greiven Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Den nye bildevisningen på Facebook! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) *SNIP* What is this abomination?! Thar, dis is bettar. EDIT: Synes abomination passet bedre enn shame. Endret 16. februar 2011 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 **** likes vi som H A T E R den nye bildeviseren på facebook! Slutt å grin, herregud. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 At Microsoft word + tekst + bilder skal være et reint helvete. Umulig å plassere bildene slik du vil ha de, slik at teksten er på siden, uten at alt føcker seg opp. Har aldri hatt problemer med det jeg Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Den var ikke direkte pen, men jeg har ikke noe i mot den. Folk klager faen meg ALLTID når noe er nytt og endret på en nettside! Hold kjeft, gjem deg under senga og grin Lenke til kommentar
greiven Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Selvsagt! Endring er skremmende Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 At den bærbare PC'n blir så sinnsykt varm under. Selv når jeg ikke kjører krevende programmer. Den har alltid vært sånn, selv om jeg har renset for støv og alt det der. Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det Som Irriterer Meg Grenseløst Er Tilfeldige Store bokstaver i Setninger slik som Dette. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) SNØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ!!! Ser i hvertfall ut som at det kommer hit snart på radaren... Uff det var de tørre veiene ja. Tilbake til det vanlige med bilvaske flere ganger i uken for å skylle av salthelvetet. Endret 16. februar 2011 av CFM Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Den nye bildevisningen på Facebook! <bilde> I second that! Jeg tror ikke jeg har ropt "HVA FAEN!" høyere noen gang. Endret 16. februar 2011 av XiM Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Slike meningsløse statuser på facebook som dette; If vodka was wather and I was a duck, I'd swim to the bottom and never come up. But vodka's not wather and I'm not a duck. So slide me the bottle and shut the fuck up! I tillegg er det skrivefeil, en jævlig åpenbar en. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg innså nettopp at jeg har sløst i total mer enn ett halvt år på dette forumet... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ser det ingen steder, jeg tenker bare på alle dagene jeg gjør ingenting annet enn å sitte på forumet. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Haha daså. På noen fora så kan man jo se hvor lenge man har vært pålogget. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Den nye bildevisningen på Facebook! <bilde> I second that! Jeg tror ikke jeg har ropt "HVA FAEN!" høyere noen gang. Agree Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå