Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

At jeg har ødelagt ørene mine (tendenser til tinnitus). :hrm:

Samme her.... ARGH!

Så lenge man tar vare på ørene sine er det vel ikke noen fare for at det vil forverre seg automatisk, eller?

Ja, jeg ser på deg som kvalifisert tinnitus-dude nå, ingenting å takke for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At jeg har ødelagt ørene mine (tendenser til tinnitus). :hrm:

Samme her.... ARGH!

Så lenge man tar vare på ørene sine er det vel ikke noen fare for at det vil forverre seg automatisk, eller?

Ja, jeg ser på deg som kvalifisert tinnitus-dude nå, ingenting å takke for.

Yay, flere medlemmer i tinnitusklubben.

For å svare på spørsmålet ditt - jepp.

Endret av Mr. Graves
Lenke til kommentar

Dialekt er det ikke lov å skrive på forumet, men at nynorsk irriterer mange andre elever her til lands som må holde ut med "spynorsken" som pensum på skolen ler jeg av. Nå har nettopp nynorsk blitt avskaffet som hovedmål på bygden her ute jeg bodde før etter x antall år ved en avstemning bare fordi noen fjollete bysludd ikke liker det. Forbanna snøsokker hele gjengen.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Dialekt er ikke lov å skrive fordi det ser ut som en degenerert halvape dunker hodet sitt mot tastaturet. Nynorsk er lov fordi det er norsk. Å klage på nynorsk er forbeholdt småjenter på ungdomsskolen hvis hode inneholder for mye luft til å forstå språket til sitt eget land.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Dialekt er ikke lov å skrive fordi det ser ut som en degenerert halvape dunker hodet sitt mot tastaturet.

Du glemte innavlet. De fleste som skriver dialekt på internett (være seg facebook, forum eller andre steder) lider som oftest av innavl gjennom flere generasjoner fordi bygda de er oppvokst i har et kjøttmarked som reduserer seg til sin egen familie.

Lenke til kommentar

Mora mi er overvektig, ikkje eg.

Your argument is invalid.

Ja, det er godt vi ikke arver gener fra noen andre enn våre mødre da :)

Hadde vært noe dritt om du f.eks hadde en eller annen far som du arva gener fra som var mer dominante. Eller gud forby om du eventuelt har besteforeldre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...