Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Derav "emoer".

Vik fra mitt syn, spesielt "xD".

Enig at de er "emoer".

Det er slike alternative jævler som tror de har så utrolig kjipt i livet, mens egentlig har de det jævlig bra i forhold til andre, feks. meg som står på vippen til å ikke ha lærer i skolen i ett halvt år hvis ledelsen ikke får fingen ut av ræven, har rotet rundt med barnevernet i 5 år, ikke har hatt en skikkelig boplass i 6 år, nesten ikke komme seg inn på videregående osv.

Barnevernet fucket virkelig livet mitt til de årene, og det er faen meg mange byråkratiske møter jeg aldri kommer til å få tiden jeg brukte tilbake.

Heldigvis er det noenlunde stabilt nå, har vel bare skolestyret igjen nå.

Ja, dra til helvete alternative jævler som hører på "alternativ" rock bare fordi alle i klassen din hører på repeterende dance og dårlig "hip-hop". Fleste av dere har det utrolig bra, med perfekt familie og ingen problemer men likevel går dere rundt og truer med så idiotiske ting som selvmord bare for å bli populær, go to hell, srsly.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Det er slike alternative jævler som tror de har så utrolig kjipt i livet, mens egentlig har de det jævlig bra i forhold til andre, feks. meg som står på vippen til å ikke ha lærer i skolen i ett halvt år hvis ledelsen ikke får fingen ut av ræven, har rotet rundt med barnevernet i 5 år, ikke har hatt en skikkelig boplass i 6 år, nesten ikke komme seg inn på videregående osv.

Barnevernet fucket virkelig livet mitt til de årene, og det er faen meg mange byråkratiske møter jeg aldri kommer til å få tiden jeg brukte tilbake.

Heldigvis er det noenlunde stabilt nå, har vel bare skolestyret igjen nå.

Ja, dra til helvete alternative jævler som hører på "alternativ" rock bare fordi alle i klassen din hører på repeterende dance og dårlig "hip-hop". Fleste av dere har det utrolig bra, med perfekt familie og ingen problemer men likevel går dere rundt og truer med så idiotiske ting som selvmord bare for å bli populær, go to hell, srsly.

Unnskyld, men hvem faen er du til å avgjøre hvem som kan definere hvem som har det fælt og ikke?

Jeg tviler veldig sterkt på at du står i en objektiv situasjon til å kunne si at person A sliter, mens person B ikke sliter og bare er teit som ikke tar seg sammen.

Fuck off. Seriøst. Skjerp deg.

Lenke til kommentar

Fuck off? Jeg har sett dette selv for faen.

Jeg hadde engang en god venn som hadde ett ganske perfekt liv, men hun gadd ikke jobbe på skolen, derfor truet hun med selvmord. Ja, seriøst, slike folk irriterer meg jævlig.

EDIT:

Må bare påpeke at jeg har slitt i 6 år selv, men jeg vet at mange har slitt mye mer enn meg. Slike folk jeg snakker om kalles "attention-whores" for en grunn, jo, de klager i vei og snakker ALLTID om hvor fuckings ille de har det, mens 3 dager etterpå er ingenting gale unntatt den gode gamle selvmordstanken for ingen grunn.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg tør å svare på posten din, Kaymeerah... :dontgetit:

Correct me if I'm wrong, men du bor vel ikke i Bergen? Mener å ha lest at du bor i Bergen.

Isåfall har du jo alle "emoene" som løper rundt nede på bystasjonen og rundt den blå stein når våren og sommeren kommer, irriterende, høylydte skapninger, og det samme gjelder disse (beklager språket) pakkisene som henger rundt Mc'en og tror de er så jævlig kul.

Lenke til kommentar

og det samme gjelder disse (beklager språket) pakkisene som henger rundt Mc'en og tror de er så jævlig kul.

Du bor i Bergen, du har ingenting å klage over. :p Bortsett fra selve byen ofc... og fotballaget. Og været. Og dialekten.

pardon me, du har ganske mye å klage over. :)

Lenke til kommentar

Fuck off? Jeg har sett dette selv for faen.

Jeg hadde engang en god venn som hadde ett ganske perfekt liv, men hun gadd ikke jobbe på skolen, derfor truet hun med selvmord. Ja, seriøst, slike folk irriterer meg jævlig.

EDIT:

Må bare påpeke at jeg har slitt i 6 år selv, men jeg vet at mange har slitt mye mer enn meg. Slike folk jeg snakker om kalles "attention-whores" for en grunn, jo, de klager i vei og snakker ALLTID om hvor fuckings ille de har det, mens 3 dager etterpå er ingenting gale unntatt den gode gamle selvmordstanken for ingen grunn.

Hør her.

Jeg driter langt faen i hva dine problemer måtte være eller ikke være på denne arenaen. Hadde posten blitt postet i deppetråden, hadde tonen min vært noe helt annet, men det er den ikke.

Men, utifra posten din, så oppfatter jeg deg som en som kan objektivt ta opp en rolle om hvem som har rett til å slite med sine problemer og ikke. Kanskje du ikke ser de på som alvorlige nok, men hvem er du som kan sitte og is at dette ikke er noe å slite om?

Du kjenner overhodet ikke mine problemer, og det er jeg glad for, for hadde jeg nevnt de i denne instansen, så hadde løsningen vært 'skjerp deg', men så enkelt er det ikke.

Joda, du kan slite så jævla mye du vil ,og jeg er ikke mot din side, men ikke kom her og si at selv om du har hatt det verre, så har ikke folk noen rett til å ha det ille.

Nå skal det nevnes at både mitt sin og kropp preges av en liten forgiftning (TAKK VÅR KJÆRE STAT), og jeg kan ha misforstått ditt første innlegg, men min mening står for det samme.

Red: utifra dine siste setninger tar jeg tilbake min siste setning og oppsumerer med: skjerp deg.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Du bor i Bergen, du har ingenting å klage over. :p Bortsett fra selve byen ofc... og fotballaget. Og været. Og dialekten.

pardon me, du har ganske mye å klage over. :)

Såså, jeg bor utenfor Bergen så jeg snakker ikke helt og holdent den dialekten :p

Fotballaget er ett helt stort megacare

Været blir en vant til

Dialekten er grei, bortsett fra på små, gnålende, skrikende og skjærende jentestemmer

Negrene og pakkisene ja.

Jeg har ikke noe imot svarte folk eller pakistanere, men fy faen, disse som tror de er så jævlig kul og tøffer seg er virkelig noe man kan bruke "neger" og "pakkis" når man refererer til dem.

Jeg følte en stor befrielse når jeg flyttet til Fitjar i ett år, ingen utlendinger og se på mils omkrets, det var deilig

Lenke til kommentar

Jeg følte en stor befrielse når jeg flyttet til Fitjar i ett år, ingen utlendinger og se på mils omkrets, det var deilig

Få utlendinger her på Oslo vest, men noen av Frognerfruene er verre.

ref: Innlegget mitt i går om at jeg ikke fikk sitteplass på bussen med krykker.

Lenke til kommentar
e gamle selvmordstanken for ingen grunn.

Hør her.

Jeg driter langt faen i hva dine problemer måtte være eller ikke være på denne arenaen. Hadde posten blitt postet i deppetråden, hadde tonen min vært noe helt annet, men det er den ikke.

Men, utifra posten din, så oppfatter jeg deg som en som kan objektivt ta opp en rolle om hvem som har rett til å slite med sine problemer og ikke. Kanskje du ikke ser de på som alvorlige nok, men hvem er du som kan sitte og is at dette ikke er noe å slite om?

Du kjenner overhodet ikke mine problemer, og det er jeg glad for, for hadde jeg nevnt de i denne instansen, så hadde løsningen vært 'skjerp deg', men så enkelt er det ikke.

Joda, du kan slite så jævla mye du vil ,og jeg er ikke mot din side, men ikke kom her og si at selv om du har hatt det verre, så har ikke folk noen rett til å ha det ille.

Nå skal det nevnes at både mitt sin og kropp preges av en liten forgiftning (TAKK VÅR KJÆRE STAT), og jeg kan ha misforstått ditt første innlegg, men min mening står for det samme.

Red: utifra dine siste setninger tar jeg tilbake min siste setning og oppsumerer med: skjerp deg.

Jeg dømmer ikke de som faktisk sliter, jeg dømmer de som påstår de sliter bare for medfølelse.

Folk sliter på forskjellige måter, det forstår jeg godt. Noen sliter emosjonelt med at de ikke får nok oppmerksomhet eller har lav selvtillit, men det er da ingen grunn til å true med selvmord? Finn deg en god venn, ikke syt til alle på skolen din (der de fleste ikke bryr seg om deg og du bare ender opp som mobbeoffer) om hvor gale du har det (Referer ikke til noen, snakker til en mental person jeg nettopp lagde i hodet mitt ut av stereotypiske attentionwhores).

Jeg tror ikke du forstår hva slags folk jeg mener.

Jeg mener folk som utnytter andres tid og oppmerksomhet for å føle seg bedre.

EDIT: Jeg dro inn mine tidligere problemer for å sammenligne, ikke for å bruke tråden som en deppetråd. Personlig gir jeg lange faen i fortiden min, jeg lever på den tiden jeg lever nå og jeg er ett fornøyd menneske som tar ting som det kommer.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Få utlendinger her på Oslo vest, men noen av Frognerfruene er verre.

ref: Innlegget mitt i går om at jeg ikke fikk sitteplass på bussen med krykker.

Hvor gamle er disse frognerfruene? Sorry, orker ikke lete etter innlegget ditt. :/

no offence Mchansern, men foretrekker heller utlendingene framfor sossete pappagutter fra vestkanten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...