Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, akkurat den der er diskutabel og grenser til sladrepresse, men jeg leser ikke ITavisen.

Dette da?

http://www.itavisen....drar-ikke-damer

Skal jeg fortsette?

Jeg snakket aldri om COD og jeg leser ikke ITavisen, så jeg vet ikke hvorfor du linket til dette.

Det eneste jeg sa var at Steve Jobs helsetilstand er relevant ifb. Apple aksjen.

Joda joda! Var ikke det jeg rettet fingen mot.

La oss konkludere med at ITavisen er søppel, og ingen burde klikke innpå der, for da støtter de avisen.

Det er IT-relatert fordi Jobs er sjef i et firma som Apple.

Han er ikke bare sjef, men også den karismatiske lederen som ER firmaet.

Jeg er selv Linux-fan, som aldri har eid et eple.

Men jeg ser hvordan Steve Jobs' helse er relevant for IT.

Det er godt mulig at Apple klarer seg uten Steve. Men det blir ikke det samme.

Men er det virkelig det du vil lese om når du går inn på en avis?

Lenke til kommentar

Men er det virkelig det du vil lese om når du går inn på en avis?

Nei, men jeg ønsker heller ikke å høre om terroraksjoner, drap, voldtekt osv...

Steve Jobs er en mann som har blitt så kjent at hans helse er relevant.

Ingen bryr seg om sjefen for Hewlett Packard eller Acer.

Men Jobs er, i likhet med Zuckerberg, Gates og Ballmer i en særstilling.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor i heite svarte grønnsvidde hælv*te heter det "Sportsrevyen" og ikke "Fotballrevyen" på krinkern?

Det er jo først 44 minutter med en masse fotballsvada og deretter ett enkelt minutt samlet om "resten" av sporten.

Det finnes faktisk noen på planeten som helst så at fotball ble avskaffet ved lov og alle utøverne sendt til Guantanamo.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor i heite svarte grønnsvidde hælv*te heter det "Sportsrevyen" og ikke "Fotballrevyen" på krinkern?

Det er jo først 44 minutter med en masse fotballsvada og deretter ett enkelt minutt samlet om "resten" av sporten.

Det finnes faktisk noen på planeten som helst så at fotball ble avskaffet ved lov og alle utøverne sendt til Guantanamo.

Jeg har brukt hele mitt liv på å hate fotball, og jeg har ikke tenkt å gi meg enda!

Fotball er sportsverdens avskum!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er jeg lei av hun dama som går ned på kjøkkenet i bare nattskjorta, og eter yoghurt så tarmbakterier hopper ut av magen hennes og ned på bordet.

HOLD TARMBAKTERIENE DINE FOR DEG SELV!!!

Fatter ikke at du orker å se på reklame. Switch kanal. Reklame var kun "gøy" i 1992 da TV2 begynte med den, for oss som kun hadde NRK.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Blir så jævla forbanna på dritnettet vi har her! Midt på dagen, så er nettet helt greit til spelling, men blir fort avbrutt av familiemedlemmer som har en tendens til å sluke kapasitet. Derfor venter jeg til natta, så jeg kan herje så mye jeg vil uten forstyrrelser, men da har en eller anna gjøk satt på nedlastning!

Har faen fitte meg 800 i ping på alle servere! Faen altså.

Lenke til kommentar

Blir så jævla forbanna på dritnettet vi har her! Midt på dagen, så er nettet helt greit til spelling, men blir fort avbrutt av familiemedlemmer som har en tendens til å sluke kapasitet. Derfor venter jeg til natta, så jeg kan herje så mye jeg vil uten forstyrrelser, men da har en eller anna gjøk satt på nedlastning!

Har faen fitte meg 800 i ping på alle servere! Faen altså.

Gjør som jeg gjorde da jeg hadde en torrenthappy søster; snik deg opp og slå av datamaskinene/trekk ut kontakter etc. Hvis de er utenfor rekkevidde kan du slå av og på routeren og satse på at de ikke kobler seg tilbake automatisk. Eller bare last ned alt mulig til en hver tid du ikke bruker nettet selv så resten av husets befolkning ser hvor irriterende det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...