svelemoe Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 10.0.0.1 er den lokale IPen til PCen min, så ein kan vel seie at den er min ven. Men 10.0.0.138 er ein større ven. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Mykje meir artig å begrense tilgangen deira med MAC-filtrering på routeren. Haha, den har blitt brukt for ofte. søster: "hvorfor funker ikke nettet?" Jeg: ehm.. vet ikke. Prøv å restarte pcen.. 5 min. senere søster: "det funker fortsatt ikke!" Jeg: "Ok..." Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Systera mi har min gamle laptop, og den har ein knapp på sida for å skru av og på wifi. Ho gløymer alltid at den er der, artig å "fikse" internettet med eitt trykk på ein knapp. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Folk som skal gjøre alt om til politiske diskusjoner. Sakset fra en artikkel om barten til Petter Northug (også en sær ting å lage artikkel om..) den barten har livets rett ikke i sosialiststaten Norge! sosialistene nekter noen og være forskjellig!! Northug er en ener en vinner og et konkuransemenske som elsker individuelitet og frihet!! dette blir for mye for sosisalistene som da sier rett ut at de med makt skal angripe denne gutten fordi han gjør som han selv vil!?? SOSIALSIMEN UT AV NORGE NÅ!Følg med! 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 La meg gjette. Denne var vanske- db.no? 4 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Når folk tuller med alderen sin (type 99 år). Jeg vil vite hvor gamle dere er, damnit. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Folk som drikker seg ut i grøfta hver helg, for så å klage på hvor fyllesyke de er. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Folk som drikker seg ut i grøfta hver helg, for så å klage på hvor fyllesyke de er. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Diskutant liker ikke folk som drikker alkohol i det hele tatt? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Folk som drikker seg ut i grøfta hver helg, for så å klage på hvor fyllesyke de er. Troll? Hva har du i mot folk som drikker? Selv om norske drikkevaner oppfordrer til å holde seg nykter i ukedagene for så å legge leveren sin i en jacuzzi av sprit i helgene så er det noen av oss måteholdne som liker smaken av vin eller sprit og som tar en Gin Tonic eller et glass vin, kun for å bli letter beruset og ikke voldtatt av en pakistaner med 4 i promille. Skål, jeg tar en Pernot nå. En ytterst fantastisk drikk som smaker vidunderlig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Omformulering: Jeg synes det er teit at så mange drikker seg helt totalt drita til helgen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Med andre ord kunne du bare latt det stå og ikke krysset ut noe av det han sa... Endret 20. februar 2011 av Mchansern 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Folk som drikker seg ut i grøfta hver helg, for så å klage på hvor fyllesyke de er. 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Med andre ord kunne du bare latt det stå og ikke krysset ut noe av det han sa... Jah..... Egentlig.. Men jeg mener generelt folk som drikker seg drita hver helg, ikke at de klager over hvor fyllesjuke de er. Da ler jeg bare.. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Ting som irriterer noe så jævlig er folk som absolutt skal prate og ikke klarer holde kjeft når jeg hører på musikk på ipoden eller mobilen osv. Når jeg tar øreproppene i øra så betyr det at jeg ikke vil prates til. Få det inn! Endret 20. februar 2011 av The Catalyst 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Folk som skal høyre på musikk når folk prøvar å få kontakt med dei. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Folk som skal høyre på musikk når folk prøvar å få kontakt med dei. Det er som oftest omvendt. Det er ikke sånn at når du begynner å snakke med meg så putter jeg ørepluggene i, det er heller sånn at jeg sitter å hører på musikk, så kommer en eller annen tulling og prøver å snakke med meg. Irriterer. Enig, Kjetil. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kan modifisere det litt: Folk som høyrer på musikk når ein skal vere sosial. Shoppingtur, på besøk med nokon, i eit friminutt/matpause osv. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Kan modifisere det litt: Folk som høyrer på musikk når ein skal vere sosial. Shoppingtur, på besøk med nokon, i eit friminutt/matpause osv. Der er jeg enig. Irriterer: Care? Ingen bryr seg! Endret 20. februar 2011 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå