Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Snakka ikke til deg, men til NothinDoin.

Diskusjonen kan vi ta i en egen tråd, dette er OT.

 

Ja det var lett å se når du posta lenge etter min post...

Det er mange igjen som går i kirken. Tror du den står tom? Jeg går i kirken. Ikke hver søndag, det er det ingen som sier at jeg skal. Det er ikke tvang.

Ikke vær søndag nei? Var akkurat det jeg tenkte på skjønner du! De fleste går i kirken kun på dager som julaften og slikt, det skal jeg ærlig innrømme at jeg gjør jeg også.

 

Hvor gammel er du?

Hvorfor har det relevans til det du siterte? Jeg er 16, men religion irriterer meg akkurat like mye fordet.

 

Hva da?

Påbud med burka/hijab, kvinneundertrykkelse, steining og/eller andre metoder for henretting, ideer om ekstremislamistisk styring (Taliban/al-Quida), anti-homofili..tja, bare tenk litt så finner du mye mer enn dette ;)

Endret av Bordplate
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Diskutant, er det ikke litt frekt å svare på post, og så skrive at "her slutter offtopic". Det beste er å ikke svare i det hele tatt.

 

Jo. Men dette du skriver her er off topic, så du får ikke skrive mer om det.

 

Off topic slutter her.

 

 

 

 

 

 

Neida, jeg er egentlig enig. Jeg legger meg flat, det var veldig teit av meg. Beklager, alle som ble støtet av det.

Og det mener jeg seriøst.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At religion enda har så mye innflytelse på dette landet. Det er en skam! Norge ble tvangskristnet, og enda hyller vi kristendommen, eller holder på den. Vi feirer Olavsdagene osv. Ja la oss feire hvordan folk ble henrettet eller kappet av kroppsdeler, hvis dem motsto kristendommen. :roll:

Lenke til kommentar

Helvete så irritert jeg blir. Hele miljøet her sender meg rett ned i depresjonen igjen.

 

Helvete til kvalme fra folk! Jeg kan sverge på at jeg må være en av de mest positivt innstilte personene, og jeg vil også påstå at jeg alltid er velmenende også. Hva får jeg tilbake? Kvalme, diskriminering og negativitet!

 

Så hvor går man? Skal man "vende kinnet" og leve uten venner eller få ut aggresjon og leve med uvenner?

Lenke til kommentar

Eg var 4 år gammal, og hadde nettopp sett ein dokumentar på tv (nrk i guess, einaste kanalen me hadde i gamledagar) om sanne svarte enker med kvitt kors på ryggen og livsfarleg gift. Snakkar sjølvsagt om edderkoppar, og ikkje kvinner av afrikansk nedstamming.

 

Så gjekk eg ut til vasskrana for å leike litt med ein vassballong. Og ned frå bak ytterveggen på huset kjem det ein diger edderkopp. Med kvitt kors på ryggen.

 

 

Og difor hatar eg edderkoppar.

 

Edit: ingen fobi liksom, har berre eit intenst hat mot alle dyr som har like mange auge som føter.

Endret av svelemoe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...