Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Auto Asmodeus skrev (49 minutter siden):

Da kan jeg øke irritasjonen med at her hjemme har begge fått melding og nesten 50k tilbake totalt. Kommer fint med. Nå irriterer jeg meg bare over at jeg ikke får utbetalt med en gang, men må vente noen uker..

Bruttern fikk ca 47k tilbake, fikk melding idag at de var ferdige, penger inn på konto innen 3 uker. Pengene var allerede på konto. 🙂

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Duriello skrev (13 minutter siden):

Bruttern fikk ca 47k tilbake, fikk melding idag at de var ferdige, penger inn på konto innen 3 uker. Pengene var allerede på konto. 🙂

Jeg "kan" få pengene innen 1. juli. Selvsagt får jeg de før dette basert på alle tidligere skatteoppgjør, men irriterende å vente. Har ting å kjøpe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Auto Asmodeus skrev (1 minutt siden):

Jeg "kan" få pengene innen 1. juli. Selvsagt får jeg de før dette basert på alle tidligere skatteoppgjør, men irriterende å vente. Har ting å kjøpe.

Jada, jeg påpeker kun at det ofte skjer mye fortere en forespeilet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Duriello skrev (9 minutter siden):

Jada, jeg påpeker kun at det ofte skjer mye fortere en forespeilet.

Sorry - leser i svaret mitt at det kunne oppfattes som litt vel krasst. Ikke meningen. Logga inn på skatteetaten og trykket på "her får du status på utbetaling". Og der stod det "kan få det før 1. juli". De kunne like gjerne latt vær å skrive noe inntil de har en bedre dato.

Endret av Auto Asmodeus
Lenke til kommentar
Auto Asmodeus skrev (6 minutter siden):

Sorry - leser i svaret mitt at det kunne oppfattes som litt vel krasst. Ikke meningen. Logga inn på skatteetaten og trykket på "her får du status på utbetaling". Og der stod det "kan få det før 1. juli". De kunne like gjerne latt vær å skrive noe inntil de har en bedre dato.

Inget problem. 😊

Enig i det ja, har du fått bekreftelse på at det er ferdig?

Lenke til kommentar
Auto Asmodeus skrev (7 minutter siden):

Kunne vært både bedre, men også laaaaangt verre. En i vennegjengen fikk nesten 80.000 i baksmell. Helt og holdent hans egen feil, men når du glemmer en ekstrainntekt og bruker pengene så må han nå skrape sammen dette før høsten..

Ene søskenbarnet mitt fikk en baksmell på 220k ifjor. 🫣🫣

Ikke spør hvordan, men var visst meget slapp med levering av mye dokumentasjon. 🙄🙄 Reisefradrag, hva er det? 😏

Jeg fikk meldingen idag, mye bedre enn forventet, 9.5k. Forventet liten baksmell.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Auto Asmodeus skrev (5 timer siden):

Kunne vært både bedre, men også laaaaangt verre. En i vennegjengen fikk nesten 80.000 i baksmell. Helt og holdent hans egen feil, men når du glemmer en ekstrainntekt og bruker pengene så må han nå skrape sammen dette før høsten..

En fordel, men en må ikke, staten ordner avbetaling. 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...