Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Kort oppsummert:

Omskjæring betyr å fjerne det ytterste hudlaget som dekker over penishodet. Hudlaget utgjør et rom foran hodet og kan fylles med partikler og bakterier som kan gi infeksjoner, som igjen kan føre til alvorlige konsekvenser. Ved omskjæring fjerner man dette rommet og gjør hodet fri og fjerner de risikoene.

Om ein ikkje eig personleg hygiene ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skjer uten bedøvelse, og for å ikke nevne jentene som også blir omskjært, eller ødelagt. Ingen burde bli tvangsomskjært, aldri.

Aha, visste ikke du hadde såppass erfaring på området. /sarkasme

Klart det ikke skjer uten bedøvelse! Er jo et kirurgisk inngrep og blir utført sådan av lisensierte leger.

En ting er jeg enig i: omskjæring av jenter er bare tull og skjer mest i ekstreme islamiserte land i Afrika. Den er ellers forbudt i andre muslimske land.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Omskjæring betyr å fjerne det ytterste hudlaget som dekker over penishodet. Hudlaget utgjør et rom foran hodet og kan fylles med partikler og bakterier som kan gi infeksjoner, som igjen kan føre til alvorlige konsekvenser. Ved omskjæring fjerner man dette rommet og gjør hodet fri og fjerner de risikoene. Det anbefales å gjøre det i ung alder, men man kan omskjære seg når man vil egentlig.

Omskjæring er og blir en tåpelig ting å gjennomføre. Resultatet av omskjæringen er at gutter ender opp med å bli langt mindre sensitive på penisen.

God opplæring i vask av seg selv eliminerer ethvert bakterie-problem.

Lenke til kommentar

Klart det ikke skjer uten bedøvelse! Er jo et kirurgisk inngrep og blir utført sådan av lisensierte leger.

En ting er jeg enig i: omskjæring av jenter er bare tull og skjer mest i ekstreme islamiserte land i Afrika. Den er ellers forbudt i andre muslimske land.

Klart det skjer uten bedøvelse også. Og mot barnas vilje. Det er ikke bare mannlig omskjæring jeg snakker om. Det skjer også i Norge.

Sola irriterer meg. Tror jeg forblir inne resten av dagen for å ikke påføre øynene mine enda mer smerte.

Lenke til kommentar

Ble nok pent nødt til å avlyse..

@Mannen med ljåen: Automatgir. Hadde forsovet funket med 1. og 2. gir, men det tenkte ikke han på. Han satt den i Park da. Uansett hadde vi så høy fart at det ikke hadde gjort stor suksess..

Når kan du sette en bil med automat i park mens den beveger seg :ninja:??

Lenke til kommentar

Kort oppsummert:

Omskjæring betyr å fjerne det ytterste hudlaget som dekker over penishodet. Hudlaget utgjør et rom foran hodet og kan fylles med partikler og bakterier som kan gi infeksjoner, som igjen kan føre til alvorlige konsekvenser. Ved omskjæring fjerner man dette rommet og gjør hodet fri og fjerner de risikoene.

Om ein ikkje eig personleg hygiene ja.

Er ganske økonomisk da, slipper å måtte kjøpe til å vaske seg på tissefanten hele livet mot å bare kutte litt med en kniv. Alle har jo kniv fra før av så det er jo gratis at på til.

Lenke til kommentar

Når kan du sette en bil med automat i park mens den beveger seg :ninja:??

Det går helt fint, men låseboltene vil ikke gå inn/i lås før du har under 5-6km/t. Men du vil høre at de "prøver".

Vet bare at de prøvde ALT på å få bilen til å bråstoppe med girkassa på Mythbusters ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...