Constanse Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 At jeg ikke får fingeren ut og gjør leksene mine. 2 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Nå får du gi deg. Det var aldri deg jeg snakket til. Oppfør deg som noe annet enn en fireåring. Skal jeg få opplæring av deg til å ikke oppføre meg som en fireåring?Poenget her er at du må vite hva du egentlig trenger å rette på. Da -alle- innvolverte i den totalt unødvendige diskusjonen om amerikansk og engelsk vet særdeles godt at amerikansk ikke er et språk, så var det totalt unødvendig av deg å kverulere på det. Spesielt i en tråd som ikke på noen måte skal brukes som en diskusjonstråd, men som en tråd hvor man skal blåse ut litt irritasjon. Jeg kverulerte ikke. Det er du som har gjort dette til en mye større sak enn det egentlig er. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Vil ha muffins men har ikke muffinsformer...... DET irriterer! Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Schlierenzauer iriterer meg 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Schlierenzauer iriterer meg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1032285&st=15380 Endret 13. februar 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Vil ha muffins men har ikke muffinsformer...... DET irriterer! IMPROVISER! Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Prøver. Aner ikke hva jeg kan bruke som former Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Begynner å bli drittlei alle disse religiøse tulletrådene som ikke leder noen vei. 3 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Irriterer meg at motivasjonen for å øve på en fysikkprøve er ganske lav. Tenker selv at det er pga. urkjedelige kapitler ("Elektrisk felt" og "Magnetisk felt") og tanken på at vinterferien nærmer seg med stormskritt. Men er vel bare å kjøre på! Er jo tross alt en etterlengtet ferie om en uke. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Prøver. Aner ikke hva jeg kan bruke som former Kaffekopp. Cupcakes! Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Irriterer meg at jeg noen slags "tvangslidelser". Dette er ikke noe som plager meg, men jeg synes selv at det er litt rart... Blant annet når det gjelder lydvolum på stereoanlegg, så kan jeg ikke sette volumet på et oddetall, det må være partall. Jeg kan ikke sette lyden på 23. Da justerer jeg den automatisk til 22, eller 24... Endret 13. februar 2011 av Olimaen Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg irriterer meg over æreskulturen blant en del invandrere. Når du er så forbanna priviligert at du har fått lov til å komme til et av verdens beste land, så skal du faen meg vise respekt for norsk kultur og det norske rettsystemet. 4 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Sånn har jeg det også Enten partall eller 5. Men aller helst et rundt tall Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg må tørke meg etter å ha vært på ramma.. Damn you, tvangslidelser! Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det samme gjelder blinklys. Jeg MÅ la det blinke ferdig før jeg skrur det av. Hvis lyset går av midt i blinket, driver det bare å irriterer meg. Det samme gjelder andre bilister. La nå det jævla blinklyset blinke ferdig før dere skrur det av! Jeez... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Vebjørn xxxxxx Det er snart valentines day. Kopier å se hva du får (kun innboks). Gul - jeg liker deg Rød - pleide å like deg.. ......Grønn - vil du bli min? Blå - du er kjekk/hot/søt Gull - vil dele valentines day med deg♥ Slike idiotiske innlegg på facebook... Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ahh, kom på en ting til som irriterer meg ganske kraftig! Jenter som blir sammen med gutter uten mål og mening i livet, og som lever på pappas penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå