Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Recons som hoper seg sammen i Bad Company 2. Satan for en gjeng med idiotjævler. Spre dere nå til helvete ut.

+1

Also, punkt b:

Til recons som ser at jeg gjør det bra som recon når jeg camper på et gitt sted: Det er IKKE en invitasjon til at dere skal sitte på ryggen min og få like mange kills som meg. Finn deres eget sted, jævler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mora mi er overvektig, ikkje eg.

Your argument is invalid.

Ja, det er godt vi ikke arver gener fra noen andre enn våre mødre da :)

Hadde vært noe dritt om du f.eks hadde en eller annen far som du arva gener fra som var mer dominante. Eller gud forby om du eventuelt har besteforeldre.

Javelda. Clue taken. :p

Lenke til kommentar

+1

Also, punkt b:

Til recons som ser at jeg gjør det bra som recon når jeg camper på et gitt sted: Det er IKKE en invitasjon til at dere skal sitte på ryggen min og få like mange kills som meg. Finn deres eget sted, jævler.

Haha, så jævlig og. Jeg har alltid ett spot og hver gang kommer den en idiot og skal sitte enten over, vedsiden av eller bak meg.

Lenke til kommentar

Dessuten legger folk på seg raskere enn andre.

Om man legger på seg raskere enn andre er det "bare" å ta hensyn til det når man spiser.

Uansett, det du sier er ikke helt sant. Forbrenner man 2000 kcal daglig og får i seg 2000 kcal er det fysisk umulig å gå opp i vekt. Mennesker som klarer det lyver egentlig bare om matinntaket eller aktivitetsnivå.

NOEN folk legger på seg raskere enn andre. Du skjønte sikkert den, men tanta mi f.eks er sånn som hele tiden kjemper mot vekten, og de lever et sunt liv. Ho går turer, spiser ikke fastfood osv osv..

Poenget mitt var at noen folk legger på seg raskere enn andre og har lettere for å gå opp i vekt selv om de har det samme kostholdet som en annen person.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvor mange dumme utsagn det egentlig er i newsfeeden min på facebook, men det ligger trolig flere mørketall bak.

"Din vodka er russisk. Din pizza er italiensk. Din kebab er tyrkisk. Ditt demokrati er gresk. Din kaffe er brasiliansk. Dine filmer er amerikanske. Din te er tamilsk. Din skjorte er indisk. Din olje er saudiarabisk. Din elektronikk er kinesisk. Dine tall - arabiske, bokstavene - latinske. Og du klager på at naboen er en... innvandrer? Ta deg sammen!"

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, fikk den der jeg og. Sa at oljen min er norsk elns.

Var visst snakk om matolje :|

Og dei gjer det igjen

"Smaken er ikke vurdert - dette er en ren næringsvurdering ut fra det som oppgis på emballasjen."

"Men vi velger jo sjokolade for kosens skyld, ikke for helsens."

Kvifor i FAEN har dei vurdert kor sunne dei er då?

Fordi de er retard. Reagerte på det samme i dag.

Lenke til kommentar

Ja, fikk den der jeg og. Sa at oljen min er norsk elns.

Var visst snakk om matolje :|

Og dei gjer det igjen

"Smaken er ikke vurdert - dette er en ren næringsvurdering ut fra det som oppgis på emballasjen."

Fordi de er retard. Reagerte på det samme i dag.

De kunne også tatt med First Price sin sjokolade. Blir teit å ta med kun en billigprodusent.

Lenke til kommentar

Og dei gjer det igjen

Hvis de ABSOLUTT skal ha en slik test, kan de vel ta den tredelt? -.-

Del en: Smak (Her må det selvfølgelig være MANGE som tester. Uten å vite hvilken sjokolade de får døtta imunnen og uten å se den. Får å så gi en karakter på 1-6 eller 1-10)

Del to: Sunnhet (Og en mye grundigere test med mer info.)

Del tre: Hvilke som kommer best ut når smak og næringshold er satt opp mor hverandre.

First price sin sjokolade er jo faktisk god.

Kjøper alltid en slik, drumstick og en cola når jeg skal på kino :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...