Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han hater meg, og jeg hater han.

Skal jeg se på han konstant slenge dritt til meg?

Ja, hvorfor ikke vise seg som et større menneske? Personlig forstår jeg ikke hvordan man kan hate i det hele tatt, men det er sikkert bare meg.

Du vet du hater personen når du blacker ut hver gang man blir snakket til av vedkommende, og man må meditere i noen sekunder for å ikke eksplodere. Når man ytrer meningene sine, og han er uenig, avbryter det jeg sier med "Slutt å være så retard".

Ja! Jeg hater han innerst i hjerteroten, og jeg har absolutt ingen sympati lenger. Problemet er at han er i både vennekretsen og i klassen min. Derfor kan jeg ikke unngå han.

Hva gjør jeg? Tilsnakk? Vold? Counterattack?

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Hva gjør jeg? Tilsnakk? Vold? Counterattack?

Det her høres kanskje i overkant kristent ut, men gjør ingenting. Vend det andre kinnet. Trust me, det er det beste.

Kan vel nesten si at det er det jeg gjør nå. Akkurat nå så ender det opp med at jeg stopper alt det jeg gjør, og forflytter meg uten å si noe.

Lenke til kommentar

Er så jævla dritt lei av itavisen, bare Apple nyheter. Bare på forsiden nå så er det sju nyheter som omhandler Apple.

Gidder du virkelig å bry deg om noe slikt ? Apple er it det også. Hva med å legge ned fanboy skjoldet. Det er absolutt ingen som tvinger deg til å lese på itavisen.

Lenke til kommentar

Er så jævla dritt lei av itavisen, bare Apple nyheter. Bare på forsiden nå så er det sju nyheter som omhandler Apple.

Gidder du virkelig å bry deg om noe slikt ? Apple er it det også. Hva med å legge ned fanboy skjoldet. Det er absolutt ingen som tvinger deg til å lese på itavisen.

Apple er IT, men ikke Steve Jobs helse.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt en grunn til å hate ITavisen.

Jeg missliker it avisen, men du driver og klager over at det er for mye apple relatert der, og det er jeg uenig i. De skal få lov til å skrive om hva de vil så lenge det er godt skrevet.

Jeg? Jeg har aldri mislikt ITavisen fordi de skriver om Apple, jeg misliker dem fordi de skriver de stygge "Her er", og "Se her"-artiklene, samt skriver om ting som kun er indirekte relatert til IT. Slik som Steve Jobs helse og privatliv.

Tror det er Ownbeef du skal snakke til, ikke meg.

Lenke til kommentar

Jeg? Jeg har aldri mislikt ITavisen fordi de skriver om Apple, jeg misliker dem fordi de skriver de stygge "Her er", og "Se her"-artiklene, samt skriver om ting som kun er indirekte relatert til IT. Slik som Steve Jobs helse og privatliv.

Tror det er Ownbeef du skal snakke til, ikke meg.

Woops, var litt kjapp der. Men er enig med deg, itavisen er ikke av de beste nettavisene, og har egentlig bare blitt værre og værre.

Lenke til kommentar

Apple er IT, men ikke Steve Jobs helse.

Den kan jeg være enig i. Selv om det har en relevans da han er en viktig person innen IT.

Nei det er ikke relevant til IT i det hele tatt.

Jo.

"it was defiantly worth it." :realmad:

Lenke til kommentar

Nei det er det ikke. Om Steve Jobs plutselig ble mentalt syk og bestemte seg for å legge ned Apple ville det vært relevant til IT. Hvis han plutselig døde slik at Apple fikk en ny sjef ville det vært relevant til IT. Steve Jobs' generelle helse og dagligdagse liv er ikke IT.

IT-avisen er internettets Se & Hør.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei det er det ikke. Om Steve Jobs plutselig ble mentalt syk og bestemte seg for å legge ned Apple ville det vært relevant til IT. Hvis han plutselig døde slik at Apple fikk en ny sjef ville det vært relevant til IT. Steve Jobs' generelle helse og dagligdagse liv er ikke IT.

Det at Jobs ble diagnostisert med kreft gjorde at Apple aksjen falt og det ble en del uro på Wall Street spesielt rundt Apples fremtid.

Ikke relevant hvordan?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...