Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er jeg den eneste som tolka Therawyn som jente med en gang? Dette har også med fyren avataren å gjøre, fordi jeg har fått for meg at The Rasmus ofte er mer populært blant jenter. I tillegg er det, i min mening, smertelig åpenbart at Therawyn er et alvisk jentenavn. Mulig jeg tar feil, men Therawyn har i alle fall alltid vært jente i min bok Jeg sjekker alltid profilen først jeg, og så lagrer jeg personen som "uvisst" om det ikke står noe der. Er dog ikke like stødig på alvenavn som SnittLeif tydeligvis er. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er jeg den eneste som tolka Therawyn som jente med en gang? Dette har også med fyren avataren å gjøre, fordi jeg har fått for meg at The Rasmus ofte er mer populært blant jenter. I tillegg er det, i min mening, smertelig åpenbart at Therawyn er et alvisk jentenavn. Mulig jeg tar feil, men Therawyn har i alle fall alltid vært jente i min bok Jeg sjekker alltid profilen først jeg, og så lagrer jeg personen som "uvisst" om det ikke står noe der. Er dog ikke like stødig på alvenavn som SnittLeif tydeligvis er. Så vidt jeg vet så har vel endingen mye med saken å gjøre da det kommer til alviske navn. -wyn=jente, -mer=gutt. Det finnes mange flere regler også, men bare dette gjelder vel her. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jenta jeg er betatt av sitter rett bortfor meg i kantina nå sammen med noen av hennes venninner... MEN JEG TØRR FAEN IKKE GÅ BORT!!! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 DO IT FAGGOT. MAKE A MOVE. Blir det bedre av at du sitter her? GO FOR IT! Du har ingenting å tape. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 DO IT FAGGOT. MAKE A MOVE. Blir det bedre av at du sitter her? GO FOR IT! Du har ingenting å tape. TØRR IKKE!!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg sitter og skal høre på nye moonsorrow på youtube men det går fint dårlig på tregt nett. Vurderer sterkt å dra å kjøpe skiva, men har egentlig ikke råd! Faen faen faen. Skal jeg prioritere mat eller musikk som jeg har ventet mange måneder på? faen faen. Jeg tror det blir cdn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Prioriter mat lille Gypsy. Musikken forsvinner ikke, og kan kjøpes inn i etterkant når ting går bedre. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Platen er vel på spotify så er jo bare å laste ned der? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Hun sitter på mobilt bredbånd. Spotify er lite vennlig med det. *edit* Kan umulig forestille meg at mobilt bredbånd er særlig billig! Endret 1. mars 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 DO IT FAGGOT. MAKE A MOVE. Blir det bedre av at du sitter her? GO FOR IT! Du har ingenting å tape. TØRR IKKE!!! FY FAEN JEG GJORDE DET!!!! HELVETTE SÅ JÆVLA AWKWARD, men det gikk bra utover i samtalen 4 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Er jeg den eneste som tolka Therawyn som jente med en gang? Dette har også med fyren avataren å gjøre, fordi jeg har fått for meg at The Rasmus ofte er mer populært blant jenter. I tillegg er det, i min mening, smertelig åpenbart at Therawyn er et alvisk jentenavn. Mulig jeg tar feil, men Therawyn har i alle fall alltid vært jente i min bok +10 internets to you, sir. Ihvertfall én på forumet som har skjønt det. Irriterer meg at... at... faen da, at jeg ikke kan komme på noe som irriterer meg for øyeblikket. Jaja, får irritere meg over det da. Endret 1. mars 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 FY FAEN JEG GJORDE DET!!!! HELVETTE SÅ JÆVLA AWKWARD, men det gikk bra utover i samtalen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 DO IT FAGGOT. MAKE A MOVE. Blir det bedre av at du sitter her? GO FOR IT! Du har ingenting å tape. TØRR IKKE!!! FY FAEN JEG GJORDE DET!!!! HELVETTE SÅ JÆVLA AWKWARD, men det gikk bra utover i samtalen You are welcome sir! Faen, jeg bør bli motvational speaker! (egentlig ikke, da dette er den største tullejobben som finnes på lik linje med healere osv). ______ Irriterer at jeg er tildels kvalm nå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hun sitter på mobilt bredbånd. Spotify er lite vennlig med det. *edit* Kan umulig forestille meg at mobilt bredbånd er særlig billig! 115 kr mnd eller noe, netcom hadde slikt tilbud, halv pris på mobilt bredbånd i 1 år. Hvis du vet av noen billigere bedre alternativ så hyl gjerne ut. Og nei, spotify tror jeg ikke går med dette nettet. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 DO IT FAGGOT. MAKE A MOVE. Blir det bedre av at du sitter her? GO FOR IT! Du har ingenting å tape. TØRR IKKE!!! FY FAEN JEG GJORDE DET!!!! HELVETTE SÅ JÆVLA AWKWARD, men det gikk bra utover i samtalen You are welcome sir! Faen, jeg bør bli motvational speaker! (egentlig ikke, da dette er den største tullejobben som finnes på lik linje med healere osv). ______ Irriterer at jeg er tildels kvalm nå. Jeg er litt småkvalm etter det jeg gjorde, helvette så tøft Håper du har svaret på hvordan jeg skal gjøre det videre... det irriterer meg nu. Invite på FB? hmm 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg er litt småkvalm etter det jeg gjorde, helvette så tøft Håper du har svaret på hvordan jeg skal gjøre det videre... det irriterer meg nu. Invite på FB? hmm Spør meg, jeg er kvinneguruen her på forumet! Burde blitt motivational speaker jeg også. Dæven. Sleng over en invite du, så preikes vi! Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Sitter og venter på luselønna mi som jeg vet kommer til å forsvinne fullstendig i bompenge og veiavgifter... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 DO IT FAGGOT. MAKE A MOVE. Blir det bedre av at du sitter her? GO FOR IT! Du har ingenting å tape. TØRR IKKE!!! FY FAEN JEG GJORDE DET!!!! HELVETTE SÅ JÆVLA AWKWARD, men det gikk bra utover i samtalen You are welcome sir! Faen, jeg bør bli motvational speaker! (egentlig ikke, da dette er den største tullejobben som finnes på lik linje med healere osv). ______ Irriterer at jeg er tildels kvalm nå. Jeg er litt småkvalm etter det jeg gjorde, helvette så tøft Håper du har svaret på hvordan jeg skal gjøre det videre... det irriterer meg nu. Invite på FB? hmm Bare ta det med ro. Hun er bare en jente, ikke et romvesen. Prat med hun som om det er en kamerat (enkelte temaer holder du deg unna, naturligvis), så går det helt fint. Ha en rolig av avslappet holdning, så kanskje ting går din vei Ikke overanalyser. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 DO IT FAGGOT. MAKE A MOVE. Blir det bedre av at du sitter her? GO FOR IT! Du har ingenting å tape. TØRR IKKE!!! FY FAEN JEG GJORDE DET!!!! HELVETTE SÅ JÆVLA AWKWARD, men det gikk bra utover i samtalen You are welcome sir! Faen, jeg bør bli motvational speaker! (egentlig ikke, da dette er den største tullejobben som finnes på lik linje med healere osv). ______ Irriterer at jeg er tildels kvalm nå. Jeg er litt småkvalm etter det jeg gjorde, helvette så tøft Håper du har svaret på hvordan jeg skal gjøre det videre... det irriterer meg nu. Invite på FB? hmm Bare ta det med ro. Hun er bare en jente, ikke et romvesen. Prat med hun som om det er en kamerat (enkelte temaer holder du deg unna, naturligvis), så går det helt fint. Ha en rolig av avslappet holdning, så kanskje ting går din vei Ikke overanalyser. Avslappet er jeg alltid, hvertfall på utsiden Problemet har bare vært det at hun går i trinnet under - ingen timer sammen, vi har ingen felles bekjente og ellers ingenting utenom skole. Det er noe hardt å begynne med ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå