Kaymeerah Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 All nettvaluta er tullete. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 At søpla utenfor blir tømt så sjelden nå. (Hver 2. uke?) Papirdunkene er alltid stappfulle, restsøpla flyter over og blir dratt utover av åtseldyr som roter i dem... Sitter inne med masse papp og papir jeg ikke får kastet, pluss andre ting. Må vel kjøre bort min egen søppel til slutt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Det verste må være BioWarepoints. Egen valute til et eget studio for faen, hva faen er det for noe :| Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Folk som alltid skal gå bak bilen når man rygger... det er lov å vente 2sekund eller gå foran selv om jeg har vikeplikt! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 http://www.dagbladet.no/2010/10/28/nyheter/innenriks/nav/14044096/ Folk får ikke sykepengene sine mens ranere og mordere får phete hybler. Herlig. 2 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Leser hatposten på Venganza.org. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 ooooooog du vet hun hermine? hun måtte spille danny og kysset sandy (aili, som er en JÆVLA bitch, som da måtte kysse danny) og vi så jævla lættiz at det er ikke noe ord på det XD snakker med verdens mest fjortis jente på facebook -.- 1 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Folk som siterer HELE innlegget før seg når de svarer på det. Spesielt om det er mer enn 15-20 linjer. 2 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Er det noe annet enn værmeldinger på Nyhetskanalen? F........%"¤%!!!! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) GAAH. STEFAREN MIN SØLER KAFFE PÅ GULVET MED VILJE, BARE SÅNN AT JEG SKAL MÅTTE TØRKE DET OPP, OG OM JEG IKKE GJØR DET SÅ SLIKKER KATTENE DET I SEG OG DA KASTER DE OPP. JÆVLA IDIOT!! OG SÅ STENGER HAN KATTENE INNE I STUA HVOR VI HAR GNAGERE SÅ GNAGERENE BLIR JO LIVREDDE OG KATTENE GÅR PÅ DO HER, DEILIG Å VÅKNE TIL STANKEN AV KATTEBÆSJ OG SÅ MÅTTE TØRKE DET OPP. DØØØØØ!!! RETT FØR JEG TØMMER KATTEDOENE I SENGA HANS!!! FORSTÅR IKKE HVORDAN NOEN KAN GIFTE SEG MED NOEN SOM ER SÅ RETARDA. HAN KLIKKER PÅ MEG FORDI JEG IKKE VET HVOR BILNØKLENE ER. JEG ER 15, JEG KJØRER IKKE BIL, HVORDAN SKAL JEG VITE HVOR BILNØKLENE HANS ER?!? ...... Edit: og nå skylder han på meg, fordi jeg ikke satte en kattedo i stua... Fordi det er jo helt normalt å flytte kattedoen hele tiden, alt etter hvor kattene befinner seg.. Du under: sorry.. Endret 28. oktober 2010 av Nochan Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Folk som skriver med caps lock e: Du er tilgitt, ser at du er 15. Mye hormoner ute på tur Endret 28. oktober 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Caps-lock irriterer. Skulle vært pigger der knappen pleier å være... Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hormoner ja. Hadde vært litt greit med sånne pigger.. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Arbeidsmoralen min irriterer Fikk en oppgave tidligere i denne uken, og jeg har enda ikke begynt. Fristen er i morgen klokken 3. Faen! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Arbeidsmoralen min irriterer Fikk en oppgave tidligere i denne uken, og jeg har enda ikke begynt. Fristen er i morgen klokken 3. Faen! :!: hvor lang? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Feil tråd... det irriterer Endret 28. oktober 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Arbeidsmoralen min irriterer Fikk en oppgave tidligere i denne uken, og jeg har enda ikke begynt. Fristen er i morgen klokken 3. Faen! :!: hvor lang? I overkant av 1000 ord. Men jeg har fri i morgen da. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 All-nighter da eller? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Nah, satser på å våkne i 8 tiden i morgen og begynne å skrive da. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Lurt. Begynn nå, du. Og lag et lager av kaffe. Evt kjøp kaffemaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå