Kea Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Irriterer meg litt at jeg nesten har mistet all følelse i fremre del av venstre fot. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Tester nettet for å se om jeg kan spille og etter 2 min blir det helt ubrukelig. Spilte nettopp i en TIME med mongoustabilt nett. (ville jo ikke leave kampen lizm selv om det bare er randoms) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Irriterer meg litt at jeg nesten har mistet all følelse i fremre del av venstre fot. Høres ut som slag! Irriterer meg at jeg er våt på mitt siste par med sokker! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Irriterer meg litt at jeg nesten har mistet all følelse i fremre del av venstre fot. Høres ut som slag! I så tilfelle skulle jeg vært død for flere uker måneder siden. Endret 28. februar 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Om du har manglet følelse i deler av foten i lengre tid, er ikke et forum riktig sted for medisinsk veiledning. Snakk med fastlegen din. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg spurte da ikke om veiledning. Det er en ting som irriterer meg. Og så vidt jeg vet er dette tråden for ting som irriterer deg. Altså. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Gå til legen uansett om det irriterer eller ikke. Det høres ikke helt bra ut. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Kvinnfolk skravler og jatter noe så jævlig. Middelaldrende er de verste, men det er ikke store forskjellen. Det er som de har et eget skravle-gen. 7 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Det er ikke sant. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Om du har manglet følelse i deler av foten i lengre tid, er ikke et forum riktig sted for medisinsk veiledning. Snakk med fastlegen din. Hvorfor? Hva om det irriterer å måtte ha en fast lege? Kanskje han heller vil kunne velge fritt? Ganske irriterende. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Om du har manglet følelse i deler av foten i lengre tid, er ikke et forum riktig sted for medisinsk veiledning. Snakk med fastlegen din. Hvorfor? Hva om det irriterer å måtte ha en fast lege? Kanskje han heller vil kunne velge fritt? Ganske irriterende. Finnes vel private leger? Er jo også mulig å bytte fastlege. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Aaaaaahh! Vondt i hodet og kvalm... Damn you, hjemmelagde salatdressing! EDIT: Hva salatdressingen har med dette å gjøre, har jeg i grunn ikke peiling på... Endret 28. februar 2011 av Olimaen Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Om du har manglet følelse i deler av foten i lengre tid, er ikke et forum riktig sted for medisinsk veiledning. Snakk med fastlegen din. Hvorfor? Hva om det irriterer å måtte ha en fast lege? Kanskje han heller vil kunne velge fritt? Ganske irriterende. Irriterer meg at folk her som ikke kjenner meg automatisk antar at jeg er en han. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 ^^^ Det er fordi du har iblde av en mann. Irriterer meg over at magen min er så gassete og kjip. Bælmer på med Biola. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Det kan ha noe med fyren i avateren din? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Kloke hoder tenker likt Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er ikke ofte jeg ser menn på forumet med andre menn i avataren... ihvertfall ikke denne delen av forumet. Jaja. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Svelemoe og Pokey og han derre Cowboy Bob har jo postet masse her med menn som avatar. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 De fleste blir automatisk tatt for å være menn, pga det er overtfall av menn på forumet og dermed er det mye større statistikk som tilsier at brukeren faktisk er en mann. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er jeg den eneste som tolka Therawyn som jente med en gang? Dette har også med fyren avataren å gjøre, fordi jeg har fått for meg at The Rasmus ofte er mer populært blant jenter. I tillegg er det, i min mening, smertelig åpenbart at Therawyn er et alvisk jentenavn. Mulig jeg tar feil, men Therawyn har i alle fall alltid vært jente i min bok 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå