cowboy bob Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ta det med ro, ikke plussemafian, bare jeg som plusser på alle som klager på serverne. Irriterer meg over at jeg ikke vet hvordan jeg skifter ringetone på mobilen til min egen lyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 WWE irriterer meg noe så jævlig akkutat nå. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hva har WWE gjort nå da? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Må være 50% ferdig med et prosjekt på fredag. Jeg har ikke begynt. Torsdag blir en travel dag. Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Folk som diskuterer på fest (ikke et problem så langt), men ender opp med namecalling og tåpeligheter. Hvorfor ødelegge stemningen når det man holder på med ikke fører til noe som helst!? 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 "Hvis 100 000 joiner fjerner Facebook den nye bildeviseren!" Idioter. 5 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Fedme er ingen sykdom. Det er et resultat av latskap. Både og. Noen er bokstavelig talt født overvektige. Stikkord: Arv og miljø. De som er ekstremt overvektige har det i genene fra tidligere generasjoner. Men miljø, fet mat, usunt koshold osv., er en nøkkelfaktor. Dessuten legger folk på seg raskere enn andre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Og i de aller fleste tilfeller kan det motarbeides med innsats gjennom mat, trening og livsstil. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg synes det er utrolig at Kari Jaquesson ikke visste dette med arvelig fedme. Bare fordi hun selv fikk en sunn kropp... Hva tjener det å komme med slike utsagn? Har hun forresten blitt feilsitert, eller dementert påstanden etter medieblesten? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det de feite sin feil at de ikke vil motarbeide sine dårlige gener? De er late og motbydelige fordi de ikke har lyst til å gjøre mer enn oss som kom ut mer heldig. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Dessuten legger folk på seg raskere enn andre. Om man legger på seg raskere enn andre er det "bare" å ta hensyn til det når man spiser. Uansett, det du sier er ikke helt sant. Forbrenner man 2000 kcal daglig og får i seg 2000 kcal er det fysisk umulig å gå opp i vekt. Mennesker som klarer det lyver egentlig bare om matinntaket eller aktivitetsnivå. 2 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Religion gjør meg forbanna... Heldigvis har jeg akkurat nok vett i skallen til å ikke kjefte ned de som er religiøse rundt meg! Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Sett den før og er enig Men irriterer meg at politiske partier som KRF har religion som påvirker av sin politikk. I mine øyne bør vi i disse dager være helt fri for religion og tro når vi går ut med våre politiske meninger. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Irriterer bildet deg, eller religion? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Men irriterer meg at politiske partier som KRF har religion som påvirker av sin politikk. Vi er da enda et kristent land... Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Men irriterer meg at politiske partier som KRF har religion som påvirker av sin politikk. Vi er da enda et kristent land... Religion som irriterer meg, ikke bildet. Men så vidt jeg har forstått er det ikke veldig mange personer (færre og færre) som kan stå ved sin tro og leve som kristne (eksempelvis gå i kirka på søndager). Og jeg syns det bare er tull at noen gidder å bruke tilbe en mytologisk figur som kanskje har eksistert for mange tusen år siden, bare tull i mine øyne! Spessielt når verdensproblemene står på døra og de religiøse kun sutrer opp i himmelen om hjelp. Og bare se på Islam og all den FAENSKAPEN det tar med seg...skulle ikke vært lov! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Religion som irriterer meg, ikke bildet. Snakka ikke til deg, men til NothinDoin. Diskusjonen kan vi ta i en egen tråd, dette er OT. Religion som irriterer meg, ikke bildet. Men så vidt jeg har forstått er det ikke veldig mange personer (færre og færre) som kan stå ved sin tro og leve som kristne (eksempelvis gå i kirka på søndager). Det er mange igjen som går i kirken. Tror du den står tom? Jeg går i kirken. Ikke hver søndag, det er det ingen som sier at jeg skal. Det er ikke tvang. Og jeg syns det bare er tull at noen gidder å bruke tilbe en mytologisk figur som kanskje har eksistert for mange tusen år siden, bare tull i mine øyne! Spessielt når verdensproblemene står på døra og de religiøse kun sutrer opp i himmelen om hjelp. Hvor gammel er du? Og bare se på Islam og all den FAENSKAPEN det tar med seg...skulle ikke vært lov! Hva da? Jeg klarte ikke ta diskusjonen en annen plass. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå