Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

De burde sjekke synet sitt. Ja, jeg siterte Gypsy, men siktet ikke til noe spesiell person når jeg skrev (at de er skattesnyltere). Det jeg skrev direkte var at personer som klager over NAV sin ventetid irriterer.

Du siterte Gypsy som klaget over ventetiden på nav og skrev følgende:

Årh...skattesnyltere!!! Og atpåtil de som klager over at NAV er trege. DERE SKAL FAEN MEG VÆRE GLAD DERE FÅR EN DRITT I DET HELE TATT!!! :mad:

 

Det du skrev da var at du irriterer deg over skattesnyltere, og at de klager over at NAV er trege. I tillegg bryter du da ut i en caps-lock rant over at folk burde være fornøyd over å få en dritt.

 

Det er -ikke- det samme som å si at personer som klager over NAV sin ventetid irriterer.

 

Gjør deg selv en tjeneste og gi deg nå, vær så snill? Gå unna med litt verdighet i behold, og slutt å diskutere på en måte hvor du motsier deg selv nesten hele tiden.

 

Jeg kommer i alle fall til å gi meg nå, for folk som deg, som "diskuterer" på denne måten irriterer noe så helt grenseløst.

 

 

Herregud, gidder du virkelig ta det så langt for å "drite" meg ut? Du kan ikke ha det helt godt med deg selv :whistle:

 

Takker, Neppe :)

Lenke til kommentar

Skummelt å si det her nå sikkert. Men jeg er ganske enige med deg. Det er mange som klager på trygdeytelser, saksbehandligtid osv. Jeg skjønner at folk trenger penger for å leve, og jeg skjønner at de lever trang når de går på trygdeytelser. Men la oss være litt ærlige da, det er faktisk ikke MENINGEN at det skal være et "godt" liv. Jeg har som Bordplate sier ikke følelsen av at han angrep Gypsy på noen måte, det er det dere andre som har stelt istand.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Denne flamewaren mot Bordplate er ganske irriterende igrunn. La nå fyren være.

Flamewar? Det er hans egen feil når han kommer med slike idiotiske, for ikke å snakke om ubegrunnede utsagn.

 

Noe som irriterer meg grenseløst er brukere på dette forumet som uttaler seg om ting de ikke har fletta peiling på, noe denne tråden er et utmerket eksempel på. ;)

Kunne ikke vært mer enig.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Flamewar? Det er hans egen feil når han kommer med slike idiotiske, for ikke å snakke om ubegrunnede utsagn.

Så folk har ikke lov til å ha meninger uten å måtte lange ut av dem? Å det er aldeles ikke et idiotisk utsagn. Det som er idiotisk er å angripe han for å si det.

Lenke til kommentar

Esj, hater alt styret med å ta lappen. Strøk en gang på oppkjøring og fire ganger på teorien. Har vel kjørt en ti ganger etter jeg besto, ikke trygt. Er en grunn til jeg kun tør å kjøre i fylla, drikker meg til mot

Der har du en ting som irriterer meg så grenseløst. Folk som kjører i fylla og dermed gir faen i alle andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skummelt å si det her nå sikkert. Men jeg er ganske enige med deg. Det er mange som klager på trygdeytelser, saksbehandligtid osv. Jeg skjønner at folk trenger penger for å leve, og jeg skjønner at de lever trang når de går på trygdeytelser. Men la oss være litt ærlige da, det er faktisk ikke MENINGEN at det skal være et "godt" liv. Jeg har som Bordplate sier ikke følelsen av at han angrep Gypsy på noen måte, det er det dere andre som har stelt istand.

 

Så du mener at folk som er skadet, eller folk som nettopp har kommet ut av utdanning og ikke finner jobb skal få leve godt?

 

Tror du trygd er noe staten har satt opp for at blodsugere skal ha noe å suge seg til?

 

Selvfølgelig skal de leve godt! Og trygde-snyltere er langt ifra så aktuelt som alle skal ha det.

Lenke til kommentar

Hvis du hadde lest hva Bordplate skrev tidligere, så hadde du sett at han mente at folk som ikke hadde noe grunn til å få trygd, burde jobbe. Da mente han vel at folk som ikke kan noe for at de ikke kan jobbe (f.eks. uføretrygdede av en eller annen grunn) selvsagt skal få trygd.

 

Skjønner også at folk som prøver å finne seg en jobb bør ha noe å leve av. Men de som ikke gidder å jobbe bare fordi de skal drive dank hele dagen og bruke NAV-pengene på øl, brennevin og bensin, bør ryke og reise etter min mening, burde ha vært en tidsfrist på hvor lenge du mottar trygd når du ikke er i jobb. Er man interessert i å få jobb, så får man jobb! Da gjelder det ikke å spørre den eneste bedriften du kunne tenkt deg å jobbe i, men en bør være villig til å flytte på seg!

 

Norge er ikke skapt for å sitte på ræva!

Endret av greiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er så sykt typisk Diskusjon.no. Det er som en dramatisk ungdomsskole det folk rotter seg opp og legger ord i munnen på andre. Jeg vedder på at halvparten av dere som sitter å argumenterer å roper til mamma for å skryte av at dere har retten på deres side ikke engang leser diskusjonen før dere svarer. Det blir litt som at det er kult å hate Apple fordi det er populært, eller mobbe folk som spiller WoW når du selv sitter forran tv. Kanskje man ikke skal forvente mye mer av tennåringer som sitter på gutterommet å leser det de vil lese, også gir de faen i hva det faktisk står. Må vel stoppe før jeg går for langt, men irriterende er det iallefall.

Lenke til kommentar

Dette er så sykt typisk Diskusjon.no. Det er som en dramatisk ungdomsskole det folk rotter seg opp og legger ord i munnen på andre. Jeg vedder på at halvparten av dere som sitter å argumenterer å roper til mamma for å skryte av at dere har retten på deres side ikke engang leser diskusjonen før dere svarer. Det blir litt som at det er kult å hate Apple fordi det er populært, eller mobbe folk som spiller WoW når du selv sitter forran tv. Kanskje man ikke skal forvente mye mer av tennåringer som sitter på gutterommet å leser det de vil lese, også gir de faen i hva det faktisk står. Må vel stoppe før jeg går for langt, men irriterende er det iallefall.

 

Enig.

 

Forøvrig ett protip: Len deg tilbake og le. Slik som jeg gjør.

Lenke til kommentar

Kjenne denne jenta, først virke hu helt sinnsykt happy, så gikk dro me på en fest der eg møtte henne, snakket ikkje engang med hu, og dagen etterpå virke det som hu hate meg.

Noen uker senere virke hu plutselig happy igjen, smile, komme alltid bort te meg i friminuttene/timene. Men nå har eg heller ikkje gjort noge som helst, og nå virke d som hu hadde hatt det jævlig kjekt hvis eg va bunde fast te ein stol og hu hadde ein kniv..

 

wtf?

Lenke til kommentar

Kjenne denne jenta, først virke hu helt sinnsykt happy, så gikk dro me på en fest der eg møtte henne, snakket ikkje engang med hu, og dagen etterpå virke det som hu hate meg.

Noen uker senere virke hu plutselig happy igjen, smile, komme alltid bort te meg i friminuttene/timene. Men nå har eg heller ikkje gjort noge som helst, og nå virke d som hu hadde hatt det jævlig kjekt hvis eg va bunde fast te ein stol og hu hadde ein kniv..

 

wtf?

 

Det er tydelig at det er menstrausjonssyklusen som råder her, og det du må gjøre er å gjøre litt grundigere arbeid i hvilke aktuelle datoer som denne syklusen setter i gang i. Deretter så unngår du henne alle de følgende datoer.

 

Mvh. Doctor Mchansern.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...