Kaarerekanraadi Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 At jeg prøver å legge meg inn i jobzone men det går ikke. Faens elektronikk som sier jeg må fylle ut noe som jeg HAR fylt ut. HVORFOR må alt være så vanskelig? samme hva det er så skal man plages. Om jeg hammrer eller hammres..... Joda, det er utrolig lite stimulerende å fylle ut samme ting i skjema etter skjema. Før hadde man CV på papir og er mye bedre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 How? Kjøp VG . Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Blir man hacket er man dum. Punktum. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) How? Google, les og lær selv. Desto klokere du blir på området, desto mindre tullball blir det av det. Jeg lærer ikke bort slike ting, av prinsipper. Endret 27. oktober 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Nå det bli slutt på sex-programmer på NRK. Det hjelper ikke mot noe og er kun spekulativt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Siden NRK ikke er avhengige av å trekke seere på samme grunnlag som alle deres konkurrenter (og dermed kan lage all dritt de vil) så tror jeg ikke de er så spekulative. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er jo sånn dritt som trekker seere, derfor bør de av alle kanaler bare holde seg unna det. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Om jeg hammrer eller hammres..... Joda, det er utrolig lite stimulerende å fylle ut samme ting i skjema etter skjema. Før hadde man CV på papir og er mye bedre. Ja jeg syns alt var lettere når det var på papir. Nå skal alt skje elektronisk, jobbsøknader, skattekort, nav, meldeskjemaer ja alt! regninger og id koder til offentlige tjenester, skoler osv osv. Så får man plutselig ikke til, mister internett forbindelse eller mister pin koder, og da er helvete løs. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Årh...irriterer meg at jeg må på skolen i morgen mens 9/10 av skolen er hjemme og koser seg Gjett om jeg skal krangle med noen i morra! Skal faen meg ødelegge livet til folka fra OD-kommiteen. Kjedelig for meg sa du? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 ARrgrhgh. I stedet for å lage diverse mediaspillere med større og større plass kan de heller lage et device som støtter flere codecs. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 VLC mener du? Lenke til kommentar
livingman Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 irriterer meg at ingenting irriterer meg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Folk som vet de har feil i en diskusjon men likevel fortsetter å argumentere med endeløse elendige argument Folk som vet de har feil i en diskusjon men likevel fortsetter å argumentere med endeløse elendige argument Rød brulejus. Endret 27. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Folk som gjentar seg selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 At jeg kjøpte julebrus i fylla sist helg. Det skulle jo ikke gjøres før Desember. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 At jeg har feber. Ånei, jeg kan ikke jobbe på OD-dagen imorra (tusle over til Hyggelig og glad tråden) 2 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 At jeg kjøpte julebrus i fylla sist helg. Det skulle jo ikke gjøres før Desember. Beklager, du må nok steines. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 I've earned it too. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå