RDahl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Kan ikkje sei anna enn at det faktisk irriterte meg såå. Hvis du faktisk blir grenseløst irritert over noe så trivielt så har jeg bare en ting å si; oppsøk hjelp. For faen da, KLART eg blei glad når eg fekk vite at eg fekk 6 på den jævla eksamenen, der eg trudde at det drog opp karakteren min.. Men nei, når driten er ein prøve-eksamen og ikkje tel, innser eg at arbeidet mitt var bortkasta. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg irriterer meg over folk som irriterer seg. gjør som meg, Ikke bli irritert. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg irriterer meg over folk som irriterer seg. gjør som meg, Ikke bli irritert. Wat? Lenke til kommentar
RDahl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Jeg irriterer meg over folk som irriterer seg. gjør som meg, Ikke bli irritert. Wat? Ser ein logisk brest der ja. Endret 27. februar 2011 av RDahl Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Jeg irriterer meg over folk som irriterer seg. gjør som meg, Ikke bli irritert. Wat? ... Endret 27. februar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei, mitt navn er Ironisk Humor. Tror ikke jeg har hilst på hverken RDahl eller The Boss før. Hvordan har dere det? Lenke til kommentar
RDahl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei, mitt navn er Ironisk Humor. Tror ikke jeg har hilst på hverken RDahl eller The Boss før. Hvordan har dere det? Jævlig bra. Takk som spør. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei mitt navn er Ironi Fungerer Ikke På Internett tror du har møtt meg før, men ikke skjønt helt hvordan jeg fungerer. Lenke til kommentar
RDahl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ironi fungerar vell ikkje i skrifteleg form i det heile om eg tenkjer meg om? Er ikkje det slik at man merkar det på blant annet tonefallet? Kan da huske at fleire slike språklege verkemidler baserar seg på det same. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Klart det funker. 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei, mitt navn er On-Topic. Jeg tror jeg har gått meg bort. 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei, mitt navn er On-Topic. Jeg tror jeg har gått meg bort. Nemmen hei! Vet ikke helt hvor du har gått deg bort. Jeg irriterer meg noe fryktelig over snø og snøens evne til å -ikke- holde en bil oppe, men heller lage fine hull der bilen kan stå stille i. Nemmen, On-Topic, der var du gitt. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Snø? Hvordan i helvete kan du irritere deg over noe så trivielt, SnittLeif? Oppsøk hjelp. 4 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Spaghettimonster. On-topic er redd for disse, så han løp sin vei igjen. Beklager dette. Skal lete etter han. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 At vi hadde en major som samfunnsfags lærer, og nå fikk tidenes slask... greit nok at vi ikke kunne snu på hodet før, men nå har jo karakterene til hele klassen sunket betydelig Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Snø? Hvordan i helvete kan du irritere deg over noe så trivielt, SnittLeif? Oppsøk hjelp. Snø er helt jævlig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Snø? Hvordan i helvete kan du irritere deg over noe så trivielt, SnittLeif? Oppsøk hjelp. Jeg skulle vel vært mer spesifikk, men så mye av mitt personlige liv føler jeg ikke for å dele på et forum. Jeg har oppsøkt hjelp, men dette har ikke hjulpet meg stort. Stort mer enn dette føler jeg meg ikke komfortabel med å dele på et offentlig forum. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 At jeg ble stoppa i den forbanna sikkerhetskontrollen igjen. På flyplassen altså. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 At jeg ble stoppa i den forbanna sikkerhetskontrollen igjen. På flyplassen altså. Ah ingenting er bedre enn det! Husker Israel og USA, der er det skikkelige saker. Intervjuer og faenskap. Jeg er blitt så god venn med gutta på Gardermoen nå at hver gang de rompesjekker meg så gidder de ikke ta på seg hansker en gang. :!: Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg er blitt så god venn med gutta på Gardermoen nå at hver gang de rompesjekker meg så gidder de ikke ta på seg hansker en gang. :!: Høres… Koselig ut. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå