Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aaargh. Nå har jeg bestilt ny NAS-server, så da har jeg kun 500 kr å leve for denne måneden... Til informasjon, så koster en tank med bensin omtrent 480 kr... 20 kr å leve på! Yess! Jeg kan ta meg en tur på byen og drikke et kvart glass øl...

Lenke til kommentar

Det var kun det ordet du av en eller annen grunn gjorde noe rart med, og det finnes få gode unnskyldninger for orddelingsfeil

Mnjaa..

Du kan for eksempel begynne med at jeg kun ville putte "mørkhudet ansikt" rundt "misbruker", (no offence mot noen).

Dessuten, jeg var bevisst på at jeg hadde en ord delings feil der, det er den verste norskfeilen jeg ser.

Ja, jeg forsvarer selv om det er både teit og off topic.

Lenke til kommentar

ER DO RASSIST?!

☭ Ingen er rasistiske, alle raser er akseptert ☭

Forumpolitikk på øverste nivå.

☭ Alle har like politiske syn ☭

Hmm, fikk nesten lyst å invitere alle dere forumkommunalistiske godtfolk til å spre propaganda i samfunnsforumet!

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia med å skrive "HEEEELG!" eller "Nå er det helg" og "snart helg!" på statusen i Facebook eller Windows Live? Det er helg hver uke, og ja, jeg vet at det snart er helg, det samme gjør resten av befolkningen... Folk er ikke helt hjernedaue... Så hvorfor informerer vedkommende oss HVER ENESTE uke? :nei:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Må skrive fem sider engelskprosjekt til i morgen, arg. Går for det gode gamle 1.5 linjeavstand-trikset, så bør det fungere.

Hvis det skal leveres elektronisk så er jo "bugga dokument"-trikset enda greiere.

Engelskfagdag i morgen, og prosjektet skal inn ganske tidlig. Så om noe er gale vil hun ha hele dagen til å mase om det. Tror heller jeg får ta en god gammel all-nighter og prøve å presse ut noe bra. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...