Constanse Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 At jeg har ødelagt ørene mine (tendenser til tinnitus). Samme her.... ARGH! Så lenge man tar vare på ørene sine er det vel ikke noen fare for at det vil forverre seg automatisk, eller? Ja, jeg ser på deg som kvalifisert tinnitus-dude nå, ingenting å takke for. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) At jeg har ødelagt ørene mine (tendenser til tinnitus). Samme her.... ARGH! Så lenge man tar vare på ørene sine er det vel ikke noen fare for at det vil forverre seg automatisk, eller? Ja, jeg ser på deg som kvalifisert tinnitus-dude nå, ingenting å takke for. Yay, flere medlemmer i tinnitusklubben. For å svare på spørsmålet ditt - jepp. Endret 21. februar 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Serverproblemer til LoL!!! D: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Edit: ingen fobi liksom, har berre eit intenst hat mot alle dyr som har like mange auge som føter. Humans? 1 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Nynorsk eller dialekt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) @mchansern Kanskje det. Endret 21. februar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 for all del bare skriv det, men jeg syns det er ufattelig tungt å lese, bruker alltid mye lengre tid på å lese et inlegg på nynorsk eller dialekt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Dialekt er det ikke lov å skrive på forumet, men at nynorsk irriterer mange andre elever her til lands som må holde ut med "spynorsken" som pensum på skolen ler jeg av. Nå har nettopp nynorsk blitt avskaffet som hovedmål på bygden her ute jeg bodde før etter x antall år ved en avstemning bare fordi noen fjollete bysludd ikke liker det. Forbanna snøsokker hele gjengen. 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Dialekt er ikke lov å skrive fordi det ser ut som en degenerert halvape dunker hodet sitt mot tastaturet. Nynorsk er lov fordi det er norsk. Å klage på nynorsk er forbeholdt småjenter på ungdomsskolen hvis hode inneholder for mye luft til å forstå språket til sitt eget land. 6 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Dialekt er ikke lov å skrive fordi det ser ut som en degenerert halvape dunker hodet sitt mot tastaturet. Du glemte innavlet. De fleste som skriver dialekt på internett (være seg facebook, forum eller andre steder) lider som oftest av innavl gjennom flere generasjoner fordi bygda de er oppvokst i har et kjøttmarked som reduserer seg til sin egen familie. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Mora mi er overvektig, ikkje eg. Your argument is invalid. Ja, det er godt vi ikke arver gener fra noen andre enn våre mødre da Hadde vært noe dritt om du f.eks hadde en eller annen far som du arva gener fra som var mer dominante. Eller gud forby om du eventuelt har besteforeldre. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Og folk som skriver sørlandsdialekt. æ dritår i va du syns bare så de æ sakt får faen i helvettø 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Folk som er retard på LoL eller andre spill der man gjerne spiller public. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Spill organisert, så slipper du det Endret 22. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg prøver å spare penger men har lyst på altofor mange ting, arrgh!! 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Er håpløst dårlig på å spare jeg og. Får ikke mikrokontrollere og LEDs før neste stipendbetaling pga. det. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Spill organisert, så slipper du det Måtte pugge i går pga chatserverne var nede så da gikk det ikke å invitere folk. http://www.dagbladet.no/2011/02/22/nyheter/politikk/utdanning/mobbing/15525082/ Høyre er like retard som vanlig ja. Fatter faen ikke at folk stemmer på den gjengen med åndsboller. Endret 22. februar 2011 av ☭ FTW ☭ Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Recons som hoper seg sammen i Bad Company 2. Satan for en gjeng med idiotjævler. Spre dere nå til helvete ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå