Pokey Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg synes det er teit å la et barn flytte for seg selv. Selv om det er nødvendig for at barnet skal få den framtiden han/hun selv ønsker? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg synes det er teit å la et barn flytte for seg selv. Selv om det er nødvendig for at barnet skal få den framtiden han/hun selv ønsker? Tja, det er godt mulig. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg må bare spørre, hva er det man har lyst til å studere om man faktisk må flytte hjemmefra for å a muligheten? for det er snakk om vgs, sant? og hvor langt unna sivilisasjonen bor man? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Israel-tilhengere i konflikten mellom Israel og Palestina er ganske irriterende. Trangsynte folk! http://www.youtube.com/watch?v=yW4WBQQqaMU Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kristine likes "click like , then click ctrl w and your facebook will turn neon colours " on ♥. · Like this link Og dette kvinnemennesket har jeg vært ilag med i halvannet år. 2 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kristine likes "click like , then click ctrl w and your facebook will turn neon colours " on ♥. · Like this link Og dette kvinnemennesket har jeg vært ilag med i halvannet år. Eksen min heter også kristine, stokke dumme kvinnfolk disse "Kristine"'ne Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg må bare spørre, hva er det man har lyst til å studere om man faktisk må flytte hjemmefra for å a muligheten? for det er snakk om vgs, sant? og hvor langt unna sivilisasjonen bor man? Langt nok. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Betennelse på øvre øyelokk... NEIVEEENT DET HOLDER IKKE, LA OSS FÅ DET NEDE OG PÅ SAMME ØYE FAEN 1 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Angrer akkurat nå veeeldig på at jeg kjøpte en kebab med sterk saus OG jalapenjos på i kantina i dag. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Betennelse på øvre øyelokk... NEIVEEENT DET HOLDER IKKE, LA OSS FÅ DET NEDE OG PÅ SAMME ØYE FAEN For noen måneder siden hadde jeg betennelse overalt i begge øynene og betent eksem over hele kroppen Det var så vondt at jeg seriøst vurderte pangpang i hodet men så kom jeg på at jeg ikke har våpen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg har hatt Helvetesild, jeg slår dere begge. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg har hatt Helvetesild, jeg slår dere begge. Så du skryter av å ha hatt en herpesvirusinfeksjon ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ja, det er det samme viruset som gir Vannkopper. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg synes det er teit å la et barn flytte for seg selv. Selv om det er nødvendig for at barnet skal få den framtiden han/hun selv ønsker? Tja, det er godt mulig. Og jeg syns det er teit og nekte ungen sin og gå den skolen han vil. Slemt og egoistisk. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Fremføring av dans i dag i gymtimen... er så jævla nervøs, OG at jeg ikke tok kontakt med jenta jeg har for øyet når jeg hadde sjangsen. JÆVLA GOD FREDAG! FUCK MY LIFE! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 At Redaksjon spammar ned forumet med tre år gamle artiklar frå mobilen.no Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 At Redaksjon spammar ned forumet med tre år gamle artiklar frå mobilen.no Bedre sent enn aldri? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Mobilen.no er en tragisk avis! Ikke helt ITavisen-tragisk, men de skraper overflaten med idiotartikler. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Nå er jeg jævla lei av mopedskruing! Har en tre år gammel moped, med andre ord ganske ny. Men likevel er begge stemplene i bremsekalipperen bak irret fast. Har prøvd det meste for å få de løs, men neida! Så fikk jeg lånt meg en annen bremsekalipper av en venn av broren min. Forsøker å sette den på, men neida, da jeg skulle slå gjennom bakhjulsbolten slo jeg faen meg ut det ene hjullageret, da måtte hjulet av enda en gang. Etter å ha fått lageret på plass, prøver jeg igjen å tre gjennom hjulbolten, denne gangen fra den andre siden av hjulet, visst faen slår jeg ut det andre lageret! Deretter får jeg endelig på kalipperen og hjulet, kobler til alt og skal begynne å lufte bremsene, å jada, jammen er det ikke noe å skru på på lufteskruen, og jeg får den ikke løs med tang, og visst faen er den ikke tettet med kjemisk metall også! Er det mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå