Pokey Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 "Aksjene falt" = Relevant "Steve Jobs har kreft" = Ikke relevant. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Arrrgh!!! Hver eneste gang jeg vasker håret mitt med Head 'n Shoulders®, kommer det inn åtte sexy sykepleiere og synger om hvor sexy det nesten flassfrie* håret mitt er. Vær så snill, la meg dusje i fred! *ved regelessig bruk. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 lolololol Burde ikke 8 sexy damer være en drøm å ha i dusjen? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Burde ikke 8 sexy damer være en drøm å ha i dusjen? Meh. For trangt. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Nei, de synger falskt. Og at de i det hele tatt synger om det nesten flassfrie® håret mitt tyder på at de har psykiske problemer. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Du kan jo bytte shampoo? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Du kan jo bytte shampoo? Nei. Hver gang jeg bruker Organics®, får jeg orgasme, noe som er litt upraktisk i lengden. Og jeg får så skrekkelig vondt i nakken av Wella®. Endret 19. februar 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Rema hadde ikke Cola Zero! Pepsi max går an å drikke - til nød. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Pepsi max går an å drikke - til nød. Nei. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jævla kar med hund på bybanen i dag. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jævla kar med hund på bybanen i dag. Endelig en sjelefrende som deler mitt hat om folk som har med dyr på trikk og buss. Det du må gjøre er å late som om du får en allergisk reaksjon, da får de skikkelig dårlig samvittighet. Eller bare drepe dyret når de ikke ser på. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvorfor misliker du folk som må transportere dyret sitt uten å gå i en time? Overrasker meg ikke hvis du bor i Oslo. Synes du er ganske egoistisk. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvorfor misliker du folk som må transportere dyret sitt uten å gå i en time? Overrasker meg ikke hvis du bor i Oslo. Synes du er ganske egoistisk. Jeg bor i Oslo og ja, jeg er kanskje det mest egoistiske mennesket på jordens overflate. Hvorfor pokker i helvete skal jeg gidde å tenke på andre mennesker som jeg ikke kjenner? Jeg representerer alle som er allergiske og som ikke tør å vise det. Selv om jeg ikke er allergisk da. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det der var en veldig fin tilbakemelding... som dessverre beviser at signaturen din har rett.. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Tror jeg nettopp har sett den drøyeste orddelingsfeilen noensinne. Mur stein 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Nei det er det ikke. Om Steve Jobs plutselig ble mentalt syk og bestemte seg for å legge ned Apple ville det vært relevant til IT. Hvis han plutselig døde slik at Apple fikk en ny sjef ville det vært relevant til IT. Steve Jobs' generelle helse og dagligdagse liv er ikke IT. Det at Jobs ble diagnostisert med kreft gjorde at Apple aksjen falt og det ble en del uro på Wall Street spesielt rundt Apples fremtid. Ikke relevant hvordan? http://www.itavisen.no/863250/jobs-trolig-ikke-dodssyk Hvordan kan dette kalles IT-nyheter? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Tja, akkurat den der er diskutabel og grenser til sladrepresse, men jeg leser ikke ITavisen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Tja, akkurat den der er diskutabel og grenser til sladrepresse, men jeg leser ikke ITavisen. Dette da? http://www.itavisen.no/863129/cod-drar-ikke-damer Skal jeg fortsette? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Tja, akkurat den der er diskutabel og grenser til sladrepresse, men jeg leser ikke ITavisen. Dette da? http://www.itavisen.no/863129/cod-drar-ikke-damer Skal jeg fortsette? Jeg snakket aldri om COD og jeg leser ikke ITavisen, så jeg vet ikke hvorfor du linket til dette. Det eneste jeg sa var at Steve Jobs helsetilstand er relevant ifb. Apple aksjen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ser ikke nødvendigheten for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå