Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som irriterer som faen er at jeg sitter igjen med en bedriten følelse i kroppen hver gang jeg ser på criminal minds.

Men jeg må se det uansett.

Why?

Why jeg får en dårlig følelse eller hvorfor jeg må se det?

Vel, forrige episode jeg så handlet om en barnemorder som gikk fri...

Ganske obvious eh?

Jeg må se det fordi det er så spennende!

Lenke til kommentar

Du har muligens et poeng der. Men alkoholvarer gir ihvertfall noe annet enn diabetes for pengene.

Ja, alkoholisme og leversvikt.

Ifølge diabeteslegen min, så har en alkoholiker større sjanse til å få diabetes enn en som drikker tilsvarende mengde cola.

-----

-----

At jeg ikke har lov til å leve et verdig liv er jævlig irriterende. Eller deprimerende.

Siden husleia gikk opp i januar, så har jeg 500,- mindre å leve for hver måned. 500,- er ikke mye, tenker dere sikkert. Jeg hadde frem til januar 6000,- som jeg skulle bruke på mat, hygiene, klær, internett, telefon og sko.

Nå har jeg 5500,-. I tillegg dekkes ikke medisinene mine, og behandling for angst og tunge depresjoner må jeg betale selv.

Medisinene mine er 900,- sprøyta, nålene er 150,- og pillene er 37,-.

Og for å toppe det hele, så må jeg jobbe 100%, betale alle utgiftene jeg har på jobb selv, og jeg har ikke lov til å tjene ekstra.

Nå kommer det sikkert en tilbakestående ape og sier "skaff deg skikkelig jobb da vel." Gå vekk, din tilbakestående ape.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...