Gjest medlem-1432 Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Sååså, ikke vær så streng mot deg selv. Veit du ikke at det man gjør i fylla telles ikke. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 VLC mener du? Beklager, jeg formulerte meg dårlig. Mente fysiske spillere som iPod og slikt. (Jeg orker ikke lenger å kalle slike ting en mp3-spiller når det spiller mye annet.) Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Nå er det jo ikke akkurat som man bruker ett kablet nettverk der man ikke kjenner de som eier nettet da. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 At jeg ikke finner BankID min.. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 At forumet har så lav aktivitet. Eller er det jeg som har deaktivert tråder og glemt det. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 At jeg ikke "kan" drikke så mye melk jeg vil irriterer meg. Lå på rundt 8 dl/dagen i 3 dager, fikk de verste kvisene noen sinne Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Det var nok ikke melken som gav deg kviser. Lettmelk har 1% fett. Det er så og si ingenting Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Super start på dagen gitt. Først forsovelse, så går sikringen når man lar kokeapparet gå mens man sitter på do og må gjøre seg ferdig i mørket. Frokosten i dag bestod da av noen kjeks og halv kopp kaffe, og som prikken over i-en, har det begynt å gjøre vondt i tanna når jeg pusser tennene. Resten av dagen kommer også til å bli fortryllende. What a wonderful day. 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Er Operasjon dagsverk i dag, vi kunne velge mellom og være på skolen en halv dag eller jobbe, jeg valgte og være på skolen så er det bare meg i klassen... Siden jeg var borte i går så fikk jeg ikke vite hvor mange som skulle jobbe, så nå sitter jeg på skolen og skal gjøre klart et foredrag om Avenged Sevenfold... Endret 28. oktober 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
Munty Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Irriterer meg at melk er visst en av de eneste tingene som er medisinsk bevist at har en frembringende effekt av kviser. Og jeg som drikker opptil en liter om dagen. Det virker som om alt som er godt har ikke bare en negativ effekt, men en veldig stor negativ effekt. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1271030 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har begynt å klø meg selv i søvne, og det kommer...veske ut av eksemen min. Og den jævla satans hudlegen gir meg jo faen ikke en fuckings time enda jeg har gitt de et brev fra legen der det står HASTER på. Hvis det står HASTER så vil jeg faktisk få gjort noe med det i år. Og det verste er at når jeg endelig får time kommer han til å bruke sånn 3 min på å gi meg en resept eller gi meg et opplegg elns så er det fikset. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Det kalles byråkrati. Forøvrig irriterer byråkrati. EDIT: Hva faen, plutselig er det eneste som viser i Mine Innlegg "Ting som er hyggelige og gjør deg glad". Nisseforum... Endret 28. oktober 2010 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Skulle akkurat til å skrive det samme, faaeen å irriterende! Jeg gidder ikke bla 10 sider tilbake for å kikke på en tråd jeg egentlig ikke bryr meg så mye om... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Irriterer meg at forumet er helt på jordet akkurat nå. 11 sider med innlegg, og det eneste som vises i Mine Innlegg er DNFK og "Ting som er hyggelige og gjør deg glad". Edit: Nå ble "Ting som gjør deg hyggelige..." bytta ut med denne tråden. Disse forumproblemene begynner så smått og gå meg på nervene. Endret 28. oktober 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Jupp, samme her. Og noen tråder der jeg har skrevet innlegg har blitt gjort til "Favoritter" istedenfor, første gang jeg ser favorittfunksjonen funke, og den gangen funker den ikke skikkelig heller. Endret 28. oktober 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 ^Det dere to sa^ Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Det var nok ikke melken som gav deg kviser. Lettmelk har 1% fett. Det er så og si ingenting Var forresten helmelk (4 % fett?). Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Microsoftpoeng og lignende. For et idiotisk system, kan de ikke bare kalle det dollar :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå