FrankBjarne Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 garfurlagrfargarglarg først så er alle realmsa på wow nede. Greit det tenkte jeg, da fyrer jeg opp League of Legends. Trur du faen meg ikke det er nede også. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Eneste jeg kan spille er BC2 som jeg er drittlei av atm. Tror jeg tar og hopper utfor en bro elns Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dere burde alle begynne å spille EVE, og så droppe ut en uke senere fordi lære-kurven er for høy. EVE er nede kl 12-13 om dagen for maintenance. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dere burde alle begynne å spille EVE, og så droppe ut en uke senere fordi lære-kurven er for høy. EVE er nede kl 12-13 om dagen for maintenance. Ytterst få har tid til EVE. Skulle gjerne ha spilt, men har rett og slett ikke tid til et så omfattende og tidskrevende spill. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jo det har du. Jeg sier det. Måtte nesten bare mocke alle som klager i tråden med at jeg kan spille EVE og de kan ikke spille noe. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) DUDE! WTF????? Nå har vi faen med nesten 1,5 meter med snø her. Og gjett hva! Det er faen med meldt 1,5 meter TIL, og det skal dale ned innen lørdag!!!! :realmad: :wallbash: Endret 23. februar 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Dere burde alle begynne å spille EVE, og så droppe ut en uke senere fordi lære-kurven er for høy. EVE er nede kl 12-13 om dagen for maintenance. Tenkte å skaffe sånn 20 dagers trial når jeg får jobb & penger, faktisk. Har hatt lyst til å spille EVE helt siden jeg leste den derre worlds biggest scam elns for noen år siden, men tiden strekker aldri til midt oppi alt det andre spennende jeg driver med. Lenke til kommentar
9090 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 At vi har 4 bad på hotellrommet som er på str. med en leilighet, men ikke en jævla hårføner... 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Folk som syter som faen over luksusproblemer. De irriterer. De fortjener å ha det helt jævlig så de kanskje setter pris på det de har. 6 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Henvendelser som aldri blir besvart irriterer meg noe jævlig. Hva skal man med kundesenter når man ikke får kontakt en gang? Stor pågang er en ting, men det betyr da ikke at det skal ta mange dager på en enkel henvendelse. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Utvalget av stillinger som IT-Konsulent i Nord/Sør-Trøndelag ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Utvalget av stillinger som IT-Konsulent i Nord/Sør-Trøndelag ... Flytt til Oslo. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Utvalget av stillinger som IT-Konsulent i Nord/Sør-Trøndelag ... Flytt til Oslo. Det er akkurat det. Jeg HATER Oslo og jeg orker ikke flytte halve landet for å jobbe ... Så da får jeg bare grine over tilbudene oppi her Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvorfor hater du Oslo? Hva er galt med Oslo? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg er født og oppvokst på landet. Store byer er bare stress og forurensing. Og det eneste "inntrykket" jeg fikk av Oslo da jeg var der med Folkehøgskola var følgende: Narkiser, tiggere, trafikkstøv og eksos overalt, asiatere som beskylder deg for tyveri når du står uttafor sjappene deres og generelt alt for mye folk ... Jeg synes tilogmed Trondheim blir for stort. Im doomed Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Du vil jobbe med datateknologi og du skyr byen? Lykke til. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Aldri si aldri. I Nord-Trøndelag er det stort behov for it-konsulenter på skolene siden alle drifter digital opplæring. Så venter bare på at de eldste pensjonerer seg. Og jeg kommer nok til å søke Trondheim. Har masse slekt der så får vel begynne å tilpasse meg storbyen. Synes bare det blir for brått å flytte fra alt av slekt og nære og dra rett til Oslo og være loner i en diger by uten noen å reise til i helger/ferier uten at det tar 6-9 timer ... Endret 23. februar 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Mange diskusjonsfolk i Oslo du. Men for all det, gjør hva du syns best. Syns selv at "Nordmarka" ikke kan sammenlignes med naturen hjemme på vestlandet. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Folk som sier "hvem" når de egentlig skal si "hvilken/hvilket". F.eks: "Hvem butikk skal du på?" når det egentlig er "Hvilken butikk skal du på?" "Hvem fly skal du ta?" når det egentlig er "Hvilket fly skal du ta?" FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå