Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal pipe omtrent hver gang jeg går igjennom kontrollen? Det kan da ikke være tilfeldig at jeg blir stoppet så ofte?

Er vel fordi jeg er for sexy. Blir som regel stoppet av yngre kvinner. :cool:

Endret av CFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som blir utrooolig deprimert dagen etter en fet kveld/fest? Sitter bare nå og tenker på hvor fett jeg hadde det for 24 timer siden..

Kanskje det som kalles "søndagsfølelsen" men.. utrolig irriterende!

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som blir utrooolig deprimert dagen etter en fet kveld/fest? Sitter bare nå og tenker på hvor fett jeg hadde det for 24 timer siden..

Løsningen blir jo å gjøre akkurat det samme på søndagen. :)

Lenke til kommentar

Løsningen blir jo å gjøre akkurat det samme på søndagen. :)

haha, joda, hadde enda det gått så :p

Lenke til kommentar

You and me both. Søndag er jo deppedag nok fra før av, og i tillegg kommer et deprimerende etterslag av en herlig fest. Enten det er økonomisk nedgang eller bare man sipper uten grunn.

Det suger:P

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

SKRIK. Drittnett. Har diskusjon.no oppe i 2 faner, 1 fane for og høre på musikk som andre poster i metalltråden. Nettet går nemlig så sakte at videoene trenger 15-20 minutt på å laste før jeg kan høre. Så er endelig alle sangene ferdig, og jeg rekker og høre 1 min før jeg trykker på mine innlegg, i FEIL FANE så videoene ble brutt. DRITT. HATER DETTE MOBILE BREDBÅNDET

Lenke til kommentar

Leste nettopp en artikkel om muslimer som omskjærer barna sine, kjenner jeg blir kraftig provosert. Det er faen meg ikke riktig.

Har du i det hele tatt forstått grunnen før du uttaler deg så kraftig? Vet du i det hele tatt hva en omskjæring omfatter?

Kort oppsummert:

Omskjæring betyr å fjerne det ytterste hudlaget som dekker over penishodet. Hudlaget utgjør et rom foran hodet og kan fylles med partikler og bakterier som kan gi infeksjoner, som igjen kan føre til alvorlige konsekvenser. Ved omskjæring fjerner man dette rommet og gjør hodet fri og fjerner de risikoene. Det anbefales å gjøre det i ung alder, men man kan omskjære seg når man vil egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det skjer uten bedøvelse, og for å ikke nevne jentene som også blir omskjært, eller ødelagt. Ingen burde bli tvangsomskjært, aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...