Ajaco Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 At verdensherredømme enda ikke er i boks. Jobber med saken. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jobber med saken. Dette kan være begynnelsen på et vakkert vennskap eller en bitter strid 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Denne planeten er ikke stor nok for dere begge. Endret 13. februar 2011 av Vertical^ 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Dette kan være begynnelsen på et vakkert vennskap eller en bitter strid I'm in. Trekantdrama! 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 I'm game. Forøvrig ganske morsomt å se jenter publisere seg selv på biip.no, knekker sammen hver gang jeg lurker innpå den siden. Og blir like overrasket og flau over at eksen min henger der enda. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Mishandlet kvinne i ni timer Seks mnd for å brukt dama si som en punshing-bag og må betale henne 30 000 kroner i erstatning. I min mening så burde vel han ha fått 6 år? Ja, seks år. Men så synes jeg det fleste voldsaker burde hatt en minimum på hvertfall 1 år. Tragisk Norge. Hadde jeg vært kriminell så hadde jeg elsket dette landet. 47-åringen er flere ganger tidligere dømt for vold, blant annet mot eks-kjæresten. Hvorfor er det slik at mannfolk som banker opp kvinnfolket sitt, ikke har noe problemer med å finne seg en ny dame? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hvorfor er det slik at mannfolk som banker opp kvinnfolket sitt, ikke har noe problemer med å finne seg en ny dame? Tiltrekkende med en mann som er badboy. Trodde dette var noe alle visste. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hvorfor er det slik at mannfolk som banker opp kvinnfolket sitt, ikke har noe problemer med å finne seg en ny dame? Tiltrekkende med en mann som er badboy. Trodde dette var noe alle visste. Joa. Visste jo egentlig det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg har ingen problemer med å ta avgjørelser, men det irriterer meg kraftig at jeg for tiden sliter med en så stor grad av selvbebreidelse at jeg ikke er trygg på noen av de avgjørelsene jeg tar. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 What a glorious fucking morning. Hittil har ingenting gått bra. Routeren restarter seg hvert 5. minutt, hun som skulle hjelpe til på jobb kan ikke, og hun som skulle bruke jobbilen i går presterte å tømme batteriet. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Error messages... eller Lag når mann spiller , du blir gal av det !! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Selv ikke kaffe i store kvantiteter kunne gjøre opp for mine 2,5 timer med søvn i natt. Damn you, Stumbleupon. Damn you. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 What a glorious fucking morning. Hittil har ingenting gått bra. Routeren restarter seg hvert 5. minutt, hun som skulle hjelpe til på jobb kan ikke, og hun som skulle bruke jobbilen i går presterte å tømme batteriet. Og bare sånn for å sette en prikk over det hele, så er jeg blakk, tom for mat og går snart tom for røyk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) En i klassen spør om hjelp; "Hvordan åpner man linkene i OpenOffice?" "Du holder Ctrl, og trykker på linken". Sekundene går, så hører jeg hvisking, og taste-lyder. "C..T..R..L. Så trykker jeg på linken". "Det funker ikke, Kristian!" Me: Endret 14. februar 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Wow! 1 dags ban ble til 1 uke! Yey Diskusjon! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) ÆSJ er du tilbake?! Endret 14. februar 2011 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jenter og drama - grenseløs irritasjon! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jenter og drama - grenseløs irritasjon! Det er iallefall morsomt å høre på så lenge en ikke er involvert i dramaet selv. Jeg elsker det. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Men problemet med jenter er at de som oftest klarer å dra deg inn i alt dramaet deres. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Kvinnfolklogikk irriterer meg. Noe samboeren vet, og bruker det innimellom bare for å tulle med hodet mitt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå