Gjest medlem-1432 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 At jeg prøver å legge meg inn i jobzone men det går ikke. Faens elektronikk som sier jeg må fylle ut noe som jeg HAR fylt ut. HVORFOR må alt være så vanskelig? samme hva det er så skal man plages. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Hæhæ, får dra innom de og skrive på papir istedenfor da. Jeg irriterer meg over at jeg har vondt i hodet for tredje dagen på rad. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Straks til tannlege, hater det så jævlig intenst! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg irriterer med over at jeg prøvde Minecraft Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Nå er jeg tett i nesen på toppen av alt det andre. Herlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Straks til tannlege, hater det så jævlig intenst! Tannlege er chill. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Straks til tannlege, hater det så jævlig intenst! Tannlege er chill. Agreed Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Personlig mener jeg at lett MC er en ENDA bedre ide, men så smart var jeg ikke. Jeg ser denne diskusjonen var ferdig for litt siden, men tenkte jeg skulle kommentere siden jeg har hatt lett MC siden jeg var 16. Det er sinnsykt mye bedre enn moped. Det går ann å kjøre mange mil, og du kan ligge over 100 på motorvei i motbakker, med passasjer. Teorien tilsvarer også bil, så når du tar bil teorien er det 0 stress. Det er også en ting du kan bruke videre i mange år etter du får bil lappen, siden du kan ha passasjer og den går bra nok til å kjøre overalt i sommerhalvåret. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er så mange raringer på Youtube. Kommentareltene der må være noe av det verste. Hvor mange gærninger finnes det? Egneutviklede teorier om alt mulig tull og de er overalt også. "Dollar is dead" skrives tusenvis av steder. Av hvem? Er det valutakurser de tenker på eller de generelt bare gærne konspiraasjonsteoretikere som blander sammen alt mulig tull? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 YouTube er ille, men db.no er verst. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 VG: "Se Justin Bieber som liten gutt" Er det ikke det vi alltid gjør? 8 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 VG: "Se Justin Bieber som liten gutt" Er det ikke det vi alltid gjør? Jo. Han er en liten drittunge som ikke kjenner til den virkelige verden. Sånn som jeg gjør. 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er så mange raringer på Youtube. Kommentareltene der må være noe av det verste. Hvor mange gærninger finnes det? Egneutviklede teorier om alt mulig tull og de er overalt også. "Dollar is dead" skrives tusenvis av steder. Av hvem? Er det valutakurser de tenker på eller de generelt bare gærne konspiraasjonsteoretikere som blander sammen alt mulig tull? Og de eneste kommentarene på toppen som er "highest rated" er de som går slik: "THUMBS UP IF YOU ARE THE 312TH VIEWER!!!!!1111" "15 ppl dosnt like kittens" osv Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Mesteparten av highest rated-kommentarer jeg har sett har vært konstruktive og informative kommentarer. Har vel litt med hvilken slags videoer du roter rundt på. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Nåja. Hvis man f.eks. ser på et CoD-montage og det er.. say 106 folk som ikke "liker" videoen er den mest populære kommentaren "106 ppl r gay and should pheel gay lolx" Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja, faen jeg hater sånne folk. 207 PEOPLE DOESNT NOW WAT GOOD MUSCIC IS Javel, care. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Nja, den har jeg ikke sett enda Pokey. Jeg har sett en god del "X amount of people doesn't like Y" da, det er vel akkurat det samme. Gir bare inntrykk av hvor dårlig humor folk egentlig har generelt sett. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Heh. Ville sjekke, så jeg søkte etter Linkin Park og valgte den øverste videoen. livcarroll973 timer siden 3,232 people thought 'Dislike' meant 'Dis I Like' Ahaa.. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Faen, VG. 'SLIK HACKES DU'. 'Du laster bare ned (utvidelse) til Firefox og så kan du hacke alle'. Veldig behjelpelig for å hindre at folk hackes når enhver shitkid kan gjøre det, og har fått insikt til hvordan det gjøres, til og med navn på utvidelsen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Pro tip: Det har alltid vært mulig å sniffe Facebook-account informasjon, du kan til og med samle inn passord med enkle sniffemetoder. Usikret nettverk har aldri vært lurt å henge på, heller ikke kablet nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå