αкαѕнα Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 slutt å troll da fuck off. SOS rasisme og tjen folket er avskum på lik høyde med nygårdsgjengen Jeg kjenner at du irriterer meg noe grenseløst nå du er dum At du fikk en haug med kred for å si jeg var dum, mens jeg fikk 0 for å si at du irriterer meg irriterer meg enda mer grenseløst. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ask a commie anything... Hvorfor synes du alle kapitalister er onde? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ask a commie anything... Kan dere slutte å tagge ned byen min? Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Kan dere slutte å tagge ned byen min? Hvilken by er det snakk om? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Bodø. Haugevis med tags fra forskjellige kommunistiske grupper rundt om kring. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Og du har fortsatt ikke blitt overbevist? Nei, da er det ikke nok! 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen har tegnet briller på Lenin inærheten av Puddefjordsbroen :o Lenke til kommentar
RDahl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Det som irriterar meg no, er at eg fekk 6 på engelsk-eksamenen... Tingen er at det bare var ein "prøve-eksamen" for å forberede oss på the real deal.. Klart, det er jo flott og få 6 på eigentleg alt, men når det slår deg at driten ikkje kjem på vitnemålet, er det LITT deprimerande. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Det irriterer at enkelte MÅ se det negative i alt. Hvordan kan du få det å få en 6. på en prøveeksamen til å bli noe NEGATIVT? Er glasset halvfult eller halvtomt? Skjerpings. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hadde tatt seg ut om han skrev positivt om det her. Lenke til kommentar
RDahl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Det irriterer at enkelte MÅ se det negative i alt. Hvordan kan du få det å få en 6. på en prøveeksamen til å bli noe NEGATIVT? Er glasset halvfult eller halvtomt? Skjerpings. Eg såg ikkje noko negativt i å få 6... Men tingen er at det var ein liksom-eksamen, ein som ikkje telte i det heile tatt, det var det som irriterte meg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Det irriterer at enkelte MÅ se det negative i alt. Hvordan kan du få det å få en 6. på en prøveeksamen til å bli noe NEGATIVT? Er glasset halvfult eller halvtomt? Skjerpings. Eg såg ikkje noko negativt i å få 6... Men tingen er at det var ein liksom-eksamen, ein som ikkje telte i det heile tatt, det var det som irriterte meg. Hvis du mener at det var rett av deg å skrive din irritasjon over dette i denne tråden, så mener jeg at du har voldsomme mentale problemer. Da med tanke på trådens tittel. Lenke til kommentar
RDahl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Det irriterer at enkelte MÅ se det negative i alt. Hvordan kan du få det å få en 6. på en prøveeksamen til å bli noe NEGATIVT? Er glasset halvfult eller halvtomt? Skjerpings. Eg såg ikkje noko negativt i å få 6... Men tingen er at det var ein liksom-eksamen, ein som ikkje telte i det heile tatt, det var det som irriterte meg. Hvis du mener at det var rett av deg å skrive din irritasjon over dette i denne tråden, så mener jeg at du har voldsomme mentale problemer. Da med tanke på trådens tittel. Kan ikkje sei anna enn at det faktisk irriterte meg såå. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Haha! Skjer med nerdrage, a? EY FAKKAS DERE HAR DET BRA IFT DE I AFRIKA DELETE THREAD NOW Also op = fag Endret 27. februar 2011 av fuzzyboots Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 EY FAKKAS DERE HAR DET BRA IFT DE I AFRIKA DELETE THREAD NOW De i Afrika har det sykt bra i forhold til oss da. De har aldri noensinne spist så mye at de har vondt i magen i mange timer etterpå. Tenk så digg. 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Kan ikkje sei anna enn at det faktisk irriterte meg såå. Hvis du faktisk blir grenseløst irritert over noe så trivielt så har jeg bare en ting å si; oppsøk hjelp. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Har vi et navn på dette, slik som Godwins lov? Lenke til kommentar
RDahl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 EY FAKKAS DERE HAR DET BRA IFT DE I AFRIKA DELETE THREAD NOW De i Afrika har det sykt bra i forhold til oss da. De har aldri noensinne spist så mye at de har vondt i magen i mange timer etterpå. Tenk så digg. Valid point Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå