Wakarimasen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 ^ Meg også! Men det begynner å bli en noen år siden da. Men det er minner da Haha glad jeg ikke er den eneste Ja det med minner, derfor jeg søkte dem opp på youtube nå og jeg klarte bare ikke la vær å høre. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 At protein pulver MÅ ha så jævlig smak og konsistens. Kan ingen lage et som smaker og har samme kosistens som saft? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har en keylogger jeg ikke aner hvor i helvete kom fra og hvordan i helvete jeg skal få fjernet. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har en keylogger jeg ikke aner hvor i helvete kom fra og hvordan i helvete jeg skal få fjernet. antivirus/mallware fjerne program eller reinstall. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 At protein pulver MÅ ha så jævlig smak og konsistens. Kan ingen lage et som smaker og har samme kosistens som saft? What? Du er gal. Jeg velger proteinpulver framfor mye annet. Det er lett å lage, smaker sjokolade, spises fort, det er flytende, og du blir både mett og utørst på samme tid. Jeg kunne levd på det, isteden for å bruke masse tid på å lage mat som tar både lang tid å spise, og lang tid å tilberede. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har en keylogger jeg ikke aner hvor i helvete kom fra og hvordan i helvete jeg skal få fjernet. Har du HTC (android) og evt isåfall installert pc-programvaren? Der ligger det en "keylogger". Tilsynelatende harmløs, men jeg likte den ikke og avinstallerte den fluxens. --- JEG HATER UVÆR NÅR JEG ER PÅ JOBB!!! (Er sjømann og nå ligger jeg og plasker rundt i Nordsjøen.. ) Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 At jeg har fått sansen for denne sangen.... av wigwam .... DET IRRITERER http://www.youtube.com/watch?v=w9uV4M9lL1w Fredrikstad vett Sangen er faktisk ikke så verst heller :!: Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har en keylogger jeg ikke aner hvor i helvete kom fra og hvordan i helvete jeg skal få fjernet. antivirus/mallware fjerne program eller reinstall. ja men hvem faen har antivirus nå til dags. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 ja men hvem faen har antivirus nå til dags. De som ikke er helt idiot. Skal ikke du forresten kommer med noe som: Alle virus er like eller noe i den duren ? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 ja men hvem faen har antivirus nå til dags. De som ikke er helt idiot. Skal ikke du forresten kommer med noe som: Alle virus er like eller noe i den duren ? Slapp av, omtrent 198% av det han skriver er trolling uansett. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Slapp av, omtrent 198% av det han skriver er trolling uansett. Hadde jeg vært mere avslappet hadde jeg sovet. Og jeg er 200% sikker på at jeg burde ha lagt meg nå, men 93% sikker på at jeg sitter oppe en time eller to til, og det irriterer 35% Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Nei helt ærlig talt, hva skal man med antivirus? Har ikke fått virus siden forrige millennia ellerno. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Selvsagt har man antivirus, som en sikkerhet mot virus. Trodde alle hadde det. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ja, jeg har også piggtråd og dødslaser utenfor huset mitt for å beskytte mot Illuminati og en hatt laget av aluminumsfolie for å beskytte mot dødsstråler fra 51. area 51* 4 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) ja men hvem faen har antivirus nå til dags. De som ikke er helt idiot. Skal ikke du forresten kommer med noe som: Alle virus er like eller noe i den duren ? Selvsagt har man antivirus, som en sikkerhet mot virus. Trodde alle hadde det. Har man vett i skallen trenger man ikke det. Ikke være komplett idiot når man sitter på nettet i kombinasjon med å kjøre en virusscan med Spybot S&D og ESET Online Scanner er man ganske sikker. Ja, jeg har også piggtråd og dødslaser utenfor huset mitt for å beskytte mot Illuminati og en hatt laget av aluminumsfolie for å beskytte mot dødsstråler fra 51. area 51* Hahahahaha, lo meg i hel av dette innlegget. EDIT: Leif. Endret 2. mars 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Har man vett i skallen trenger man ikke det. Ikke være komplett idiot når man sitter på nettet i kombinasjon med å kjøre en virusscan med Spybot S&D og ESET Online Scanner er man ganske sikker. Jeg tar ingen sjangser. Kjører full virus scan minst en gang i uka. Kjører og en runde ccleaner bare for å holde alt raskt og rent. Har ikke funnet noe virus enda, men man kan ikke være for sikker. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Irriterer meg at jeg tydeligvis ikke hadde noe problem med å sovne foran PCen nettopp (sov i over en time), men ikke får sove nå som jeg faktisk vil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Nav. Trege trege nav. Dem kan da for helvete raske litt på! Dem er så jævla trege. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Lett og si, pass dine egne saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå