Diskutant Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Slenger meg på her. Moren min holdt på å stoppe meg fra å gå på den skolen og linja jeg ville på, bl.a fordi jeg måtte flytte ut og sånn.. Ja uff.. Uansett, jeg hørte ikke på henne, hun godtok det, og tok utdanningen jeg ville ha. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Pluss én, ja. Det er ditt valg og din fremtid, så jeg ser ingen grunn til at foreldre skal bestemme for deg. Irriterer meg også over rådgivere som kommer med idiotiske kommentarer, som nevnt tidligere i tråden. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) - Endret 10. april 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Moren til en jeg kjenner NEKTER å la dattera si flytte ut. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvor gammel er datteren? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 @svelemoe: Har du mulighet til å flytte ut i stedet for å pendle? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 15, snart 16. Hun ville gå på en linje som ho må flytte for å gå på. Moren nekter, og påstår at hun må gå mot henne i retten for å få flytta. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Noen skulle ikke fått lov til å skaffe seg unger. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Svelemoe, virker du som vet hvordan: Hvordan søker jeg på en TAF skole? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Moren er overbeskyttende som FAEN, og stoler ikke på dattera si. Brenn. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Svelemoe, virker du som vet hvordan: Hvordan søker jeg på en TAF skole? Vigo, logg inn, søke skoleplass eller opplæring i bedrift, videregåande skule, så TIP eller elektro, og TAF (4-årig). Endret 10. april 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Moren er overbeskyttende som FAEN, og stoler ikke på dattera si. Brenn. Jeg hadde ikke latt min 15 år gamle datter flytte for seg selv FYI. [Hvis jeg hadde hatt en] Endret 24. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Svelemoe, du får fortelle henne at enten kan hun finne seg inn i at du har funnet noe du har lyst å prøve og dermed støtte deg, eller så kan hun pelle seg ut av livet ditt. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Svelemoe, virker du som vet hvordan: Hvordan søker jeg på en TAF skole? Skulle nesten ønske eg ikkje visste... Vigo, logg inn, søke skoleplass eller opplæring i bedrift, videregåande skule, så TIP eller elektro, og TAF (4-årig). Takk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Moren er overbeskyttende som FAEN, og stoler ikke på dattera si. Brenn. Jeg hadde ikke latt min 15 år gamle datter flytte for seg selv FYI. [Hvis jeg hadde hatt en] Samme her, eneste hun skulle fått lov til var å bli lesbisk 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Da jeg var 15 følte jeg meg kjempevoksen. Men jo eldre jeg blir, jo mer innser jeg at jeg faktisk var en skitunge.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Moren er overbeskyttende som FAEN, og stoler ikke på dattera si. Brenn. Jeg hadde ikke latt min 15 år gamle datter flytte for seg selv FYI. [Hvis jeg hadde hatt en] Jeg synes det er teit å ødelegge framtiden hun ønsker seg fordi "du" er overbeskyttende. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Moren er overbeskyttende som FAEN, og stoler ikke på dattera si. Brenn. Jeg hadde ikke latt min 15 år gamle datter flytte for seg selv FYI. [Hvis jeg hadde hatt en] Jeg synes det er teit å ødelegge framtiden hun ønsker seg fordi "du" er overbeskyttende. Jeg synes det er teit å la et barn flytte for seg selv. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Da jeg var 15 følte jeg meg kjempevoksen. Men jo eldre jeg blir, jo mer innser jeg at jeg faktisk var en skitunge.. Du skriver dette som om det var dritlenge siden. Vel, jeg antar at om noen år kommer du til å innse at du ikke er så voksen som du tror du er nå heller. Oi, som det her virka som en fornærmelse. Det er ikke meningen i det hele tatt. Jeg skriver av egen erfaring og hva jeg oppfatter om elevene i min jobb på en videregående skole, Håper du skjønte hva jeg ville fram til og ikke ble fornærma Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Da jeg var 15 følte jeg meg kjempevoksen. Men jo eldre jeg blir, jo mer innser jeg at jeg faktisk var en skitunge.. Du skriver dette som om det var dritlenge siden. Vel, jeg antar at om noen år kommer du til å innse at du ikke er så voksen som du tror du er nå heller. Hehe, tenkte faktisk på å legge til akkurat det i posten over Men ja, jeg må si jeg har utviklet meg veldig mye mentalt på de snart 3 årene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå