Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla kar med hund på bybanen i dag.

Endelig en sjelefrende som deler mitt hat om folk som har med dyr på trikk og buss.

Det du må gjøre er å late som om du får en allergisk reaksjon, da får de skikkelig dårlig samvittighet.

Eller bare drepe dyret når de ikke ser på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor misliker du folk som må transportere dyret sitt uten å gå i en time? Overrasker meg ikke hvis du bor i Oslo. Synes du er ganske egoistisk.

Jeg bor i Oslo og ja, jeg er kanskje det mest egoistiske mennesket på jordens overflate. Hvorfor pokker i helvete skal jeg gidde å tenke på andre mennesker som jeg ikke kjenner?

Jeg representerer alle som er allergiske og som ikke tør å vise det. Selv om jeg ikke er allergisk da.

Lenke til kommentar

Nei det er det ikke. Om Steve Jobs plutselig ble mentalt syk og bestemte seg for å legge ned Apple ville det vært relevant til IT. Hvis han plutselig døde slik at Apple fikk en ny sjef ville det vært relevant til IT. Steve Jobs' generelle helse og dagligdagse liv er ikke IT.

Det at Jobs ble diagnostisert med kreft gjorde at Apple aksjen falt og det ble en del uro på Wall Street spesielt rundt Apples fremtid.

Ikke relevant hvordan?

http://www.itavisen.no/863250/jobs-trolig-ikke-dodssyk

Hvordan kan dette kalles IT-nyheter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...