Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fedme er ingen sykdom. Det er et resultat av latskap.

Både og. Noen er bokstavelig talt født overvektige.

Stikkord: Arv og miljø. De som er ekstremt overvektige har det i genene fra tidligere generasjoner. Men miljø, fet mat, usunt koshold osv., er en nøkkelfaktor.

Dessuten legger folk på seg raskere enn andre.

Lenke til kommentar

Dessuten legger folk på seg raskere enn andre.

Om man legger på seg raskere enn andre er det "bare" å ta hensyn til det når man spiser.

Uansett, det du sier er ikke helt sant. Forbrenner man 2000 kcal daglig og får i seg 2000 kcal er det fysisk umulig å gå opp i vekt. Mennesker som klarer det lyver egentlig bare om matinntaket eller aktivitetsnivå.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men irriterer meg at politiske partier som KRF har religion som påvirker av sin politikk.

Vi er da enda et kristent land... :ermm:

Religion som irriterer meg, ikke bildet.

Men så vidt jeg har forstått er det ikke veldig mange personer (færre og færre) som kan stå ved sin tro og leve som kristne (eksempelvis gå i kirka på søndager).

Og jeg syns det bare er tull at noen gidder å bruke tilbe en mytologisk figur som kanskje har eksistert for mange tusen år siden, bare tull i mine øyne! Spessielt når verdensproblemene står på døra og de religiøse kun sutrer opp i himmelen om hjelp.

Og bare se på Islam og all den FAENSKAPEN det tar med seg...skulle ikke vært lov!

Lenke til kommentar

Snakka ikke til deg, men til NothinDoin.

Diskusjonen kan vi ta i en egen tråd, dette er OT.

Men så vidt jeg har forstått er det ikke veldig mange personer (færre og færre) som kan stå ved sin tro og leve som kristne (eksempelvis gå i kirka på søndager).

Det er mange igjen som går i kirken. Tror du den står tom? Jeg går i kirken. Ikke hver søndag, det er det ingen som sier at jeg skal. Det er ikke tvang.

Og jeg syns det bare er tull at noen gidder å bruke tilbe en mytologisk figur som kanskje har eksistert for mange tusen år siden, bare tull i mine øyne! Spessielt når verdensproblemene står på døra og de religiøse kun sutrer opp i himmelen om hjelp.

Hvor gammel er du?

Og bare se på Islam og all den FAENSKAPEN det tar med seg...skulle ikke vært lov!

Hva da?

Jeg klarte ikke ta diskusjonen en annen plass.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...