut pølsevev uten å faktisk sette deg i hvorfor enkelte ikke liker Apple, eller har noe imot WoW-spillere. Hva med å heller høre på meninger, istedet for å fordømme alle som ytrer dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror du jeg kom hit for kaker og te? Alt det du never der heter å diskutere. Om du ikke tåler argumentene mine så får det være ditt problem.

Sikta jeg mot deg? Eller kanskje det ligger noe i det om du føler deg truffet? ;)

 

Sånn! Nå kan det gjelde hvem som helst.

 

Jeg snakker fortsatt til deg, om du ikke snakker til meg.

Lenke til kommentar

Sånn! Nå kan det gjelde hvem som helst.

 

Jeg snakker fortsatt til deg, om du ikke snakker til meg.

Trenger du virkelig eksempel på hva jeg mener? Om du er så opptatt av å diskutere så trodde jeg faktisk du skjønte såpass. Her er et eksempel anyway...

 

 

Så du mener at folk som er skadet, eller folk som nettopp har kommet ut av utdanning og ikke finner jobb skal få leve godt?

Det heter "Mener du folk som er skadet...", du skal ikke annta at noen mener. Det kalles å legge ord i munnen på folk, og er om ikke mindre en helt latterlig dårlig hersketeknikk. Det er vel mer sånn en som har interesse for å diskutere gjør det og ikke krangle.

Lenke til kommentar

 

Så du mener at folk som er skadet, eller folk som nettopp har kommet ut av utdanning og ikke finner jobb skal få leve godt?

Det heter "Mener du folk som er skadet...", du skal ikke annta at noen mener. Det kalles å legge ord i munnen på folk, og er om ikke mindre en helt latterlig dårlig hersketeknikk. Det er vel mer sånn en som har interesse for å diskutere gjør det og ikke krangle.

 

Jeg har aldri antatt at noen mente noenting som helst, det var konklusjonen som jeg trakk. Hele setningen var et spørsmål som du kunne sagt et simpelt "nei" til. Så kunne jeg igjen spurt hva du egentlig mente.

 

Ironisk nok prøve du å vri på mine ord nå.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri antatt at noen mente noenting som helst, det var konklusjonen som jeg trakk. Hele setningen var et spørsmål som du kunne sagt et simpelt "nei" til. Så kunne jeg igjen spurt hva du egentlig mente.

Apropo ironi.

 

Hva er galt med å trekke konklusjoner? Hvorfor kan ikke du heller svare på det jeg sa?

Lenke til kommentar

Ble oppringt av mannen som sa at jeg hadde mistet noe. Han plukket opp mobilen min og jeg kan hente den!!! :new_woot:

 

Troen på menneskeheten er gjenvunnet!

 

Dette burde kanskje heller stått i ting som gjør deg lykkelig og glad tråden men jaja.

 

Fant en mobil (iPhone 4), ringte med en gang til kjæresten til han som eide mobilen. Leverte mobilen, og fant 15 kroner i en brusautomat ti minutter seinere. Karma :cool:

 

Hører egentlig til en annen tråd, men kom på historien min når jeg leste dette.

Lenke til kommentar

Men de som ikke gidder å jobbe bare fordi de skal drive dank hele dagen og bruke NAV-pengene på øl, brennevin og bensin, bør ryke og reise etter min mening, burde ha vært en tidsfrist på hvor lenge du mottar trygd når du ikke er i jobb. Er man interessert i å få jobb, så får man jobb! Da gjelder det ikke å spørre den eneste bedriften du kunne tenkt deg å jobbe i, men en bør være villig til å flytte på seg!

 

Norge er ikke skapt for å sitte på ræva!

 

Ja, jobb som telefonselger og Mcdonalds kan man nok få. Det er omtrent ingen interessert i. Skal man tvinge folk til å jobbe som telefonselger? Idiotisk piss.

 

Dessuten blir det merkelig å kritisere folk som mottar minimale NAV ytelser når 40 % i Norge jobber i det offentlige og mottar feite lønner og frynsegoder. Ineffektivt er det, og med enormt mange rare kontorer og enheter.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over alle som tror på karma.

Karma er et lettfattelig prinsipp, som faktisk fungerer. Riktignok må man se større på det enn de aller fleste gjør, og da blir det også plutselig gjeldende for mange religioner. Gjør godt mot noen, og du får godt tilbake.

 

Ja, selvsagt. Denne leveregelen gjelder forsåvidt også kristendommen. Men når folk liksom sier at det er karma fordi de finner en 50-lapp på bakken og de var relativt snille og hjalp en gammel dame på bussen i går så blir det litt facepalm for meg, for da ser det mer ut som tilfeldigheter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er litt dårlig vær og det takler ikke parabolen. Jeg vil se når Jane avslører morderen. Det er så dårlig at den ikke tåler noen ting, og nå i pausen ser det ut som alt er klart igjen, så da klikker det vel igjen om 1 min nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...