Diskutant Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Sender deg til forum-Sibir hvis du klager på trenden jeg startet. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 卐 Utslett 卐 ☭alle☭ tegn☻misbrukere☻ . Second that. Begynner faktisk å bli litt plagsomt. Sender deg til forum-Sibir hvis du klager på trenden jeg startet. :!: 3 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 aaargh. Nå har jeg bestilt ny NAS-server, så da har jeg kun 500 kr å leve for denne måneden... Til informasjon, så koster en tank med bensin omtrent 480 kr... 20 kr å leve på! Yess! Jeg kan ta meg en tur på byen og drikke et kvart glass øl... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det var kun det ordet du av en eller annen grunn gjorde noe rart med, og det finnes få gode unnskyldninger for orddelingsfeil Mnjaa.. Du kan for eksempel begynne med at jeg kun ville putte "mørkhudet ansikt" rundt "misbruker", (no offence mot noen). Dessuten, jeg var bevisst på at jeg hadde en ord delings feil der, det er den verste norskfeilen jeg ser. Ja, jeg forsvarer selv om det er både teit og off topic. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 卐 Utslett 卐 ☭alle☭ tegn☻misbrukere☻ . Second that. Begynner faktisk å bli litt plagsomt. Sender deg til forum-Sibir hvis du klager på trenden jeg startet. $ Utgifter, utgifter ... $ Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) ☻ ER DO RASSIST?! ☻ ☭ Ingen er rasistiske, alle raser er akseptert ☭ Forumpolitikk på øverste nivå. ☭ Alle har like politiske syn ☭ Hmm, fikk nesten lyst å invitere alle dere forumkommunalistiske godtfolk til å spre propaganda i samfunnsforumet! Endret 17. februar 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Må skrive fem sider engelskprosjekt til i morgen, arg. Går for det gode gamle 1.5 linjeavstand-trikset, så bør det fungere. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Youtube er treigt Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Må skrive fem sider engelskprosjekt til i morgen, arg. Går for det gode gamle 1.5 linjeavstand-trikset, så bør det fungere. Hvis det skal leveres elektronisk så er jo "bugga dokument"-trikset enda greiere. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva er egentlig greia med å skrive "HEEEELG!" eller "Nå er det helg" og "snart helg!" på statusen i Facebook eller Windows Live? Det er helg hver uke, og ja, jeg vet at det snart er helg, det samme gjør resten av befolkningen... Folk er ikke helt hjernedaue... Så hvorfor informerer vedkommende oss HVER ENESTE uke? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Tipper de prøver å uttrykke sin glede. Hvorfor de ikke gjør dette ved å bruke stemmen, det er fortsatt uklart. Må heller ikke glemme at det finnes mange oppmerksomhetssyke mennesker i verden. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Må skrive fem sider engelskprosjekt til i morgen, arg. Går for det gode gamle 1.5 linjeavstand-trikset, så bør det fungere. Hvis det skal leveres elektronisk så er jo "bugga dokument"-trikset enda greiere. Engelskfagdag i morgen, og prosjektet skal inn ganske tidlig. Så om noe er gale vil hun ha hele dagen til å mase om det. Tror heller jeg får ta en god gammel all-nighter og prøve å presse ut noe bra. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Om Lyse har hatt tekniske problemer de siste ukene? Det å surfe på nettet og se på tv er helt håpløst. Nett og tv faller ut hele tiden... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Got no reason for coming to me and the rain running down.There's no reason. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Briller irriterer meg. De glir ned hele tiden. Begynner å vurdere laseroperasjon. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Briller på jenter er sexy. 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Briller på jenter er sexy. Mja, ikke på alle. Kjenner ei som ser 1000 ganger bedre ut med briller enn uten, vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Briller på jenter er sexy. Tja, det kommer vel veldig an på. Noen passer med, noen uten. Jeg syns jeg passer mye bedre uten briller. Bare synd at linser er så dyre i det lange løp. >.> Noe som forresten irriterer meg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Laseroperasjon er sikkert verdt det om du har råd. Selv må jeg vel skaffe meg briller, etter at jeg har vært til øyelegen og alt det der. Kan ikke ta synstest pga venstre øyet mitt er helt fucket. Tror også jeg holder på å bli fargeblind om det er mulig :| Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Laseroperasjon er verdt det om du har råd. Kjenner noen som har vært gjennom det, og de var ganske fornøyde og anbefalte det så absolutt. Minus er at det tar noen dager etter operasjonen før man kan se skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå