Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir irritert av signaturen din.

For det første er det ingen andre som gir en halv faen i hvilke komponenter du har i PCen din, og for det andre er den på 11 linjer. Max er 4.

Jeg irriterer meg over deg!! :nei: hvorfor i faen skal du bry deg? jeg

dritter i hva du har i signaturen din også! I datadelen så er det faktiskt til hjelp. Men din signatur er helt idiotisk sikkert hele forumet så gir faen i det

Endret av fsx v1.1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Å herregud for en baby lillebroren min er.

Vi spilte Sport Champions, og skulle kaste frisbee. Men han fikk det ikke til, så han ble sur. Og når jeg skulle forklare og vise hvordan han skulle gjøre det ble han sint og begynte å gråte. Da gikk han opp til mamma og pappa. Så kom pappa og sa at jeg skulle slutte å plage lillebroren min.

:wallbash:

• Liker 4
Lenke til kommentar

De ønsker å bli tatt på alvor, men det de er, er nemlig prepubertale pøbler.

I know, men tanken er jo god forsåvidt.

Fet ting å gjøre det der ^^ RESPEKT !!!!

Å kjempe for at alle mennesker skal behandles med samme respekt uansett hudfarge er jo en god ting...

Men de bør justere siktet sitt litt og ikke "bombe" alle som påpeker at det er en forskjell og at man kanskje burde verdsette disse forskjellene.

Slik de nå jobber så står de for utslettelse av alle forskjeller slik at alle blir like, noe som kun funker i drømmeland.

Noe må vike til fordel for noe annet, og dersom målet er å utslette forskjellen så viser de rasistiske holdninger til den gruppen de ønsker å fjerne.

skjebnens ironi...

Det er irriterer noe grenseløst ^^

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er framgangsmåtene deres.

Og at de fungerer som skalkeskjul for Tjen Folket.

Gjennom en rekke medieoppslag er det blitt kjent at flere medlemmer av Tjen folket har sentrale posisjoner i SOS Rasisme. Det er også blitt påstått at TF utnytter offentlig støtte som SOS mottar.

Det er vel strengt tatt ingen hemmelighet at deres engasjement for å utslette det europeiske folk og deres nasjonalfølelse er nært knyttet opp mot et enda sterkere ønske om internasjonalisering.

Det er en naturlig konsekvens...

Det irriterer meg grenseløst at ikke flere ser dette ^^

Lenke til kommentar

Nei, det er en konspirasjon. De har en ond plan om å bygge opp verdensøkonomi basert på våpenmarked så de kan innføre en kommunalistisk revolusjon!

Jeg irriterer meg over deg!! :nei: hvorfor i faen skal du bry deg? jeg

dritter i hva du har i signaturen din også! I datadelen så er det faktiskt til hjelp. Men din signatur er helt idiotisk sikkert hele forumet så gir faen i det

Altså, alvorlig talt.... Andre har en god grunn til å bry seg.

1. Det er imot forumreglene.

2. Det legger til utrolig mye mer unødvendig tekst.

3. Lange signaturer er generelt irritende, det tar lengre tid å scrolle ned.

Du derimot, bestemmer deg for å svare med ett utrolig idiotisk svar, der du sier "jeg driter i hva du har i signaturen din og". Hvorfor skulle noen bry seg om hva du synes om signaturen hans? Den følger forumreglene og er veldig nøytral i forhold til forum-skinnet, så den forstyrrer ingen. Din signatur gjorde det, derfor bryr folk seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

De ønsker å bli tatt på alvor, men det de er, er nemlig prepubertale pøbler.

I know, men tanken er jo god forsåvidt.

Fet ting å gjøre det der ^^ RESPEKT !!!!

Å kjempe for at alle mennesker skal behandles med samme respekt uansett hudfarge er jo en god ting...

Men de bør justere siktet sitt litt og ikke "bombe" alle som påpeker at det er en forskjell og at man kanskje burde verdsette disse forskjellene.

Slik de nå jobber så står de for utslettelse av alle forskjeller slik at alle blir like, noe som kun funker i drømmeland.

Noe må vike til fordel for noe annet, og dersom målet er å utslette forskjellen så viser de rasistiske holdninger til den gruppen de ønsker å fjerne.

skjebnens ironi...

Det er irriterer noe grenseløst ^^

fuck off. SOS rasisme og tjen folket er avskum på lik høyde med nygårdsgjengen

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...