Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som skal gjøre alt om til politiske diskusjoner. Sakset fra en artikkel om barten til Petter Northug (også en sær ting å lage artikkel om..)

den barten har livets rett
ikke i sosialiststaten Norge! sosialistene nekter noen og være forskjellig!! Northug er en ener en vinner og et konkuransemenske som elsker individuelitet og frihet!! dette blir for mye for sosisalistene som da sier rett ut at de med makt skal angripe denne gutten fordi han gjør som han selv vil!?? SOSIALSIMEN UT AV NORGE NÅ!

Følg med!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som drikker seg ut i grøfta hver helg, for så å klage på hvor fyllesyke de er.

Troll?

Hva har du i mot folk som drikker?

Selv om norske drikkevaner oppfordrer til å holde seg nykter i ukedagene for så å legge leveren sin i en jacuzzi av sprit i helgene så er det noen av oss måteholdne som liker smaken av vin eller sprit og som tar en Gin Tonic eller et glass vin, kun for å bli letter beruset og ikke voldtatt av en pakistaner med 4 i promille.

Skål, jeg tar en Pernot nå. En ytterst fantastisk drikk som smaker vidunderlig.

Lenke til kommentar

Ting som irriterer noe så jævlig er folk som absolutt skal prate og ikke klarer holde kjeft når jeg hører på musikk på ipoden eller mobilen osv.

Når jeg tar øreproppene i øra så betyr det at jeg ikke vil prates til. Få det inn!

Endret av The Catalyst
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som skal høyre på musikk når folk prøvar å få kontakt med dei.

Det er som oftest omvendt. Det er ikke sånn at når du begynner å snakke med meg så putter jeg ørepluggene i, det er heller sånn at jeg sitter å hører på musikk, så kommer en eller annen tulling og prøver å snakke med meg.

Irriterer. Enig, Kjetil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...