Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nav. Trege trege nav. Dem kan da for helvete raske litt på! Dem er så jævla trege.

Årh...skattesnyltere!!! Og atpåtil de som klager over at NAV er trege. DERE SKAL FAEN MEG VÆRE GLAD DERE FÅR EN DRITT I DET HELE TATT!!! :mad:

Pass deg! Du har tydeligvis levd et beskytta liv med puter sydd oppunder arma, men det finnes faktisk folk som av diverse grunner ser seg nødt til å gå til NAV. Vis -litt- forståelse og respekt, så får du respekt tilbake.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Pass deg! Du har tydeligvis levd et beskytta liv med puter sydd oppunder arma, men det finnes faktisk folk som av diverse grunner ser seg nødt til å gå til NAV. Vis -litt- forståelse og respekt, så får du respekt tilbake.

Jeg ser egentlig ikke noen grunn til at man skal få penger fra NAV bortsett fra om man er sykemeldt eller andre ting som hindrer deg i å jobbe. Det er ikke et ukjent faktum at de som går for lenge arbeidsløse ofte blir late og ikke gidder å dra seg ut i arbeidslivet igjen...det er NAV som syr puter under armene på folk.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ikke noen grunn til at man skal få penger fra NAV bortsett fra om man er sykemeldt eller andre ting som hindrer deg i å jobbe. Det er ikke et ukjent faktum at de som går for lenge arbeidsløse ofte blir late og ikke gidder å dra seg ut i arbeidslivet igjen...det er NAV som syr puter under armene på folk.

Men du vet kanskje også at det du skrev og måten du valgte å sitere, så gikk du faktisk direkte til angrep mot en enkeltperson her. Hva i all verden vet vel du om hva den personen kanskje sliter med? Måten du gikk frem på her, så kalte du en person en skattesnylter, og det reagerer jeg på. Oppfør deg!

Du syns kanskje også det, bare for å ta et eksempel, at om man mister jobben sin og ikke får seg en ny med en eneste gang, så skal man ikke få hjelp fra NAV? Det går jo da ikke under noen av dine 2 kriterier for å få penger fra nav.

Grunnen til at jeg antok du hadde levd et beskytta liv med puter under arma er jo rett og slett at din måte å skrive på her viste null og niks respekt, forståelse og intelligens. Typiske kjennetegn for en som har levd livet sitt skjerma fra virkeligheten.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det har du absolutt ingen kilder på!

Lenke til kommentar

Typisk mac faggot

For øvrig er de største snylterne i landet i Regjeringen. Til giljotinen med hele drittgjengen.

Lenke til kommentar

Så jeg, som søkte halve steinkjer og hele veien ned til trondheim og endte på 50% pluss dagpenger er en nav-snylter jeg da? Tror du jeg LIKER å gå på penger fra NAV?

Lenke til kommentar

Kjenner altfor mange som bare driver dank og ikke engasjerer seg for å få seg jobb.. så jeg blir rett og slett kvalm når de lirer ut av seg stygge ting om NAV... Særlig når min mor, far og søster er arbeidsufør av diverse årsaker, de ville jo ikke overlevd uten. må ga an å pendle eller flytte et stykke for å få seg jobb, det måtte jeg gjøre. Man kommer ingen vei her i verden av å drive dank.

Det å komme noen vei her i verden er det forskjellige meninger om, men det går da an å slutte å klage på noen som gir deg gratis penger.

Lenke til kommentar

Kjenner altfor mange som bare driver dank og ikke engasjerer seg for å få seg jobb.. så jeg blir rett og slett kvalm når de lirer ut av seg stygge ting om NAV... Særlig når min mor, far og søster er arbeidsufør av diverse årsaker, de ville jo ikke overlevd uten. må ga an å pendle eller flytte et stykke for å få seg jobb, det måtte jeg gjøre. Man kommer ingen vei her i verden av å drive dank.

Det å komme noen vei her i verden er det forskjellige meninger om, men det går da an å slutte å klage på noen som gir deg gratis penger.

Nei nettopp. Søker som en tulling nå for å få meg 100% og komme meg ut av NAV :w00t:

øøø

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du er en idiot hvis du tror alle som lever på penger fra NAV blir trygdesnyltere. Det er ikke godt å leve på NAV, du har ikke råd til annet enn mat og regninger. Du vet heller ingenting om Gypsy sin situasjon, og det du gjorde ovenfor var mer personangrep enn det var noe som hører hjemme i denne tråden.

Lær deg å respektere, bare fordi du ikke trenger NAV betyr ikke at alle andre er lik.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Du er en idiot hvis du tror alle som lever på penger fra NAV blir trygdesnyltere. Det er ikke godt å leve på NAV, du har ikke råd til annet enn mat og regninger. Du vet heller ingenting om Gypsy sin situasjon, og det du gjorde ovenfor var mer personangrep enn det var noe som hører hjemme i denne tråden.

Lær deg å respektere, bare fordi du ikke trenger NAV betyr ikke at alle andre er lik.

Det har litt med måten de omtales. Jeg ser masse klaging på NAV i denne tråden blant annet, alle fra folk som åpenbart har behov for hjelpen deres.

"Dem kan da for helvete raske litt på! Dem er så jævla trege."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...