Gavekort Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Fysikkprøve i morgen! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg innså nettopp at jeg har sløst i total mer enn ett halvt år på dette forumet... Ja, det er til å grine av. Hvor mange timer har jeg ikke brukt på å oppdatere mine innlegg? Nei, en gang neste uke skal jeg ta en måneds ban. På tide å gjøre leksene sine. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nei, en gang neste uke skal jeg ta en måneds ban. På tide å gjøre leksene sine. Right.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Du tror meg ikke? Bare vent å se. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ser det ingen steder, jeg tenker bare på alle dagene jeg gjør ingenting annet enn å sitte på forumet. ☭ All tid brukt er like mye verdt ☭ Jeg velger å se på tiden jeg bruker på forumet som tid vel brukt da det er tid jeg koser meg og det er jo det jeg helst vil her i livet, å ha det kjekt. 5 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg innså nettopp at jeg har sløst i total mer enn ett halvt år på dette forumet... Ja, det er til å grine av. Hvor mange timer har jeg ikke brukt på å oppdatere mine innlegg? Nei, en gang neste uke skal jeg ta en måneds ban. På tide å gjøre leksene sine. Har tenkt tanken et par ganger, men får meg ikke til å gjøre det. Aldri Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Folk som er generelt treige. Folk som bruker jævlig lang tid på å fullføre setningene sine og som rett og slett bruker unødvendig mye tid på ingenting når andre er avhengig av de. 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Folk som er generelt treige. Folk som bruker jævlig lang tid på å fullføre setningene sine og som rett og slett bruker unødvendig mye tid på ingenting når andre er avhengig av de. <3<3<3 Summoning stone <3<3<3 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) ☭ All tid brukt er like mye verdt ☭ Jeg velger å se på tiden jeg bruker på forumet som tid vel brukt da det er tid jeg koser meg og det er jo det jeg helst vil her i livet, å ha det kjekt. ☭ All tidsbruk er like mye sløs med tid ☭ Folk som er generelt treige. Folk som bruker jævlig lang tid på å fullføre setningene sine og som rett og slett bruker unødvendig mye tid på ingenting når andre er avhengig av de. Psykologen min. Han snakker så sent at jeg ikke klarer å følge med i hva han prøver å si halvparten av tiden. For det første bruker han opp til ett minutt på å si ferdig en setning, og på toppen av det må han jo selvfølgelig sirkle rundt poenget sitt i 5 minutter. Jeg overdriver faktisk ikke.... Endret 16. februar 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ja, det er til å grine av. Hvor mange timer har jeg ikke brukt på å oppdatere mine innlegg? Nei, en gang neste uke skal jeg ta en måneds ban. På tide å gjøre leksene sine. Har tenkt tanken et par ganger, men får meg ikke til å gjøre det. Aldri Altså, problemet oppstår om man angrer. Jeg har vært utestengt i en uke, det var kjedelig nok. Vi kan ta det sammen, så vet vi at vi ikke er alene? Får masse tid til å gjøre lekser Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg hater kneet mitt så jævlig at jeg skal bygge en overpowered cyborg kropp i morgen. Vent å se. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kjenner en kar som kjøpte seg NAS nylig. 6-bay med 6 x 1 TB HDDer. Nesten 20 000,-. En sånn en: Jepp, 6 TB lagringsplass til 20 000,-. Hva faen får folk til å ikke bruke huet? Altså: vs Noen folk fortjener ikke å ha penger. 4 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kjenner en kar som kjøpte seg NAS nylig. 6-bay med 6 x 1 TB HDDer. Nesten 20 000,-. En sånn en: Jepp, 6 TB lagringsplass til 20 000,-. Hva faen får folk til å ikke bruke huet? Altså: vs Noen folk fortjener ikke å ha penger. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Den nye bildevisningen på Facebook! <bilde> I second that! Jeg tror ikke jeg har ropt "HVA FAEN!" høyere noen gang. Agree Jepp, hver gang jeg begynner å sette meg til ro med at nå er det UMULIG at de fucker opp noe mer så klarer de å dra frem noe mer dritt. Jeg fatter det bare ikke, hvorfor driver de å endrer på siden hver jævla månden? Er det pga stabiliteten eller hva? Alt det flashy drittet gjør jo bare at det går saktere. Skulle tro Mark Zuckerberg driver en HTML skole på kontoret sitt. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Så nettopp I Spit on Your Grave... Føler gjerne at jeg kunne brukt kvelden på noe annet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Se den orginale I spit on Your Grave. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Søknaden om ledighetsrygd er satt på vent pga manglende dokumentasjon, faen og, jeg har da ikke årsrapporter eller timer, ikke alt såfall, og det det som mangler er 2 plasser jeg har jobbet litt for bare et par mnd, kan da ikke være så forbanna nøye. Arbeidsavtaler, har jeg garantert tullet bort! Åh det er så mye stress, sendte dem jo en haug med papirer men det skulle ikke være nok nei. I tillegg har jeg missforstått et spørsmål, så nå tror dem jeg studerer, og skriver i mail om at jeg må sende en særskilt søknad, men jeg er jo ikke student! Og prøver å få lagret timene mine på pcn, i fra den ene plassen jeg var på, timene står elektronisk MEN DET GÅR IKKE. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Se den orginale I spit on Your Grave. Er det noe forskjell? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Den orginale er flere mil bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå